Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palkataanko jäätelön/marjanmyyjiksi lainkaan rumia teinejä?

Vierailija
22.07.2017 |

En ole ainakaan juuri nähnyt. Miten on asian laita?

Kommentit (31)

21/31 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli nuorena marja- ja hernekojuja ja niissä myyjinä nuoria tyttöjä. Parhaat tytöt olivat iloisia ja ystävällisiä. Yksi sanoi kerran, että minihame lisää myyntiä!

Kerran otin töihin tytön, joka tuli työnhakuun isänsä kanssa. Tässä tein virheen. Tyttö oli nätti, mutta sulkeutunut ja katseli maahan. Ei tullut tästä hyvää myyjää. Nyt tämä tyttö on noin viisikymppinen. Toivottavasti on löytänyt sopivia töitä itselleen. Asenne ratkaisee todella monessa työssä.

Vierailija
22/31 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja muuten turha kaikkia teinejä syyllistä lihavuudesta. Minä en juuri koskaan poistunut kotoa esim. kavereiden luokse vaan kaikki herkut ja mässyt oli ihan vanhempien ostamia eli huonot elintavat oli sieltä opittu. Se taisi oikeastaan olla enimmäkseen sitä lohtusyömistä. 3

Tyypillistä paksukaisen ajattelumallia vierittää syy lihavuudestaan muiden niskoille. Tuo on juuri se juurisyy miksi lihotaan alunperinkin= ei oteta vastuuta itsestään ja tekemisistään. Itsekuri pakkasen puolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassa rumia teinejä.

On todellakin. Opetan yläkoulussa ja voi jeesus miten läskejä sotanorsuja jotkut tytöt ovat jo niin nuorina. Miten väärin he oikein ovat syöneet, kun kaikilla ei takuulla ole mitään sairautta, joka selittäisi törkeän plösöyden.

"Ja sit mä heräsin, näin äsken unta et olin opettaja"

Vierailija
24/31 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3788 kirjoitti:

Minulla oli nuorena marja- ja hernekojuja ja niissä myyjinä nuoria tyttöjä. Parhaat tytöt olivat iloisia ja ystävällisiä. Yksi sanoi kerran, että minihame lisää myyntiä!

Kerran otin töihin tytön, joka tuli työnhakuun isänsä kanssa. Tässä tein virheen. Tyttö oli nätti, mutta sulkeutunut ja katseli maahan. Ei tullut tästä hyvää myyjää. Nyt tämä tyttö on noin viisikymppinen. Toivottavasti on löytänyt sopivia töitä itselleen. Asenne ratkaisee todella monessa työssä.

Pääsitkö ikinä hieman kokeilemaan? Vai oletko nainen?

Vierailija
25/31 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan taivahan tosi on, että kauniit nuoret saavat helpommin kesätöitä kuin plösot, mustiin pukeutuvat, läväreillä varustetut nuoret. Runsaasti kokemusta tästä aiheesta. Jos olet hyväkuntoinen, lihaksikas, kaunis ja pitkähiuksinen - saat automaattisesti kesäduunin.

Jos pukeudut erikoisesti, omaperäisesti (mustat vaatteet), meikkaat goottityyliin, tms. tai olet lihava: et saa kesätöitä.

26/31 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä3788 kirjoitti:

Pääsitkö ikinä hieman kokeilemaan? Vai oletko nainen?

En 'kokeillut' itse minun marjatyttöjäni. Olisi ollut erittäin epäsopivaa. Itse olin noin 20v ja tytöt noin 17v.

Tärkeä juttu tässä on nuorille se, että tietty reippaus ja avoimuus auttaa paljon niiden ekojen työpaikkojen hankkimisessa. Sama neuvo myös pojille.

Vierailija
27/31 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On todellakin. Opetan yläkoulussa ja voi jeesus miten läskejä sotanorsuja jotkut tytöt ovat jo niin nuorina. Miten väärin he oikein ovat syöneet, kun kaikilla ei takuulla ole mitään sairautta, joka selittäisi törkeän plösöyden.

Hah, sinä mikään yläkoulun ope ole. Mutta ainahan täällä voi provoilla ja väittää ihan mitä tahansa. 

Joku ehkä uskookin. 

Todellakin olen. Vitustako sinä sitä tiedät? Jo vuosikausia olen ihmetellyt, että miten joku 14-15-vuotias tyttö voi olla niin pahasti ylipainoinen. Varmaan on kasvanut wt-perheessä, jossa kaikki muutkin ovat läskejä. Tällaisia perheitä näkee usein paikallisessa Lidilissä. Ei 15-20 kilon ylipaino ihan hetkessä kerry.

Vierailija
28/31 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen, miksi en voisi olla? Eivät kaikki opettajat ajattele positiivisesti kaikista oppilaista, jos sitä luulet?

Vierailija
29/31 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti sotanorsu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko muuten siellä sun yläkoulussa kaikki laihat teinit kauniita? Vai katseletko heitä vain kaulasta alaspäin?

Aika monet on joo kyllä. Ihmetyttää, että miten 12-16-vuotias VOI jo lihoa niin helvetisti, niinkuin jotkut tekevät?

Vierailija
30/31 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen. Miksi en voisi olla?

Vierailija
31/31 |
22.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset enimmäkseen niitä marjoja noista kojuista ostavat, eikä niitä kiinnosta myyjätyttöjen ulkonäkö sen kummemmin. Muutamat säälittävät ukonrahjukset siellä markettien liepeillä etsivät jotakuta naispuolista, jota voi toljottaa, se kun ei voi poistua siitä työnsä äärestä.

Aivan takuuvarmasti naisiakin kiinnostaa naisten ulkonäkö. Ei edes kahta sanaa asiasta. Juuri sen takia missään naisille suunnatussa markkinoinnissa ja mainonnassa ei käytetä tavallisen näköisiä naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan