Olin viime yönä 3-4 h yöelämässä, enkä saanut ensimmäistäkään aloitetta naisilta
Vaikka istuin ja seisoin monta tuntia tanssilattian reunalla hörppien alkoholia. Olenko naisten mielestä poikkeuksellisen ruma vai saako joku normaalikin mies noin vähän (=ei yhtään aloitetta) koko reissun aikana?
Joku keski-ikäinen, vähän ruman puoleinen ATM muuten seisoi kanssa tanssilattialla ja tuijotti odottavasti yhden reilu parikymppisten naisten tanssivan porukan suuntaan, mutta yksi näistä naisista tyrkkäsi kädellään miestä heistä kauemmas.
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole 12 vuoden ja useamman sadan baarireissun aikana saanut yhtä ainutta aloitetta naisilta
Tarkoitatko, että yksikään nainen ei ole alkanut jutella sinun kanssa edes yhtä sanaa? Vai mitä tarkoitat aloitteella?
Aika lailla näin. Pari kertaa on tapahtunut seuraavanlainen tilanne:
N: "Hei sori onks tää paikka varattu"
M: "Ei oo varattu"
N: "Jees kiitti (ottaa tuolin ja vie omaan pöytäänsä)"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja sinäkään et lähestynyt yhtäkään naista. Miksi siis ihmettelet?
Saan todella harvoin aloitteita naisilta, joten ei ole itsetuntoa (eikä varmaan muitakaan resursseja), että voisin itse tehdä aloitteita naisille. Jos voisin jo entuudestaan tuntea olevani naisten keskuudessa pidetty, voisin niitä aloitteita toki tehdäkin itseäni kiinnostaville naisille, mutta kirittävä takamatka vaikuttaa näillä eväillä sen verran pitkältä, ettei huvita tehdä ensimmäistäkään aloitetta, eikä niiden tekemisestä olisi mitä luultavammin mitään hyötyäkään.
Eikä se aloitteen tekeminenkään yleensä riitä mihinkään, vaan siinä onnistuminen edellyttävää riittävän tehokasta itsensä markkinoimista, ja silloinkin onnistuminen on todella epävarmaa.
Koen muutenkin aloitteiden tekemisen jo ajatuksena todella vastenmieliseksi. Kun lähtökohta on jo se, että naiset eivät juurikaan minua missään huomioi tai osoita minua kohtaan kiinnostusta, niin todella pahaltahan se tuntuisi yksipuolisesti viedä juttua eteenpäin saamatta takaisin oikeastaan minkäänlaista aitoa vastakaikua. Vaikka onnistuisinkin aloitteiden tekemisellä saamaan pillua, niin ei se tuntuisi millään lailla yhtä hyvältä kuin jos nainen itse olisi jo alunperin pitänyt itseäni kiinnostavana ja osoittanut spontaania kiinnostusta.
AP
Ikävä kuulla, että olet noin lannistettu. Ehkäpä asenteesi ja ajatuksesi heijastuu sinusta jotenkin ja siksi kukaan ei uskalla lähestyä. Seuraavalla kerralla yritä vaikka teeskennellä sellaista "tule niin otan sinut" -mentaliteettia.
Tsemppiä vaan!
N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Hörppien alkoholia? Yksin? Ei kuulosta kovin houkuttelevalta.
Naiset lähtevät illanpitoon kavereiden kanssa, eikä tarkoituksena ole mikään miesten etsiminen. Porukassa voi olla yhtä lailla varattuja kuin vapaitakin. Jos luontevasti joskus johonkin tutustuu, niin toki niistä voi suhteita syntyä, mutta miksi nainen erityisesti pyrkisi tutustumaan yksin olevaan alkoholin perään olevaan tyyppiin?
Minulla ei ole yhtään kaveria, joten tottakai baareissakin täytyy käydä yksin. Eikä pillu ole mikään riittävä motivaation lähde hankkiakaan sellaisia.
AP
'Pillu'? Asenteesi naisiin on aika kuvottava. Entä naisen ystävyys ja kumppanuus, kiinnostaako se?
Miksi muuten parikymppisten tyttöjen olisi pitänyt kiinnostua keski-ikäisestä tuijottajasta? Luuletko sinä, että parikymppiset pojat tykkäisivät, kun joku creepy keski-ikäinen tantta jäisi tuijottamaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja sinäkään et lähestynyt yhtäkään naista. Miksi siis ihmettelet?
Saan todella harvoin aloitteita naisilta, joten ei ole itsetuntoa (eikä varmaan muitakaan resursseja), että voisin itse tehdä aloitteita naisille. Jos voisin jo entuudestaan tuntea olevani naisten keskuudessa pidetty, voisin niitä aloitteita toki tehdäkin itseäni kiinnostaville naisille, mutta kirittävä takamatka vaikuttaa näillä eväillä sen verran pitkältä, ettei huvita tehdä ensimmäistäkään aloitetta, eikä niiden tekemisestä olisi mitä luultavammin mitään hyötyäkään.
Eikä se aloitteen tekeminenkään yleensä riitä mihinkään, vaan siinä onnistuminen edellyttävää riittävän tehokasta itsensä markkinoimista, ja silloinkin onnistuminen on todella epävarmaa.
Koen muutenkin aloitteiden tekemisen jo ajatuksena todella vastenmieliseksi. Kun lähtökohta on jo se, että naiset eivät juurikaan minua missään huomioi tai osoita minua kohtaan kiinnostusta, niin todella pahaltahan se tuntuisi yksipuolisesti viedä juttua eteenpäin saamatta takaisin oikeastaan minkäänlaista aitoa vastakaikua. Vaikka onnistuisinkin aloitteiden tekemisellä saamaan pillua, niin ei se tuntuisi millään lailla yhtä hyvältä kuin jos nainen itse olisi jo alunperin pitänyt itseäni kiinnostavana ja osoittanut spontaania kiinnostusta.
AP
Jep. Voit varautua vastaisuudessakin hörppimään sitä kaljaasi ihan yksin. Itse asiassa sinun ei edes kannata vaivautua sinne yöelämään. Halvemmaksi tulee kun hörpit Pirkka-oluttasi kämäisessä yksiössäsi ja teet kilttimies-aloituksia AV:lle. Pelisi on menetetty jo ajat sitten.
Vierailija kirjoitti:
Olitko tyytyväisen oloinen?
Hyvällä tuulella ja helposti lähestyttävä?
Örmyä miestä ei uskalla puhutella - se voi tiuskaista ihan mitä vaan.Miehiä ei voi ennakoida:
he voivat ihan ystävällisen puhuttelun jälkeenkin alkaa yhtäkkiä huutaa ja raivota.
Miehet ovat omituisia.
Yritin olla niin tyytyväisen oloinen kuin se siinä tilanteessa nyt oli ylipäätään mahdollista. Valitettavasti minuun iskee nykyään aina baareissa sellainen tietty alakuloisuuden ja lannistuneisuuden tunne, eikä asiaa auttanut se, että aloitin 7 oluen jälkeen juomaan koko illan ajan pelkkiä mustikkashotteja, enkä tullut niistä riittävän vahvaan humalatilaan, joka olisi voinut ehkä kompensoida sisäisesti vihaista ja masentunutta mielialaani.
Mielestäni olen aina ihan normaali ja siinä mielessä kai ihan helposti lähestyttävä. En tosin tiedä miten muut ovat asian mahdollisesti nähneet.
AP
Siis norkoilit koko illan seinäruusuna ja ihmettelet kun kukaan ei huomannut ja tullut anelemaan seuraasi? On se kumma, kun naiset eivät lähesty.
No voin vaan kuvitella kun ap on seissyt tanssilattian reunalla taputellen jalalla kärsimättömästi ja tuijotellut odottavasti tyttöjä että tulkaas nyt hinkkaamaan. Ei noin, hyvä ap. Jos ei järki sano mitään niin jotain kurssejakin järjestetään asian tiimoilta.
Vierailija kirjoitti:
Siltä varalta, ettei tämä ole provo: oluen ryystäminen tanssilattian reunallatanssijoita toljottaen on helvetin creepyä ja varma tapa huolehtia siitä, että saat olla rauhassa.
t. mies
On se parempi kuin se, että jäisi kotiin. Aina tuossa on mahdollisuus, että saa seuraa. Siksi en lähtisi tähän yltiönegatiiviseen sosiaalisesti rajoittuneiden miesten epäinhimillistämiskampanjaan, koska eri miehillä on erilaiset lähtökohdat ja siitä toljottamisesta voi seuraava askel olla jotain muuta.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Kannattaa mennä sinne tanssimaan. Ero tanssilattian vieressä olemisen ja tanssimisen välillä on todella suuri. Aloite jää todennäköisesti silti saamatta, mutta nostaa todennäköisyyttä todella paljon.
No kieltämättä ne harvat kerrat, jolloin olen onnistunut tässä viimeisen 5,6 vuoden aikana herättämään kiinnostusta naisissa, ovat tosiaan tapahtuneet tanssilattialla. En vaan enää nykyään kehtaa mennä tanssilattialle edes vahvassa humalassa niinkuin vielä muutama vuosi sitten. Tähän ovat syynä muutamat negatiiviset kokemukset ja varmaan muutenkin aiempaan verrattuna (entistäkin) kyynistyneempi maailmankatsomukseni.
AP
Kvinnor har under senaste 10 åren kommit 4 gånger för att ragga mig. O andra sidan besöker jag inte barer. Jag kan svårligen tänka mig en mindre inspirerande plats för sånt. Tja kanske en avstjälpningsplats..
Kanske ett tips skulle vara att skuta dricka alkohol i barer och hålla sig till kaffe/te o liknande. Läs en bok.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siltä varalta, ettei tämä ole provo: oluen ryystäminen tanssilattian reunallatanssijoita toljottaen on helvetin creepyä ja varma tapa huolehtia siitä, että saat olla rauhassa.
t. mies
On se parempi kuin se, että jäisi kotiin. Aina tuossa on mahdollisuus, että saa seuraa. Siksi en lähtisi tähän yltiönegatiiviseen sosiaalisesti rajoittuneiden miesten epäinhimillistämiskampanjaan, koska eri miehillä on erilaiset lähtökohdat ja siitä toljottamisesta voi seuraava askel olla jotain muuta.
Juu niin voi. Todennäköisyys että saat käsilaukusta päin näköä kasvaa.
Minä olin myös eilen monta tuntia yöelämässä. En tehnyt yhtään aloitetta miehille. En ollut siellä sen takia vaan pitämässä hauskaa ystäväni kanssa.
Seitsemän oluen jälkeen aloit juomaan mustikkashotteja tulematta tarpeeksi vahvaan humalaan.... Rakas ihminen, kuinka sinä kuvittelet näillä eväillä että joku sinusta kiinnostuu siinä tanssilattian reunalla seistessäsi silmät seisoen... Kavereiden hankkiminen ja hauskanpidon opettelu ensimmäinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olitko tyytyväisen oloinen?
Hyvällä tuulella ja helposti lähestyttävä?
Örmyä miestä ei uskalla puhutella - se voi tiuskaista ihan mitä vaan.Miehiä ei voi ennakoida:
he voivat ihan ystävällisen puhuttelun jälkeenkin alkaa yhtäkkiä huutaa ja raivota.
Miehet ovat omituisia.Yritin olla niin tyytyväisen oloinen kuin se siinä tilanteessa nyt oli ylipäätään mahdollista. Valitettavasti minuun iskee nykyään aina baareissa sellainen tietty alakuloisuuden ja lannistuneisuuden tunne, eikä asiaa auttanut se, että aloitin 7 oluen jälkeen juomaan koko illan ajan pelkkiä mustikkashotteja, enkä tullut niistä riittävän vahvaan humalatilaan, joka olisi voinut ehkä kompensoida sisäisesti vihaista ja masentunutta mielialaani.
Mielestäni olen aina ihan normaali ja siinä mielessä kai ihan helposti lähestyttävä. En tosin tiedä miten muut ovat asian mahdollisesti nähneet.
AP
Nyt menee jo ihan provon puolelle. Tyyppi umpihumalassa tuijottelee naisia, ja muka miettii, miksi kukaan ei lähesty.
En mäkään useimmiten ole saanut aloitteita vaikka olen paikalla nelisen tuntia.
t. 23-vuotias nainen
Baari-illassa kilttimiestä lohduttaa vain kylmä suudelma olutlasin kanssa.
Nää hommat pitää vaan osata. Ulkonäkö tottakai auttaa, mutta oma olemus, käytös ja tilannetaju viime kädessä ratkaisee :) On nähty kerta toisensa jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olin naisena yksinäni yökerhossa tuossa yhyenä yönä.
Suomipojat murjottivat rivissä baaritiskillä, kukaan ei hymyillyt tai rientänyt juttelemaan.
Sain yksin istua & seistä tanssilattian luona, yhden naisporukan kanssa siinä muutama kappale tanssittiin.
Miehet tuntuivat kummallisen poissaolevilta - kuin jotain zombeja. Jääkylmiä.
Suomalaiset siis. Sitten ulkkareita tuli siihen ympärille liehumaan ja hymyilemään, lähdin pois kun epäilin heidän motiivejaan.
Mikseivät Suomi-pojat ota ulkomaalaisista miehistä mallia?Nyt on vahva logiikka. Eli pitäisi toimia baarissa sillä tavalla, että saa sut poistumaan paikalta :D
Äläs nyt hassuttele.
Läjdin vain koska ulkkarimiehet olivat LIIAN itsevarmoja ja iloisia.
Loisti 20 metrin päähän se, että nämä tummat pojat tiesivät olevansa pukkina kaalimaalla, kun Suomi-pojat ovat niin jäyhiä ja puhumattomia.
Heillä ei olisi mitään saumaa, jos natiivi-suomalaisetkin lähestyisivät naisia hymyillen, pakkien jälkeen olankohautus ja hyvänillantoivotus,
ei tarvitse jäädä märehtimään "epäonnistumisessa", jos ei nyt yhdeltä ihmiseltä saa vstakaikua.
Tajuatko?
Rohkeaa flirttiä peliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Hörppien alkoholia? Yksin? Ei kuulosta kovin houkuttelevalta.
Naiset lähtevät illanpitoon kavereiden kanssa, eikä tarkoituksena ole mikään miesten etsiminen. Porukassa voi olla yhtä lailla varattuja kuin vapaitakin. Jos luontevasti joskus johonkin tutustuu, niin toki niistä voi suhteita syntyä, mutta miksi nainen erityisesti pyrkisi tutustumaan yksin olevaan alkoholin perään olevaan tyyppiin?
Minulla ei ole yhtään kaveria, joten tottakai baareissakin täytyy käydä yksin. Eikä pillu ole mikään riittävä motivaation lähde hankkiakaan sellaisia.
AP
'Pillu'? Asenteesi naisiin on aika kuvottava. Entä naisen ystävyys ja kumppanuus, kiinnostaako se?
Miksi muuten parikymppisten tyttöjen olisi pitänyt kiinnostua keski-ikäisestä tuijottajasta? Luuletko sinä, että parikymppiset pojat tykkäisivät, kun joku creepy keski-ikäinen tantta jäisi tuijottamaan?
En oikeasti tiedä, tarvitsenko naisen ystävyyttä tai kumppanuutta itsessään mihinkään. Lähinnä se nyt kuitenkin tuntuu kovin kaksinaismoralistiselta, että superkomea mies saa pitää naisia pelkkinä pilluina, mutta jos ei ole sellaiseksi sattunut syntymään, niin heti saa osakseen syyttelyä.
Ihmettelen vaan naisten kannalta, että mitä minunlaisellani miehellä olisi oikein tarjottavana heille parisuhteessa, jollen ole heistä noin lähtökohtaisesti lainkaan niin kiinnostava, että minulle kannattaisi tehdä aloite?
Ja niin, eihän sille nyt voi yhtään mitään, jos joku mies ei kiinnosta, mutta eikö sen torjumisen voisi hoitaa sentään vähän aikuisemmin ja asiallisemmin kuin käyttämällä lievää fyysistä väkivaltaa?
AP
Minä sairastuin masennukseen 13 vuotiaana ja sen jälkeen olen joutunut joihinkin tilastollisesti todella harvinaisiin koettelemuksiin, joiden myötä itseluottamus oli pitkään pohjalla ja terveyskään ei paras mahdollinen. Sen lisäksi en pidä kovista äänistä, suurista joukoista eikä minulla ole ainuttakaan varsinaista ystävää kotikaupungissa (keskeinen ystäväni asuu ulkomailla), jota voisi edes kuvitella kutsuvansa kaveriksi, joten joka kerta baariin mennessä jouduin todella psyykkaamaan itseäni, että kehtaan edes mennä sinne ja alkoholia en ole käyttänyt.
Siitä huolimatta monta kertaa olen mennyt tanssimaan ja ollut ikään kuin huomion keskipiste, mutta jossain vaiheessa tuo on ruvennut tuntumaan kuluttavalta ja tulee sellainen klovnimainen olo. Tähän auttaa hieman kaupungin vaihtaminen, jolloin ei tarvitse kulkea samojen lärvien ohi.
Ymmärrän jos parikymppistä poikaa pelottaa tanssiminen kaverien ja alkoholin suojasta huolimatta, mutta enää nykyään en täysin pysty samaistumaan täysin terveisiin ja paperilla normaaleihin ihmisiin, jotka eivät noista avuista huolimatta saa tanssittua tai juteltua naisille, koska itse olen siihen pystynyt paljon hankalammasta asemasta, vaikka toki näissä asioissa on myös aimo annos subjektiivisuutta.