Biisi, joka aiheuttaa sinulle vitutusta?
Kommentit (98)
Onneksi en kuuntele Ylexää, Nrjtä, !oopia jne, muuten olisi hermot menneet aikoja sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se bonnie ja clyde, sanoissa ei oo mitään järkee. "Reffastettiin rahhastettiin" sa..tana. Ja se ihmeellinen barokkisoolo jollain sitralla siin välissä. Ärsyttävä!!!
Se on: rehvasteltiin ja rahvasteltiin :D jos puhut friimanin biisistä.
No ihan sama, ei se silti mitään tarkota. Kiitos kun suomensit, mutta p...ka se on silti.
Nämä ovat ilmeisesti suurimmalti osin tämänpäivän radiohittejä. Itse en ole koskaan kuullut puoliakaan näistää. Ehkä hyvä niin, kun näin suurta v*tutusta aiheuttavat. Jatkan siis edelleen elämää ilman radion kuuntelua.
Michael Jackson - Heal the world ja moni muu tyypin piisi
^ niin ja unohtui se oma inhokki: Jari Sillanpään (?) Malagaan. Soi rasittavan paljon mm. jääkiekkopeleissä, joissa olen käynyt. Kamala renkutus
Vierailija kirjoitti:
Prodigy - Firestarter
Menkääpä youtubeen katsomaan piisistä tehty musicless musicvideo, se on hauska.
VESALA kaikki biisit, joka on harmi odotin paljon. Yleensä joku biisi toimii huonoltakin artistilta/levyltä mutta kyllä tunnelma droppaantuu heti kun Vesala mainitaan
Näitähän riittää, esim kaikki AC/DC:n biisit ja Outkast Hey Ya...alko vituttaa pelkkä kirjottaminenkin noista.
Kaikki Yön biisit, yök ja vitutus.
Sannin Mitähän vittua, toinen on I will always love you Whitneyn esittämänä (anteeks..).
Dollyn ihanan vähäeleinen alkuperäisversio on kokonaan jäänyt unholaan :(
Reino nordinin rankutus. Se mies on vaan jotain niin ällöä, että en siedä musiikkiakaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
The Police: Every Breath You Take
Ja tämähän ei ole rakkausbiisi
Heh, kommentoin kerran suomi24:lla ihan samaa, minua kehotettiin tarkistamaan lääkitykseni kun kehtaan haukkua maailman kauneinta rakkauslaulua :D joku oli kai soittanut sitä häissään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
The Police: Every Breath You Take
Ja tämähän ei ole rakkausbiisi
Heh, kommentoin kerran suomi24:lla ihan samaa, minua kehotettiin tarkistamaan lääkitykseni kun kehtaan haukkua maailman kauneinta rakkauslaulua :D joku oli kai soittanut sitä häissään...
Sopii tosi hyvin häihin :D
Chisun Sabotage saa mut haluamaan lyömään vauvoja
Mira Luodin Meikkaava messias. Voi vittu miten ärsyttävä😡
Prodigy - Firestarter
Menkääpä youtubeen katsomaan piisistä tehty musicless musicvideo, se on hauska.