Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palkataanko jäätelön/marjanmyyjiksi lainkaan rumia teinejä?

Vierailija
22.07.2017 |

En ole ainakaan juuri nähnyt. Miten on asian laita?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nähnyt paljonkin.

Vierailija
2/31 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa rumia teinejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä paremman näköisillä on parempi itsetuntokin että haetaan enemmän niitä kesätöitä. Minä olin lihava teini ja kärsin kesät ja talvet masennuksesta.

Vierailija
4/31 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

9/10 on hottiksia, poislukien torimummot. Hypermarkettien marjamyyjät ovat aina kauniita misukoita ;)

Vierailija
5/31 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole syytä palkata jos samalla vaivalla voi palkata kuumiksenkin. Itse maksan marjojen lisäksi elämyksestä jossa puhtoinen ja kaunis nuori neito palvelee minua hymyillen ja vähän näyttää trikoopöksyistä piukkaa peräänsäkin tyhjiä rasioita tms. etsiessään.

Vierailija
6/31 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole syytä palkata jos samalla vaivalla voi palkata kuumiksenkin. Itse maksan marjojen lisäksi elämyksestä jossa puhtoinen ja kaunis nuori neito palvelee minua hymyillen ja vähän näyttää trikoopöksyistä piukkaa peräänsäkin tyhjiä rasioita tms. etsiessään.

Uih. Tämä on niin totta. Menen aina kaupassakin nuoren kassaneidon linjalle ja flirttailen ihan piruuttaan. Samalla voi miettiä, millaista olisi kokea tuo sama neitokainen voihkimassa allani järisyttävän orgasmin pauloissa.

Vierailija
7/31 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ulkonäöllä ja itsetunnolla pötkii pitkälle.

Vierailija
8/31 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne täällä meidän kulmilla kauniita ovat ja todella ystävällisiä ja fiksun tuntuisia. 

Työ on markkinointia eri tavalla kuin kaupan sisällä olevien työntekijöiden. Näin ollen viehättävä ulkonäkö ja reipas, kohtelias olemus on vielä toisella tavalla plussaa kuin kaupanmyyjän työssä. 

En ole rumia nähnyt, tosin minusta kukaan teini nyt ei ole varsinaisesti ruma. Ulkonäkönsä voi tietysti pilata lihavuudella. 

Vierailija
9/31 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuus viestittää elintapojen epäsäännöllisyydestä, itsekurin puutteesta ja huonosta hygieniasta. Ei asiaa myymään marjoja.

Vierailija
10/31 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olet vain niin vanha ja epätoivoinen perverssi ukko, että kaikki teinitytöt näyttää silmissäsi kauniilta.

Vierailija
11/31 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä palkkaan muutenkin vain kauniita naisia.

Vierailija
12/31 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta tuli vähän oksennusta suuhun tätä ketjua lukiessa.

Vierailija
13/31 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muuten turha kaikkia teinejä syyllistä lihavuudesta. Minä en juuri koskaan poistunut kotoa esim. kavereiden luokse vaan kaikki herkut ja mässyt oli ihan vanhempien ostamia eli huonot elintavat oli sieltä opittu. Se taisi oikeastaan olla enimmäkseen sitä lohtusyömistä. 3

Vierailija
14/31 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On todellakin. Opetan yläkoulussa ja voi jeesus miten läskejä sotanorsuja jotkut tytöt ovat jo niin nuorina. Miten väärin he oikein ovat syöneet, kun kaikilla ei takuulla ole mitään sairautta, joka selittäisi törkeän plösöyden.

Onko muuten siellä sun yläkoulussa kaikki laihat teinit kauniita? Vai katseletko heitä vain kaulasta alaspäin?

Vierailija
15/31 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin näkee rumia teinejä, tai rumia ihmisiä. Joten suurella todennäköisyydellä sellaista ei ole edes hakenut paikkaan.

Vierailija
16/31 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On todellakin. Opetan yläkoulussa ja voi jeesus miten läskejä sotanorsuja jotkut tytöt ovat jo niin nuorina. Miten väärin he oikein ovat syöneet, kun kaikilla ei takuulla ole mitään sairautta, joka selittäisi törkeän plösöyden.

Hah, sinä mikään yläkoulun ope ole. Mutta ainahan täällä voi provoilla ja väittää ihan mitä tahansa. 

Joku ehkä uskookin. 

Vierailija
17/31 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveestä nuoresta ihmisestä ei saa rumaa  muuta kuin lytätty itsetunto. Sellainen kyräilevä, apaattinen ja muita välttelevä on ruma, vaikka kuinka olisi kauniit piirteet. 

Tietysti on tosiasia, että kauniilla olemuksella ei tällaiseksi tule. Mutta vaikka ei olisi kovin mairittelevat piirteet, niin iloinen hymy, luonteva käytös ja avoin katse tekevät kenet tahansa teinin kauniiksi. 

Pätee muuten aika hyvin vanhempiinkin ihmisiin. 

Vierailija
18/31 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nuorilla itsetunto on vielä riippuvainen ulkonäöstä. Eikä huonolla itsetunnolla varustettu voi olla hirveän vakuuttava myyjä.

Vierailija
19/31 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset enimmäkseen niitä marjoja noista kojuista ostavat, eikä niitä kiinnosta myyjätyttöjen ulkonäkö sen kummemmin. Muutamat säälittävät ukonrahjukset siellä markettien liepeillä etsivät jotakuta naispuolista, jota voi toljottaa, se kun ei voi poistua siitä työnsä äärestä.

Vierailija
20/31 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ihmettelen miksi marjojenmyyjillä on nykyään kertakäyttökäsineet kädessä. Eiväthän he koske marjoihin vaan ne ovat rasissa tai sitten kauhalla muovipussiin.

Saattaa olla "mukavaa" pitää monta tuntia hanskoja kädessä kesällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan