Millainen on nykyajan Elovena-neito?
Saako olla värjätyt hiukset ja pakkelia naamassa? Vai pitääkö olla saunan raikas aito arjalainen? Onko sinua kutsuttu elovenaksi? Mitä mieltä uudesta miss elovena- kilpailusta? Onko maailma jo niin muuttunut että enää ei elovenoja ihannoida?
Kommentit (14)
Mielellään aito blondi ja luonnonkaunis, ei lisäkkeitä
Olen siro (164/53), sinisilmäinen blondi (paksut laineilevat vyötäröön asti) ja olen ihan nätti ja pukeudun mekkoihin paljon. Kutsutaan eloveenaksi usein.
N20
Punainen kouvolatukka ja helvetisti tatuointeja.
Voiko nykyään olla vielä ylpeästi elovena vai halutaanko joka paikassa vaan latinoita?
Vierailija kirjoitti:
Minulle aito Elovena-neito on perinteinen. Vaaleat hiukset, siniset silmät ja vain vähän meikkiä kasvoilla.
Entäs vihreät silmät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle aito Elovena-neito on perinteinen. Vaaleat hiukset, siniset silmät ja vain vähän meikkiä kasvoilla.
Entäs vihreät silmät?
Nekin käy.
Ummehtuneisuutta, ajan myötä puuropakettiin pitää laittaa multikultin nimiss tummahipiäinen typykkä, tokki kunnon säkkikaavun kanssa...
Ennen oli luonnonkaunis orvokki - nyt on Venlafaxin-turvokki...
Saako olla meikkiä? Monet aidot blondit näyttää aika hailakoilta ilman meikkiä.
http://m.iltalehti.fi/viihde/201705292200169383_vi.shtml
Mitäs mieltä olette miss eloweenoista?
Eikö yhtään mustaihoista kisailijaa?
Ehdottomasti vaalea tukka, voi olla värjättykin, jos on luonnollisen näköinen. Siniset tai siniharmaat silmät. Luonnollinen,kevyt ja freesi meikki.
Elovena on tuotemerkki, jonka synnyn voi tarkastaa Wikipediasta. Olen nähnyt Facebookissa kuinka jotkut lisäävät nimekseen Elovenan. Ok, hienoa kun mainostetaan kotimaista mutta miettikääpä jos mies lisäisi nimeensä vaikkapa HK:n sininen. Pervoksihqn häntä haukuttaisiin.