Missä voi kohdata perhettä haluavia naisia?
Olen 30 v mies. Haaveissani on olla tasavertainen kumppani ja hyvä isä. Kesän jos viidennenkin olen pitänyt silmät auki, voisiko työ- tai vapaa-ajan kuvioissa kohdata tai netistä löytää mahdollisen seurustelukumppanin. Kaikkea muuta on tarjolla - on ehdoteltu friends with benefits -säätöjä, uusperheen isän roolia, yhdenillan iloa - vain tavallista parisuhdetta toivovat naiset häikäisee poissaolollaan. Missä heitä/teitä voisi kohdata?
Kommentit (33)
No kaikki me sinkkunaiset varmaankin halutaan perhe. Useimmilla meillä 30+ on lapsia jo, osa haluaa vielä lisää, osa ei. Itsellä lapsiluku jää tähän yhteen, mutta haluaisin perheen. Mies siis puuttuu jotta olisimme perhe.
En miehenä pitäisi ap:n tilannetta huonona, kun kumminkin saa naisilta huomiota ja ehdotuksia. Varmasti jossain vaiheessa löytyy joku joka haluaa vakiintua. Vaikeempi meille, jotka jäädään naisilta huomaamatta.
Mä haluaisin perheen ja hyvän, tavallisen miehen. Pitää kuitenkin olla jotain yhteistä ja sitä sellaista kemiaa, että homma toimii. Mutta mulle ainakin saa tulla juttelemaan ihan missä vaan. Olen vähän ujo, joten jos katsot mua silmiin ja hymyilet, ja vastaan siihen hymyllä se tarkoittaa että saa jutella...
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin perheen ja hyvän, tavallisen miehen. Pitää kuitenkin olla jotain yhteistä ja sitä sellaista kemiaa, että homma toimii. Mutta mulle ainakin saa tulla juttelemaan ihan missä vaan. Olen vähän ujo, joten jos katsot mua silmiin ja hymyilet, ja vastaan siihen hymyllä se tarkoittaa että saa jutella...
Wau! :) Olisipa joka naisen hymy yhtä kuin lupa jutella :)
Ei ainakaan kannata kategorisesti rajata mitään deittailupaikkoja ulos. Itse haluan perheen mutta etsin miehiä lähinnä netissä ja tinderissä, koska en oikein tykkää käydä baareissa ja vapaa-ajan harrastuksissa ei tapaa miehiä ja työkuvioita en halua sotkea.
Tinder olisi hyvä jos naiset postaisi sinne arkikuvia. Viimeisen päälle harkitut ja siloitellut instaotokset karkottaa hyvät normi miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderistä jos naisten profiiliteksteihin on uskominen.
HAHA! Mentiin naispuolisen kaverini kanssa toukokuussa Tinderiin. Eilen vertailtiin lukuja; hänellä 387 matchia, mulla 2. Eka ei vastannut viestiini, toinen teki oharit. Kaveri ei hyödyntänyt matcheja koska halusi vain "testata vetovoimaansa".
Miten tämä liittyy viestiini? Hänellä tuskin luki profiilitekstissään, että hakee pitkäaikaista kumppania. Näitä on Tinderissä paljon. Samoin naisia, jotka ilmoittavat, että eivät halua yhden yön juttuja.
Vierailija kirjoitti:
No kaikki me sinkkunaiset varmaankin halutaan perhe. Useimmilla meillä 30+ on lapsia jo, osa haluaa vielä lisää, osa ei. Itsellä lapsiluku jää tähän yhteen, mutta haluaisin perheen. Mies siis puuttuu jotta olisimme perhe.
Tehän olette jo perhe. Sitäpaitsi olet miehen jo saanut jos olet lapsenkin tehnyt. Eli sinulta ei mitään puutu toisin kuin niiltä joilla ei ole ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderistä jos naisten profiiliteksteihin on uskominen.
HAHA! Mentiin naispuolisen kaverini kanssa toukokuussa Tinderiin. Eilen vertailtiin lukuja; hänellä 387 matchia, mulla 2. Eka ei vastannut viestiini, toinen teki oharit. Kaveri ei hyödyntänyt matcheja koska halusi vain "testata vetovoimaansa".
Profiilissasi on jotakin vikaa, olet todella nirso tai sitten asut maalla. Olen lievästi ylipainoinen 30-vuotias mies ja sain parissa viikossa 14 laadukasta mätsiä isossa suomalaisessa kaupungissa.
Ihan joka puolella. 85 % suomalaisista haluaa lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Puhu naisten kanssa tilanteesta. Aiempi naispuolinen työkaverini aloitti naimisiin ja lapsia -projektin tiettynä vuonna, joten hän puhui asiasta tapaamiensa miesten kanssa. Hän löysi eronneen ja lapsettoman miehen, he ovat edelleen yhdessä ja heillä on useampi lapsi.
Laske rimaa. Niin hänkin teki eli Adonis-jahtaaja hyväksyi tuhdin miehen puolisokseen. Nyt he ovat molemmat tuhteja.
Jotenkin inhottavan kuuloista. Onneksi minuun ei ole vauvakuume iskenyt. Olisi kauheaa joutua tyytymään omasta mielestä ei-niin-viehättävään mieheen vain, koska biologia hoputtaa.
Itse väitätte täällä että se joku pieni prosentti miehistä saa kaikki naiset eli jokainen noista 387 miestä ovat tällöin matcheja varmaan samalle määrälle naisia tai useammalle eli kuka näitä naisista saa sen suhteen? Kaikkiko? Miten se muka on naiselle helppoa saada se suhde jos kerta näillä miehillä on järjetön nais määrä edessään? Joku Tinder machien määrä ei kerro mitään siitä tuleeko niistä hyvää parisuhdetta mistä tässä on kuitenkin kysymys.