Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***KESÄKERTTUJEN VIIKONLOPPU***

01.04.2006 |

Eiliseen on tässä polku:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=6860129&p=2&tmode=1&smode…

Koitetaanpa tehdä nyt hieman isompi viikonloppupino=)

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin koneelle, kun mies katto formuloita ja nyt likka alottaa lastisten parissa.

Aiompa minnäkin sohaista nyt tätä muurahaiskekoa ihan harkitusti...

Eilen sitä Marieelan viestiä mietin ja nyt myös sitä Anjamin viimeistä viestiä. Ja itseasiassa olen itsekin miettinyt nyt jokusen viikon saman suuntaisesti. Mistä sitten lie johtuu, mutta tulee välillä sellainen olo, että kaikkia ei huomioida ihan samalla tavaala kuin toisia.

No mietimpä tätä asiaa sitten sen verran enemmän, että ajattelin tässä hieman kommentoida tai arvailla syitä. Täällähän käy se tietty ydinporukka, joka on tullut " tutuksi" tässä talven aikana. Lisäksi kirjoittelevat hieman harvemmin jotkut tietyt nikit. Toiset aiheet koskettavat useampia kirjoittajia ja niihin on helppo tarttua. Toiset taas ovat sellaisia, joihin ei välttämättä halua tai edes osaa vastata, jolloin on jotenkin helpompi sivuttaa asia. Tietysti voisi vastata ettei osaa vastata. Toisaalta itseni kohdalla ainakin on erittäin omanapaisia päiviä, jolloin muiden kuulumiset kyllä kiinnostavat, mutta niitä ei yksinkertaisesti jaksa kommentoida. Sitä vaan purkaa oman päänsä sisältä paineita.

Mielestäni olen saanut täältä sekä vastauksia, että tukea ja lohdutusta toisiin murheisiin. Toiset asiat on taas sivuutettu kokonaan. Tavallaan silloin sivuutettuna tuntuu, että eikö nuo mulle vastaakkaaan, mutta oon ajatellu että kaikilla on oikeus valita osallistumisensa ja toisaalta saahan niitä omanapa päiviä olla muillakin. Silloin varsinkin kun pino on pitkä ei millään muista (minä ainakaan) kaikkia keskusteluja ja tulee vastattua niihin, mitä muistaa. Tarkoitus ei ole väkisin sivuttaa toisia kysymyksiä. Ja minusta täällä vaikuttaa kovasti vuorokauden aika. Aamupäivällä on vilkasta ja ihmiset vastailevat ja viihtyvät pinossa. Sitten kun illalla jätät viestin niin harvoin siihen vastataan. Tästähän on joskus ennenkin keskusteltu. Nyt tuo linkki eiliseen auttaa, mutta silti vanhat aiheet jäävät jotenkin jo eliseen.

No tässä minun mietteitä. Toivottavasti eivät ketään loukkaa tai kovasti tunnelmaa latista. Ja nyt voisin mainitä, että voisitte kommentoida näitä. Onkohan näissä mitään kommentoitavaa=)

Lytte ja Masukki 29+0

Vierailija
2/40 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten niihin perusasioihin... Lyhyitä viestejä jaksaa lukea paremmin!????

Ilma on uskomaton. Puurosumua jokapuolella ja räystäät tippuvat niin, että ropise. Hieman on plussan puolella ja sohjoa riittää. Mies sitten nappaa auton töihin, kun pitää päästä laskettelumäkeen illalla. Innostui tuosta kovasti.

Täytyy lähteä likan kanssa ulos jossain vaiheessa, jos sumu vaikka hellittäis. Kurikset on päiväkodissa.... takuuvarma kastumis reissu=)

Masu jytää ja olo on ahdas. Kaikki yhtään kireät kaulukset kiusaavat kovasti ja ahdistavat. Onkos muilla vastaavaa?

No kirjotelkaahaan taustaltakin tänään.

Lytte ja Masukki (vaihteeksi)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo täälä sataa lunta jo kolmatta päivää putkee! Kyllästyttää kun olin niin odottanut kevättä. Olen pakannut talvikamppeetkin jo pois. Äh- nyt pitää sitten niitä alkaa uudestaan kaiveleen esille. Lunta on tullut niin paljon,että kakkosauton konepeltiin asti on kinokset. No eipä sitä sieltä nyt kukaan viitti sitte alkaa kaivaan. Muutenkin sitä pitäis vähä rempata ensin. No hyvin ollaan silti pärjätty yhdellä autolla kun olen kotosalla.

Canderal: kyseli siitä tutan edustajasta. Tosiaan ikävä kyllä hän olis sitä mieltä silloin,että niitä on plajon jäljellä. Mutta voithan yrittää vaihtoa jonkun kanssa jos saat sen vanhan. Joku uuden saaneista voi ehkä haluta vaihtaa. Kannattaa kysellä :)

Lytte77: hyvä,että mun vinkistä oli apua! (siis siinä liivi jutussa)

En oikeen tiä miten sitä tiistain vuodatustasi kommentoisin. Mutta onhan tuo todella ärsyttävää,enkä yhtään ihmettele,että hiillyit !

oma nyytti: Sain nukuttua ylättävän hyvin vaikka luulin,että kivut tulee. Tuntui illalla sille,että saan ihan varmasti kovat kivut. Nukahdin sitten klo 21.00 ja heräsin VAIN kerran pissille ja juomaan. Yleensä tulee rampattua useemmin. Nyytti antoi sitten oikeen kovan kipeen potkun äitin kylkeen seittemän mais ja en saanut sitten enää nukuttua. Sitten tulikin kova suonenveto pohkeeseen ja päätin,että nyt nousen syömään ennen kuin tulee huono olo. On tullut kammo siitä että tulee huono olo jos ei syö mitään.

Tänään pitäis mennä käymään vähän kaupungissa ja sitten vanhempien luona. Luulempa vaan että mies ei saa taaskaan itseään ylös sängystä ennen 12:sta.

Lilli81 31+2

Vierailija
4/40 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple] pitääpä munkin vähän kommentoida tuohon osallistumisasiaan. mullakin on välillä ollut vähän ulkopuolinen olo, vaikka olen suht aktiivisesti pinoutunutkin. mut varmaan se on just niinkuin lytte sanoi, että ihmiset kommentoi niihin asioihin, joista tietää tai tuntee omakseen. ja itsekin aika fiiliksen mukaan kommentoi ja vastailee toisten juttuinhin. joskus ei vaan jaksa, mutta yleensä kyllä kommentoin niihin, joista jotain tiedän. tai sit jos johonkin on kommentoitu jo, eikä itsellä ole mitään lisättävää, niin sit ei aina välttämättä koe sitä omaa vastausta niin tärkeäksi.

ja tuosta ydinporukasta. ehkä se on niin, että ne, jotka useammin kirjoittaa, koetaan kuuluvaksi ydinporukkaan. mutta nekin aktiiviset vaihtelee päivittäin/viikoittain. mä ainakin olen ajatellut, että marieelakin on jo tosi tuttu, vaikka ei nyt muutamaan viikkoon olekaan kirjoitellut. ja henk. koht. olen sitä mieltä, että mitä enemmän porukkaa kirjoittamassa, sitä mukavampaa. niin että kaikki vaan rohkeasti mukaan! mullakin oli aluksi sellainen olo, että uskaltaako tänne kirjoittaa, ekan kerran jälkeen ei mua kukaan toivottanut tervetulleeksi, mutta silti vain kirjoitin ja aika pian jo päivittäin :)

[color=DarkViolet] ja sit (.), johon ei kyllä kuulu mitään ihmeempiä. kummallisen hyvin olen nukkunut viime yöt. kääntyminen on kyllä ihan tuskaa, mutta muuten olen aika sikeästi saanut nukkua. vauveli oli eilen vähän hiljaisempi, mutta näköjään nyt taas potkuttelee reippain ottein.

ja vielä lopuksi tsemppiä kaikille, joilla on ollut ongelmia, ainakin ninnillä ja lillillä (sori, jos nyt unohdin jonkun muun). koittakaa jaksella ja vauvoille tarrasukkia vielä muutamaksi viikoksi ainakin!

mukavaa viikonloppua ihan kaikille kesäkertuille ja muilllekin, jotka pinoa lukevat!

gabriela rv 29+1

Vierailija
5/40 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]Minäkin kirjoitan silloin kun on joku itseä koskeva juttu keskustelunaiheena tai sitten jos mulle on tapahtunut jotain arjesta poikkeavaa. Tuntuu hölmöltä kirjoittaa jos ei ole tapahtunut mitään erikoista. Yleensä ainakin neuvolan tai lääkärin jälkeen kirjoitan kuulumiset.

Kävin eilen ostamassa vauvalle tuttipullon ja ensitutin. Ja sit semmoisen ihanan ruskean pehmonallen. Pitäähän sillä olla joku ihana ensilelu. Ajattelin tehdä vielä listan mitä pitää ostaa, mm. talkkia, kylpyöljyä, rasvaa ym. Me kun ei olla mitään superrikkaita, niin tämmöinen pikku hiljaa osteleminen tuntuu hyvältä vaihtoehdolta.

Tuntuu, että vauva on nyt ruennut tosiaan potkimaan kivuliaasti. Viime yönä rupes jo hermostuttamaan kun ei saanut hyvää asentoa ja sitten yks potkii kipeesti kylkiin. Se on vieläkin jotenkin ihmeellisesti poikittain mahassa, joten kyljellä nukkuminenkaan ei tunnu hyvältä. On semmoinen olo, että rusennan vauvan pään jos nukun kyljellään. Mut mitäs on muut vaihtoehdot...? Ai niin, ei ole muita vaihtoehtoja.

Taas tässä kerään motivaatiota jatkaa sitä eilistä koulutehtävää. Tavoite oli eilen 3 sivua, teinkin 6 sivua, joten tänään olisi jäljellä enää 4. Tuntuu vaan, että lähdemateriaali alkaa loppua kesken ja lisää ei oikein tästä aiheesta löydy. Onneks tää ei ole mikään arvosteltava tehtävä, ainoastaan hyväksytty/hylätty. Eiköhän se oo hyväksytty kun peruspalikat on kohdallaan.

Mie oon ollut jotenkin kauheen äkäinen viime päivinä. Tuo ilma on varmasti pääsyy + tää koulutehtävä. Kyllä se auringon voima on ihmeellinen.

No, nyt on kyllä pakko aloittaa se tehtävän teko, onpahan sitten nopeammin ohi.

Tytteli-83 rv 29+3

Vierailija
6/40 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon kans ajatellut ihan samaa tosta ulkopuolisuudesta kun monet muutkin täällä kirjoittaneet. Oon ajatellut sen johtuvan vaan siitä että oon aika uusi täällä kuiteskin...Mutta näyttää suurella osalla pitempiaikasistakin kirjottajista olla samanlaisia tuntemuksia. Oon samaa mieltä tästä jutusta kun Lyttekin että ehkä itse vastailee vaan itseä koskeviin juttuihin tai jos tietää jostakin jotain tms. Tais olla vaikeesti selitetty. On jostain syystä nyt aika harmaa-fiilis muutenkin. Väsyttää, ulkona on lunta tosi paljon vaikka pitäis olla kevät yms. Muutenki tuntuu että viikonloppunu lähteny huonosti käyntiin :(

Oma (.) Vaavi liikkuu siellä vasemmassa kyljessä aika vilkkaasti ja painaa välillä jotenkin niin että ihan sattuu. Pääasia että siellä liikkuu, on itellä sit ainaki sellanen olo että on kaikki ok :)

Selkäkivuista täällä kärsin ja siivoomaan pitäs ruveta. Kunhan tästä sais itsensä käyntiin.

Viikonloppuja kaikille!

Queen82 rv31+1 ja neiti 1,3v

P.s Sitä piti vielä sanomani että jostain syystä toiset kirjottajat tuntuu tutummilta kuin toiset, johtuukohan sitten aktiivisuudesta vai mistä, sitä en tiiä.

Vierailija
7/40 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin kanssa tuota Marieelan aloittamaa teemaa. Minäkin kirjoittelin tänne aluksi lähes päivittäin, mutta kun kirjoittajia ja teemoja on niin paljon, niin kovin harvoin sai mitään " vastakaikua" omille jutuille. Ja kun olin alusta asti ollut mukana toisessakin pinossa, johon ikäni puolesta sijoitun, niin vaihdoin enemmän sinne. Siellä on vaan 6-8 kirjoittajaa, joten kaikki ovat aika tuttuja. Mutta käyn kyllä useinkin täällä lukemassa kerttujen jutttuja ja yritän aina välillä omiakin kuulumisia tänne laittaa. Eli mun taustalle hiipumiseeni ei liity sen kummempaa dramatiikkaa :) Ja mulla oli tosiaan myös niin, että useimmin kirjoitin juuri illalla, että ehkä se ei ollut paras aika sitten.

Marieelaan, Mariadeen ja jonkun muunkin jo kuumeilupuolelta " tutun" kuulumisia olen välillä kaipaillut... Pinoudutteko jossain muualla?

Tänään tuli juuri 31 viikkoa täyteen ja ensi viikolla on taas kontrollikäynti äippäpolilla. Toivottavasti kaikki on hyvin ja vauva pysyy vielä vähän aikaa matkassa. Tosin raskauden vaivat (vihlonta, nivuskivut, närästys...) alkavat olla jo sitä luokkaa, että ei haittais vaikka vaavi pikkuisen etuajassa syntyisikin.

Vettä tulee kuin saavista ja pihalla on uima-allas, kun viemäri ei vedä. Mutta toisaalta sulavatpa nuo lumet ainakin...

Hyvää viikonloppua kaikille kertuille

äitimiia rv 31

Vierailija
8/40 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mäkin jäin eilen miettimään näitä kirjotteluita... Vaikka kirjottelenki lähes päivittäin, en monestikaan kaipaa hirveesti kommentointia vaan se et saa lukee muiden samoissa menevien ajatuksia on mulle tärkeempää. Tosin ei mulla pähkäiltäviä aiheita ookaan pahemmin ollu, mihin oisin kaivannu kommenttia... Ja monesti menee fiilis-pohjalta sen mukaan et huvittaako ollenkaa ees kirjottaa...

Ja niitä kommentoin mihin on kommentoitavaa... Tai siis mistä osaa jotain ees sanoo... Ja myönnän kyllä et pitkät pinot puuduttaa loppua kohti aika hyvin, eikä koneella kärsi istua koko päivää, ku eipä huusholli itekseen pyöri!!! ja paljo on pojastaki kiinni antaako istua... Tosin nyt tulee luettua edellinen pinoki ku ei tartte lähtee ehtimään...

oma (.) rennietä menee ku KAIKKI närästää. nukkuminen alkaa olla mahotonta, asennon vaihto on sama ku vessareissu... Mut eihän tässä enää oo ku kymmenisen viikkoo *lohduttaa jo itseään*

Mummulapäivät edessä.......

Suhmura ja Napura 30+2

Vierailija
9/40 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut ihan alusta asti aika ulkopuolinen olo sillee et ei oikeen tiä viittiskö kirjottaa. Aluks oli tosi hienoo ku seuras toisten raskauksien etenemistä nii " ties" itekki et mikä ns. kuuluu asiaan ja mikä ei. Enskertalaisena ku kaikki on vähän uutta! Mut sit ku ittel on ollut jotai murhetta eikä oo saanut niihin vastauksii, vaik siis joku on voinut jollekin toiselle myöhemmin kommentoida samasta asiasta, nii sit on vähän sellanen olo et en tija kuulua tänne.

No edelleen täältä saa sitä ensiodottajan tukea mitä tässä hakeekin ja sitten vielä kun vielä saa ruikuttaa anonyyminä nii mikäs sen parempaa! =D

No nyt siirryn vaakatasoon sohvalle et jos sais nää supparit taas laantumaan ku ovat pahentuneet loppuviikkoa kohden kokoajan. Inhottavasti välillä ovat kipeitä ja taas välillä ei! Onneks on taas pari vapaa päivää edessä ja nyt lyhyt työpäivä takana.

Anu rv 27+?

Vierailija
10/40 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=fuchsia]Sainpas sen tehtävän tehtyä. Nyt mulla on keväällä enää yks tentti ja opinnäytetyön viimeiset korjaukset. Muuten pitää vaan käydä istumassa tunneilla. Tein ihan tarkoituksella kaikki mahdolliset tehtävät alta pois kun jos joutuu vaikka aikaisemmin sairaalaan tms. niin eipähän tartte stressata niitä.

Kävin taas tänään kirpparilla. Löysin kahdella eurolla keltaisen potkupuvun, jota ei oltu käytetty varmaan kuin kerran. Sit ostin punaiset marimekon raitasukat, jotka oli ihan ehjät ja edelleen hyvän väriset, hinta 20 senttiä. Ihan uskomatonta. Välillä käy tuuri noiden kirpparilöytöjen kanssa.

Viideltä alkaa saunavuoro ja sen jälkeen tehdään tortilloja. On jo nyt vähän nälkä, mut ne maistuu paremmalta saunan jälkeen. Sit on vielä juustonaksuja illaks. Nam nam!

Tytteli-83 taas (minkäköhän värinen tuosta tekstistä tuli, koodi oli fuchsia. En ole ikinä kuullutkaan sellaisesta)

Vierailija
11/40 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on tullut monen muun kertun tavoin kierreltyä kaupoissa ja alennusmyynneissä. Tarkoituksena oli etsiä vaippahousuja vauvalle, mutta eipä juuri missään ollut. Lindexillä oli vain väärän kokoisia, H&M:llä ei ollenkaan ja Sokoksella oli vain tosi kalliita. Mukaan kuitenkin tarttui parit vauvat housut, puolipotkari ja t-paita. Pitihän sitä nyt jotain ettei mennyt hukkareissuksi ;)

Mitenkäs te muut olette vauvaa varustelleet? Meinaan, että mitenköhän paljon sitä tarvitsisi ostaa näin aluksi vaatteita ja minkälaisia? Kesää ajatellen tietysti on varmaan hyödyllistä ostaa lyhythihaisia ja keveitä kesäasua, mutta miten paljon ja millaisia (potkareita, t-paitoja, housuja, shortseja jne)?. Nyt olen itse ostellut kokoa 56 pääasiassa. Pari 50 cm potkaria on jo pari sitten 60 cmkin. Vähän olen ostanut sitä mikä kivalle näyttää, mutta nyt sitten mietityttää että puuttuukohan sitä jotain tärkeää... Pitäisi kai itse käydä tuota kertynyttä varastoa läpi ja katsoa mitä siellä on ja mitähän vielä kannattaisi haalia.

Muita varusteita ei vielä juuri olekaan hommattua, siis sellaisia pienempiä kulutustavaroita. Sänky, hoitopöytä ja vaunut on jo valmiina. Turvaistuin autoon pitäisi kyllä vielä hankkia ja sitten kaikkea " pientä" mitä nyt luulee tarvitsevansa.

(.) kaikki hyvin. Rankan shoppailun ja päivällisen jälkeen vauveli on innostunut potkimaan oikein urakalla. Ja edelleen, kuten alusta alkaen, kaikki liikkeet tuntuu tuolla oikealla alhaalla. Ei puhettakaan kylkiluista. Välissä muljahtelee tuolla alhaallakin, mutta eipä tämä juuri suuntaa muualle muuta.

Mulla alkaa äitiysloma tossa just pääsiäisenä, joten ihanaa kun pääsee lomailee oikein rauhassa. Ja sit voi tietty oikein panostautua vauvan tulon valmisteluihin :)

Oikein mukavaa viikonloppua teille kaikille. Toivottavasti alkava viikko olisi aurinkoinen ja lämmin.

Nti79 ja masu 30+3

Vierailija
12/40 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kirjoittelen tänne harvemmin, joskus tulee laitettua viestiä säännöllisemmin ja sitten tulee pitempää taukoa. Yleensä itsellä ei ole mitään asiaa, mihin kaipais kommenttia. Ja mitä muiden murheisiin vastaamiseen tulee, niin lueskelen viestejä paljon, mutta sitten ei ehdi vastaamaan. Ja sitten ei aina muista kenen nimimerkki oli kyseessä...mutta pahalla ei ainakaan tule jätettyä vastaamatta.

Täällä Oulun suunnallakin on tullut koko päivän lunta, ja oikein märkää sellaista. Ja teitä ei aurattu kuin vasta nyt illemmalla. Käytiin esikoisen kanssa kävelyreissu rattikelkan kanssa kaupungilla, ja olikin tosi viisasta, hieman oli raskasta. Kumma vaan noita supisteluja ei tullut nytkään vaikka ois ollut potentiaalinen tilaisuus. Pitää tietty olla tyytyväinen, ettei olekaan : ) tsemppiä vain kaikille joilla suppareita on.

By the way, pieni etukäteinen mainospläjäys, jos on kiinnostunut lasten ja vauvojen merkkivaatteista. Varmaan tässä kuukauden sisään avautuu nettikauppa, josta voi ostaa vähän edullisemmin mallikappaleita Timberlandia, Burberryä, DKNYtä, Kenzoa, Elle;ä jne. Kävin just tuttuni luona katselemassa kamppeita pojalle, ja vauvalleki valmiiksi jotain. Hän on juuri perustamassa omaa yritystä, ja osa vaatteista tulee myyntiin Huutonettiinki. Tunnusta en vielä tiedä varmuudella, mutta voin ilmoitella täällä jos joku ois kiinnostunut.

nyt pitää lähtä laittamaan esikoinen iltapalalle, ja nukkumaan. Mutta kuulumisiin kaikille : )

sokuri 30+6

Vierailija
13/40 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täysin samaa mieltä Marieelan ja Anjamin kanssa ja siksi en ole viitsinyt enään tänne kirjoitella. Kesäkertuilla kun tuntuu olevan oma " hiekkalaatikko" porukka johon ei vaan mahdu mukaan. Mutta niinhän se on tosi elämässäkin. Olenkin siirtynyt palstailemaan muualle ja satunnaisesti käyn kattomassa mitä tänne kuuluu. Hyvää odotusta tasapuolisesti kaikille :-)

T: porkkan@

Vierailija
14/40 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on taas heräilty kukonlaulun aikaan - tai no seitsemäksi=) Miehen kello soitti, että katsoo formulat... Masussa sitten alkoi protesti potkuttelu oikein urakalla. En tiedä pelästyikö kaveri ääntä vai reakoiko muuten vaan. Oli hauska huomata tuollainen " vastaus" .

Oltiin eilisessä vesisateessa kuin uitetut. Ollaan sitten kuivailtu noita vaatteita. Onneksi on kaksi ulkovaatekertaa. Täytyy lähteä nyt huvitutin jälkeen ulos, kun on tuo ilma vielä pakkasen puolella.

Nyt on muuten nuha saanut mut. Eilen oli jo ihan käheä ja yöllä sitten aloin niistää ja nyt on nenä punaisena ja tavaraa riittää. Kuumetta ei varmaankaan nosta. Ei ole yhtään sen oloista, joten tässä sitten niiskutetaan koko viikko, plääh.

Viimeinen täysi työviikko lähtee huomena. sitten on loput 3 tai 4 päiväisiä. Illalla supisteli sillai kivuttomasti, mut selvästi havaittavasti. En kyllä keksinyt, että olisin tehnyt mitään erikoista. Odottavalle parturille kovasti lepoa nyt ettei ne supistukset ylly alun mukaisiksi. Oon koittanut keksiä vapaita parturikampaajia, mut ainut vapaa on juuri saanut töitä koko kesäksi 1.6. alkaen. Toivottavasti olet jo ongelman ratkonut tai se ratkeaa vielä tässä keväällä.

Lytte ja Masukki 29+1 (näyttäähän paljolta)

Vierailija
15/40 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]voiko tämä olla mahdollistakaan...jossain vaiheessa tuolla aihe vapaa puolella puhuttiin juuro tästä aiheesta että täällä odotuspuolella ei vastata kuin " vakkareille" ja muutenkin touhu täällä on ihan " pyllystä" ja omanapaista...

vastasin silloin sinne ketjuun että kyllä minä ainakin haluaisin vastata kaikille ihan tasapuolisesti...ja luulin onnistuneeni (hölömö minä) suht kivasti :/

sitten kun Marieela kirjoitti että tuntee itsensä ulkopuoliseksi...en voinut uskoa silmiäni :( ja niin moni muukin...itseasiassa tuntuu että kaikki täällä tuntevat itsensä ulkopuolisiksi ja että juuri heidän kysymyksiinsä ei vastata...

samoilla linjoilla oon kanssa tuossa vastaamis asiassa kuin mitä edellisetkin on vastailleet...

lisäisin vielä ettäminä tosiaan vastaan aina (käynhän täällä kummiskin päivittäin) jos osaan jotain vastata...olempa joskus vastannut että:

-" en osaa vastata kysymykseesi mutta toivotaan että joku muu osaa"

ihan vaan sen takiakin ettei kysymys unehtuisi

tuli kyllä eilen niin paha mieli...jotenkin sellainen huono omatunto fiilis...

että mitä olen tehnyt väärin että kaikki täällä kertuissa tuntee ettei ole tervetullut :((

mielestäni oon yrittänyt parhaani muistaakseni aina tervehtiä uudet ja vastata Varsinkin heidän kysymyksiinsä ettei heille tulisi juuri alussa sitä fiilistä että häntä ei oteta joukkoon..

Äh voisin jatkaa tästä aiheesta keskustelua loputtomasti.

Kysymyksen kun laittaa...voi joskus juuri siltä nickiltä kuka olisi osannut vastata jäädä näkemättä...

tai sama kysymys on saatettu kysyä perusteellisesti ihan lähiaikoina ja tästä syystä vastaukset jäävät vähäisiksi.

olen itsekkin joskus laittanut kysymyksen jopa kolmena päivänä peräkkäin tänne että sain enemmän vastauksia kuin yhden...

tuntuu että me ollaan niin herkässä mielentilassa masujemme kanssa että otamme tämän palstailun hyvinkin henk kohtaisesti...

Rakkaat kerttuset, tulkee takasin jookos...vakuutan että kellään ei ole ollut tarkoituksena että KUKAAN tuntisi itseään ulkopuoliseksi

älkää menkö pois! :((

itsekkin oon kaipaillut moniakin nickkejä takaisin jotka ovat tyystin kadonneet...ja tuntuu ettei uusiakaan näy enää ikinä...

mitä meidän pitäisi sitten täällä kirjoitella että kaikki tulisi takaisin meidän kanssa rupattelemaan????

vinkkejä??? kellään???

nyt kyllä haen kahvetta lisää kun sormenpäätkin hikoilee kun kirjotan niin kauheeta vauhtia :)))

krisse,tytöt ja Aurora/Allu rv29+1

Vierailija
16/40 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=navy]Aluks minäkin välillä loukkaannuin kun kaikkiin mun kommentteihin ei vastattu. Mut enhän minäkään vastaa kaikkien kommentteihin. Minä en koe kuuluvani " vakioporukkaan" , mutta kirjoittelen silti kun on jotain asiaa tai sanottavaa. Jos mulla on oikeasti joku ongelma mihin haluan vastauksia, teen siitä oman aloituksen. Ei näiden viestien välistä välttämättä huomaa mitä kukakin on kysynyt. Ja yleisellä aloituksella saa hieman useammanlaisia vastauksia. Eihän niihinkään silti tule yleensä kuin muutama vastaus, miksi täällä tulisi enempää. Minusta nuo useat viestit jopa loukkaavat tätä " vakioporukkaa" . Eikö ole hyvä, että edes joku täällä kirjoittelee. Muuten teillä ei olisi edes mitään lukemista.

No, minulla on todella huonosti nukuttu yö takana. Vauva vetäis kaks kertaa yöllä semmoiset potkumaratonit, että auts. Kylellään nukkuessa kyljet puutuivat niin, että rupes koskemaan ja polvia kolotti. Sit rupes vetämään hartioista suonta. Huh huh miten raihnanen tässä on. Sais pikkukaveri kääntyä nyt pää alaspäin niin varmasti olo helpottuisi. Nyt kun se on poikittain ja potkii ja lyö samaan aikaan niin että mulla on varmaan kyljissä sisäiset mustelmat. En tiiä oisko joku kysta munasarjoissa kun on yks tietty superarkakohta mihin se potkii jatkuvasti.

Onneks tänään ei tartte tehdä oikeastaan mitään pakollista. Voi ulkoilla rauhassa ja katsella telkkaria.

Tytteli-83 rv 29+4

Vierailija
17/40 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=navy]No Krisse luonnollisesti, koska hän päivittelee ja käy päivittäin. Mutta esim. mulle vakkariporukaks on jäänyt mieleen esim. Marieela, Sokuri, Queen, Suhmura, Äitimiia, Mrs,Marple (missä lienee kun ei ole kuulunut mitään) ym.. Ja melkein kaikki nämä sanoivat, että eivät tunne kuuluvansa porukkaan. Oikeasti ei täällä ole mitään vakkariporukkaa. Suurin osa nikeistä kuulostaa mun korvaan tosi tutuilta. Vaikka kirjoittais kerran viikossa niin mun mielestä se on jo vakkariporukkaa. Ehkä semmoinen joka kirjoittaa kaksi kertaa odotusaikana tänne, ei välttämättä " kuulu porukkaan" .

Vierailija
18/40 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo " jalka oven välissä" tulin vielä kurkkaa, kun likka jotain touhus.

Halaan Krisseä.... Mulle nääs tuli eilen just tollanen olo. Koitin sit jotenkin muotoilla sitä tuohon. No sinä sanoit sen paljon paremmin. Kaikki mukaan vaan.

Se " vaki porukka" no ketä kuuluu ketä ei. Toiset kirjottaa melkein päivittän, mut kyl mä oon esim Mionaa taas kaipaillut ja nyt kun Hoxa on harvemmalti käynyt ni mietin häntäkin.

Kyllähän tää raskaus saa minut ainakin ottamaan itteeni siitä sun tästä, mut koitan sit asettaa sen johonkin raameihin=)

Silmiin pisti muuten kaks alotusta tuolta oli kyselty suljettua listaa kesäkuisille.... Menkää mukaan jos innostaa, mä oon täysin tyytväinen tähän ja enhän mä täällä nyt niin anonyymi oo. Kyllä mut jutuista tunnistaa, jos oikein alkaa haluumaan. Ja onhan kuvakin tuol tiedätte missä=)

Toinen oli sit se mis pohdittiin onko kaikki raskautuneet tulleet hulluiksi tai jotain. Arvosteltiiin lässytystä. Voi että äääääääähhhhhhh. Mä en jaksais tuollasta provosointia sunntaan jos toiseen. Kukin kokee tahollaan miten kokee..

Lytte taas....

Vierailija
19/40 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytteli-83:

[color=navy]No Krisse luonnollisesti, koska hän päivittelee ja käy päivittäin. Mutta esim. mulle vakkariporukaks on jäänyt mieleen esim. Marieela, Sokuri, Queen, Suhmura, Äitimiia, Mrs,Marple (missä lienee kun ei ole kuulunut mitään) ym.. Ja melkein kaikki nämä sanoivat, että eivät tunne kuuluvansa porukkaan. Oikeasti ei täällä ole mitään vakkariporukkaa. Suurin osa nikeistä kuulostaa mun korvaan tosi tutuilta. Vaikka kirjoittais kerran viikossa niin mun mielestä se on jo vakkariporukkaa. Ehkä semmoinen joka kirjoittaa kaksi kertaa odotusaikana tänne, ei välttämättä " kuulu porukkaan" .

[color=green]siis mun mielestä ...tai siis luulin /tuntui tutuimmilta vielä lisäksi nää kerttuset:

tytteli :), lytte,lilli,ninni,odottavaparturi,gabriela,porkkan@ (kin tuntui tutulta jo),marieela,miona,rocco,canderel,neljäkö,hoxa.... ja monimoni muu...

ja tytteli...olit ihan oikeassa että mulle kyllä tuli tuosta ihan pahamieli...kun jotenkin tunsin itteni tosi inhottavaksi...kun oletin tietty kuuluvan tähän vakkari porukkaan ja sitten kun niin moni tunsikin itsensä ulkopuoliseksi...

ensimmäisenä aloin miettimään että mitä olen tehnyt väärin??? ja miten olisi pitänyt kirjoitella?? ja miten kirjoittelen tästä eteenpäin etteo kaikki muut tuntisi itseään täällä ulkopuoliseksi...

eli edelleen otetaan ehdotuksia vastaan... :)

-k-...jos vaikka seuraavassa viestissä kertois omiakin kuulumisia :)

Vierailija
20/40 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple]Kävin ihan huvikseni katsomassa meidän listaa ja nostin sieltä nikkejä jotka mulle on jäänyt noiden edellämainittujen lisäksi mieleen. Eli: Mirju76, MiljaMaaria, 7.6.06, Eggis, Rianna80, Meerinaippa, Summersnow, Aapeli-77, Gabriela, kesä06, Lapinmamma, Amanda81, Kuutar, Denise-84, Soffu, Anninapa, Mariadee. (Tulikohan joku nyt mainittua kaksi kertaa?)

Aika monesta näistäkin tulee mieleen yhtä jos toista, esim. Marieela on tosi hoikka, Eggis meni naimisiin ja sai gradun valmiiksi, Mariadeesta on tullut kuva mukavana perheenäitinä ym. Eihän sitä kaikista voi kaikkea muistaa. En minä kaikkea Krissestäkään muista vaikka hän joka päivä kirjoittaakin. Enkä minä oleta, että kukaan muistaa mun elämäntilannetta. Siksi kirjoitan sen yleensä uudestaan jos mulla on jotain siihen liittyvää asiaa.

Ja tosiaan, jos minäkin kuulun muiden mielestä vakkareihin, niin sitten kyllä kuuluu vähintään nämä edellä mainitutkin. Eli ei tarvitse kirjoittaa joka päivä tunteakseen kuuluvansa porukkaan.

Itse tykkään lukea ihan kaikkien kirjoituksia. Minusta se ainakin on erittäin piristävää, jos joku harvemmin kirjoitteleva kirjoittaa kuulumiset. Koko ajan vähän odotteleekin, että tulis useammalta kirjoituksia.

Tytteli-83 taas