Biisi, joka aiheuttaa sinulle vitutusta?
Kommentit (98)
Se Anna Puun pettämislaulu, mikä se oli, Säännöt rakkaudelle?
Kaikki hiphop-räppipaska kuvottaa.
Sannin Oo se kun oot, ylivoimaisesti! Kauhee kiekaisu kertsissä, ankea tunnelma, täysin hengetön tekele. Sannin biiseissä ei sanoista saa selvää, etenkään tässä. Piti googlettaa tän biisin nimikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitaepro.
Olin kirjoittamassa juuri samaa. Ei mikään, siis MIKÄÄN biisi ole saanut mua niin vittuuntumaan KOSKAAN kuin tämä Leppilammen uusi Vitaepro mainos ja sen "hassu laulu". Välittömästi kanava vaihtoon, kun edes mute -nappi ei riitä.
Tähän ei lisättävää.
Tai sanotaan sen verran, että kuuntelen MITÄ TAHANSA muuta kappaletta vaikka viikon putkeen, jos vaihtokauppana saan tuon mainoksen ikuisesti pois kuuluviltani.
Roope Salminen & Koirat - Madafakin darra
Ei pysty...
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä sanoituksensa puolesta järkyttävimmästä päästä. Sama kun laulaisi "Pettäminen on ok, kunhan ei paljastuta" Puistattaa ajatuskin tuollaisesta
Vierailija kirjoitti:
The Police: Every Breath You Take
Ja tämähän ei ole rakkausbiisi
Sitä sää mitä tilaa. Se JVGn ja ellinooran biisi. Vitsi mä saan aina kohtauksen ku se soi radiossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
The Police: Every Breath You Take
Ja tämähän ei ole rakkausbiisi
No ei tosiaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Se bonnie ja clyde, sanoissa ei oo mitään järkee. "Reffastettiin rahhastettiin" sa..tana. Ja se ihmeellinen barokkisoolo jollain sitralla siin välissä. Ärsyttävä!!!
Miten niin ei ole mitään järkeä? Sehän on ihan selkeä tarina pojasta, jolla oli kesäromanssi, joka halusi lopettaa tapailun.
Lauri Tähkä - Kipua (en tiedä miksi tämä ärsyttää niin pahasti, kun yleensä tykkään Tähkän musiikista..)
Britney Spearsin koko tuotanto (se kamala nariseva lauluääni, en kestä)
Reino Nordin - Antaudun (tätä kuulee ihan liikaa)
Luis Fonsi - Despacito (sama syy eli totaalisen puhkisoitettu)
Madonna - Like A Prayer (jokin tässä vaan tökkii, vaikka leidin musiikki ei yleisesti ärsytäkään)
Sinead O'Connor - Nothing Compares To You (niin melankolista, niin melankolista uikutusta)
Dingo - Nahkatakkinen tyttö (kornit sanat)
Crazy Frog
Smurffit
Ella ja Aleksi
Chisun Mun koti ei oo täällä. Järkyttävä, mielipahaa aiheuttava itkuvirsi.
Myös se leijonakuningas-biisi, jossa kehotetaan nostamaan keskikaljamaljat ilmaan saa kanavan vaihtumaan vauhdilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä sanoituksensa puolesta järkyttävimmästä päästä. Sama kun laulaisi "Pettäminen on ok, kunhan ei paljastuta" Puistattaa ajatuskin tuollaisesta
Kaiken lisäksi Anna Puu noudattaa näitä omia "rakkaussääntöjään". Alkoi salasuhteeseen tuottajansa ja biisiensä tekijän Jukka Immosen kanssa, kun Jukka vielä asui avoliitossa Jenni Vartiaisen kanssa. Hyvin sopivat nuo pettäjät toisilleen.
Se olikse Reino Nordinin "vasta kun summeri soi ja katsomot syttyy, silloin sen tietää voi kuka tähään nostaa pyttyy..." AAARGH!!!!!!!!
..."silmät kiinni ja monitorit huutamaan...." aaaargh!!! Tämän veroista paskaa ei ole ikinä ennen tehty ja väitänpä, ettei tulla koskaan tekemäänkään. Ihan omalla levelillään. Ihan kuin radiosta valuisi löysää ripuliulostetta kun tämä soi.
Laura Närhen ja Erinin kimppabiisi Siskoni saa joka kerta kananlihalle, aivan vääristä syistä tosin :D
Adelen Set fire to the rain on toinen tämänhetkinen inhokki, liian dramaattinen veto minun makuuni.
Älä tuu droppaa mun tunnelmaaAAAAARGH!!!!
Toto; Africa 😣😣😣