Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloin käydä salilla, mutta en juurikaan laihtunut - nyt olen lihavaksikas

Vierailija
22.07.2017 |

Ehkä mä vielä onnistunut hieman laihduttamaan rasvaa tuosta lihasten päältä, mutta kyllä tämäkin kroppa on jo paljon mukavampi kuin kaksi vuotta sitten. Ainakin naiset tykkäävät nyt enemmän, kun ei ihan pelkkää rasvaa ole hihojen alla.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syömällä ne läskit katoo.

No sitä mä olen kyllä tehnyt ja paljon. Usko pois! :)

Ap

Vierailija
2/5 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tää sun termi lihavaksikas :DDDD 

Sitäpaitsi ei kaikkien tarvi näyttää samalta tai pyrkiä johonki 0% rasvaa tilanteeseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua mikä termi. :D Tuo jää käyttöön! Sulla on kyllä ap sana hallussa. <3

Vierailija
4/5 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki me ollaan sellaisia kuin ollaan, ruumiinrakenne tulee geeneissä. Jos on paljon läskiä ja lihas kasvaa niin näytät entistä isommalta. Eli ota joku toinen laji siihen rasvanpolttoon tai käy läpi vaikka ne salin kuntopyörät ja muu. Sitten sitä ruokavaliota vaan terveellisemmäksi eli kaikki höttöhiilarit pois, kunnon perusruokaa.

Minulle salilla kävijänä esim kaurapuuro voisilmällä (siis voi, ei levite) ja kananmunat on ihan perusrunko jonka päälle rakennan muuta.

Vierailija
5/5 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää treenata anaerobisesti enemmän jos siis haluat läskiä pois. Tarkoitan siis hikoilua juoksumatolla, polkupyörällä tai vaikka lenkillä. Salitreeni on hyvä ja se kiinteyttää ja kasvattaa lihaksia, mutta kaloreita se ei välttämättä tarpeeksi polta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan