Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin viime yönä 3-4 h yöelämässä, enkä saanut ensimmäistäkään aloitetta naisilta

Vierailija
22.07.2017 |

Vaikka istuin ja seisoin monta tuntia tanssilattian reunalla hörppien alkoholia. Olenko naisten mielestä poikkeuksellisen ruma vai saako joku normaalikin mies noin vähän (=ei yhtään aloitetta) koko reissun aikana?

Joku keski-ikäinen, vähän ruman puoleinen ATM muuten seisoi kanssa tanssilattialla ja tuijotti odottavasti yhden reilu parikymppisten naisten tanssivan porukan suuntaan, mutta yksi näistä naisista tyrkkäsi kädellään miestä heistä kauemmas.

Kommentit (136)

Vierailija
1/136 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Ei naiset tee aloitteita.

Vierailija
2/136 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi yksinäistä miestä...olisitte pistänyt tanssiksi keskenänne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/136 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Hörppien alkoholia? Yksin? Ei kuulosta kovin houkuttelevalta.

Naiset lähtevät illanpitoon kavereiden kanssa, eikä tarkoituksena ole mikään miesten etsiminen. Porukassa voi olla yhtä lailla varattuja kuin vapaitakin. Jos luontevasti joskus johonkin tutustuu, niin toki niistä voi suhteita syntyä, mutta miksi nainen erityisesti pyrkisi tutustumaan yksin olevaan alkoholin perään olevaan tyyppiin?

Vierailija
4/136 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko tyytyväisen oloinen?

Hyvällä tuulella ja helposti lähestyttävä?

Örmyä miestä ei uskalla puhutella - se voi tiuskaista ihan mitä vaan.

Miehiä ei voi ennakoida:

he voivat ihan ystävällisen puhuttelun jälkeenkin alkaa yhtäkkiä huutaa ja raivota.

Miehet ovat omituisia.

Vierailija
5/136 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole 12 vuoden ja useamman sadan baarireissun aikana saanut yhtä ainutta aloitetta naisilta

Vierailija
6/136 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on komea ja seksikäs, niin saa aloitteita kyllä. Niin minäkin iskin mieheni ja kaikki edellisetkin olivat iskeneet hänet siten.

Vierailija
7/136 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä varalta, ettei tämä ole provo: oluen ryystäminen tanssilattian reunallatanssijoita toljottaen on helvetin creepyä ja varma tapa huolehtia siitä, että saat olla rauhassa.

t. mies

Vierailija
8/136 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja sinäkään et lähestynyt yhtäkään naista. Miksi siis ihmettelet?

Vierailija
9/136 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-tuijottaa odottavasti jonkun suuntaan? Ja sen pitäisi herättää muuta kuin pelkoa ja ahdistusta?

Vierailija
10/136 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-tuijottaa odottavasti jonkun suuntaan? Ja sen pitäisi herättää muuta kuin pelkoa ja ahdistusta?

Koulukaverini äidin tappoi tämmöinen tuijottelija. Seurasi kotiin, kiipesi parvekkeelta sisään ja puukotti.

Vierailija
11/136 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin naisena yksinäni yökerhossa tuossa yhyenä yönä.

Suomipojat murjottivat rivissä baaritiskillä, kukaan ei hymyillyt tai rientänyt juttelemaan.

Sain yksin istua & seistä tanssilattian luona, yhden naisporukan kanssa siinä muutama kappale tanssittiin.

Miehet tuntuivat kummallisen poissaolevilta - kuin jotain zombeja. Jääkylmiä.

Suomalaiset siis. Sitten ulkkareita tuli siihen ympärille liehumaan ja hymyilemään, lähdin pois kun epäilin heidän motiivejaan.

Mikseivät Suomi-pojat ota ulkomaalaisista miehistä mallia?

Vierailija
12/136 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä sinne tanssimaan. Ero tanssilattian vieressä olemisen ja tanssimisen välillä on todella suuri. Aloite jää todennäköisesti silti saamatta, mutta nostaa todennäköisyyttä todella paljon.

Vierailija
13/136 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssilattialle tuijottelijat eivät kyllä kiinnosta yhtään. Jos tanssin niin tanssin omaksi ilokseni ja kavereiden kanssa. Jos taas haluan tutustua uusiin tyyppeihin, lähestyn ennemmin hyväntuulisia ihmisiä esim. baaritiskin lähettyvillä tai muualla, missä saa juteltua ja kevyesti flirttailtua.

Vierailija
14/136 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siltä varalta, ettei tämä ole provo: oluen ryystäminen tanssilattian reunallatanssijoita toljottaen on helvetin creepyä ja varma tapa huolehtia siitä, että saat olla rauhassa.

t. mies

Ihanaa, joukossamme on täysijärkinenkin mies! Hyvä hyvä! :)

Vierailija
15/136 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja sinäkään et lähestynyt yhtäkään naista. Miksi siis ihmettelet?

Saan todella harvoin aloitteita naisilta, joten ei ole itsetuntoa (eikä varmaan muitakaan resursseja), että voisin itse tehdä aloitteita naisille. Jos voisin jo entuudestaan tuntea olevani naisten keskuudessa pidetty, voisin niitä aloitteita toki tehdäkin itseäni kiinnostaville naisille, mutta kirittävä takamatka vaikuttaa näillä eväillä sen verran pitkältä, ettei huvita tehdä ensimmäistäkään aloitetta, eikä niiden tekemisestä olisi mitä luultavammin mitään hyötyäkään.

Eikä se aloitteen tekeminenkään yleensä riitä mihinkään, vaan siinä onnistuminen edellyttävää riittävän tehokasta itsensä markkinoimista, ja silloinkin onnistuminen on todella epävarmaa.

Koen muutenkin aloitteiden tekemisen jo ajatuksena todella vastenmieliseksi. Kun lähtökohta on jo se, että naiset eivät juurikaan minua missään huomioi tai osoita minua kohtaan kiinnostusta, niin todella pahaltahan se tuntuisi yksipuolisesti viedä juttua eteenpäin saamatta takaisin oikeastaan minkäänlaista aitoa vastakaikua. Vaikka onnistuisinkin aloitteiden tekemisellä saamaan pillua, niin ei se tuntuisi millään lailla yhtä hyvältä kuin jos nainen itse olisi jo alunperin pitänyt itseäni kiinnostavana ja osoittanut spontaania kiinnostusta.

AP

Vierailija
16/136 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin naisena yksinäni yökerhossa tuossa yhyenä yönä.

Suomipojat murjottivat rivissä baaritiskillä, kukaan ei hymyillyt tai rientänyt juttelemaan.

Sain yksin istua & seistä tanssilattian luona, yhden naisporukan kanssa siinä muutama kappale tanssittiin.

Miehet tuntuivat kummallisen poissaolevilta - kuin jotain zombeja. Jääkylmiä.

Suomalaiset siis. Sitten ulkkareita tuli siihen ympärille liehumaan ja hymyilemään, lähdin pois kun epäilin heidän motiivejaan.

Mikseivät Suomi-pojat ota ulkomaalaisista miehistä mallia?

Nyt on vahva logiikka. Eli pitäisi toimia baarissa sillä tavalla, että saa sut poistumaan paikalta :D

Vierailija
17/136 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisen neljän vuoden aikana olen käynyt yökerhossa noin kolme kertaa per vuosi ja koskaan ei ole miehet tulleet juttelemaan.

T. Nainen, 34v.

Vierailija
18/136 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole 12 vuoden ja useamman sadan baarireissun aikana saanut yhtä ainutta aloitetta naisilta

Tarkoitatko, että yksikään nainen ei ole alkanut jutella sinun kanssa edes yhtä sanaa? Vai mitä tarkoitat aloitteella?

Vierailija
19/136 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Hörppien alkoholia? Yksin? Ei kuulosta kovin houkuttelevalta.

Naiset lähtevät illanpitoon kavereiden kanssa, eikä tarkoituksena ole mikään miesten etsiminen. Porukassa voi olla yhtä lailla varattuja kuin vapaitakin. Jos luontevasti joskus johonkin tutustuu, niin toki niistä voi suhteita syntyä, mutta miksi nainen erityisesti pyrkisi tutustumaan yksin olevaan alkoholin perään olevaan tyyppiin?

Minulla ei ole yhtään kaveria, joten tottakai baareissakin täytyy käydä yksin. Eikä pillu ole mikään riittävä motivaation lähde hankkiakaan sellaisia.

AP

Vierailija
20/136 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 25v nainen ja olen saanut elämässäni muistaakseni 1 aloitteen baarissa. Muutoin miehet ovat aina tulleet juttelemaan nätimmälle ystävälleni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän