Mulle tuli vanhuus viisikymppisenä
Kommentit (67)
Niin väsyttää muakin. Vitamiineilla saa vähän pirteyttä lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdevuodet alkamassa?
Voi olla.
Raivostuttavaa kun 58 ja kuukautiset eivät lopu. Kolmas kuukausi peräjälkeen taas. Ikinuori.
Vaihdevuodet ja/tai uniapnea?
Kilpirauhanen voi myös hiipua. Lääkäriin siis!
Vierailija kirjoitti:
Vaihdevuodet ja/tai uniapnea?
Kilpirauhanen voi myös hiipua. Lääkäriin siis!
Mulla on anemia. Kuukautiset (runsaat) oli toukokuussa kaksi kertaa. Muuta lääkitystä ei niihin saa kuin caprilonia. Ap
Nuktko riittävästi?
Saatko riittävän paljon riittävän monipuolista ravintoa?
Liikutko riittävästi, ja riittävän intensiivisesti?
Onko elämässäsi tarpeeksi sosiaalista kanssakäymistä, läheisyyttä ja kosketusta?
Onneks sä et kuitenkaan ikinä ole niin väsynyt, ettet jaksaisi kirjoitella tänne valituksiasi. :)
Täytän viisikymmentä, ja olen aivan kuoleman kielissä - siis kirjaimellisesti. Luulin että muutkin ovat, tai ainakin osa. Eihän tässä kuitenkaan ole kuin kymmenisen vuotta, ja alkaa takuuvarma alamäki kohti hautaa. Ajattelin, että olin vain hiukan ajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Univaje
Nukun tosi paljon.
Tein mustikkapiirakan. Vatta täynnä ja en oo syönyt palaakaan vielä.
Vierailija kirjoitti:
Asenteesta kiinni.
Höpö höpö.
Vierailija kirjoitti:
Täytän viisikymmentä, ja olen aivan kuoleman kielissä - siis kirjaimellisesti. Luulin että muutkin ovat, tai ainakin osa. Eihän tässä kuitenkaan ole kuin kymmenisen vuotta, ja alkaa takuuvarma alamäki kohti hautaa. Ajattelin, että olin vain hiukan ajoissa.
53 v. En nyt ihan noin ajattele, mutta fyysinen kunto on kyllä huonontunut koronan jälkeen. Eikä syy ole siinä, vaan muuttuneissa työolosuhteissa. Ennen liikuin, nyt olen etätyössä.
Mene lääkäriin, ei kuulu ikään.