Minun lapseni kuolee :-(
Minun tyttäreni syntyi eilen raskausviikolla 30+5 ja painoi syntyessään vain 1440g. En ole päässyt näkemään häntä sitten synnytyksen jälkeen ja olen varma, että hän kuolee ellei sitten ole jo kuollut nyt eikä minulle ole uskallettu kertoa siitä. Minä itken täällä, koska minulle ei ole puhuttu mitään minun lapsen kuolemasta, lääkärit ja hoitajat eivät ehkä vain uskalla puhua siitä kanssani. Mitä minä teen? Jos lapseni kuolee, niin minäkin kuolen ja sitten jää 3 pientä poikaani (8v, 5v ja 3v) ilman äitiä. He joutuvat taatusti johonkin orpokotiin, koska en usko, että mieheni haluaa heitä hoitaa.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Ole vain onnellinen että hän kuolee. Äitiys on valtava taakka. Niin se oli minullekin, kunnes päädyin lopulliseen ratkaisuun asian suhteen. Synnytin vauvan kotona, enkä ilmoittanut asiasta mihinkään. Hoidin häntä muutaman viikon ja lopulta päätin äitiyteni omin keinoin. Lapseni viimeinen leposija on Kallaveden pohjassa salaisessa paikassa, jonka vain minä tiedän. Käyn välillä veneellä tuolla samalla paikalla, mihin hänet muovipussissa aikanaan kuusi vuotta sitten jätin. Aina silloin sieluni valtaa suunnaton helpotus siitä, etten ole joutunut kestämään sitä kaikkea taakkaa, mitä lapsi olisi minulle aiheuttanut. Toivotan sinulle voimia, mutta haluan että muistat aina sen, että asioilla on tapana kääntyä paremmin päin ajan myötä, kun opit vain luopumaan lapsestasi.
:D :D :D Hahaha hitto kun repesin nauruun.. Joo sori, ei saa nauraa tälläsille.. Mutta en mahda tälle mitään..
Mauton ketju kokonaisuudessaan. Sairaita kirjoittajia.
Minun pikkuiseni syntyi rv 26+ ja painoi vajaa 600g syntyessään. Elossa on vieläkin 6 vuoden jälkeen syntymästä.
Onko pienelläsi joku erityisesti hätänä?
Paljon tsemppiä ja jaksamista
Trollihan tämä on, kirjoitustyylistä tehtailet vain täällä aloituksia, joko 20v. tai vauvoista.
Jos vauva on painanut 1440g niin hänellä on ihan hyvät mahdollisuudet elämälle, ellei ole jotakin jo syntyessään vialla.
Ihan vain tiedoksi, jos keskonen painaa yli 500g, hänelle tehdään kaikki lääketiett.mitä on vain mahdollista.
ja mun lapsi painoi puolet tuosta ja hyvin käy ja kukkuu.
Ei tämä minusta provolta vaikuta. Itsekin varmaan tuossa tilanteessa kirjoittaisin täällä hysteerisenä, kun en lapsen kanssakaan saisi olla. Läheisille ei ole helppoa avautua kaikesta, eikä heitä aina halua kuormittaakaan (puhun vain omasta puolestani, tiedän että oikeasti kannattaisi läheisiin tukeutua enemmän).
Toivottavasti kaikki menee mahdollisimman hyvin, ja vauva perheineen saa onnellisen elämän!
Kuulostaa pahalle ap! Jumalan siunausta!
Mauton provo, 0points