Mies, jos saisit 300€ niin voisitko harrastaa seksiä naisen kanssa jonka koko selkä on palanut pahasti?
Olisiko minulla edes teoriassa mahdollista saada seksiä keneltäkään jos maksaisin? 22v,hoikka, b-kuppi, sievät kasvot ja pitkät vaaleat hiukset. Selkä vaan pilaa kaiken ja sen olen myös useasti kuullut. En ole koskaan harrastanut seksiä (säälittävää, tiedän)
Kommentit (34)
Jos joku kloppi on joskus jotain vinkunut niin älä ap välitä siitä enää.
Yotsen kirjoitti:
Ne on ihan vääriä tyyppejä sulle, joita tollanen haittaa. Turhamaisia jätkiä jos palovammat selässä on este. Tarttet seuraa, joka hyväksyy sut just sellasena kuin oot.
Jotain tämäntapaista olin tulossa kirjoittamaan. Ja suostuisin seksiin, jossa selkä näkyy, ei ole mikään ongelma.
Mulla on todella rumat arvet kyljestä mahaan asti ja ne näkyvät ja tuntuvat kun koholla ovat ja hyvin vielä seksi on kelvannut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan niin olet vongannut vaan nuorilta ja komeilta miehiltä ja rumempien aloitteet hylkäät?
Häh? En todellakaan. Kunhan nyt ei ole ihan tätä luokkaa
https://www.google.fi/search?q=ugly+man&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0…:
Ja mielellään alle 60-vuotias niin olen kyllä hyvin joustava ulkonäön suhteen.
Ap
En usko että naisella oleva palanut selkä olisi itselle mikään ongelma. Ei sen enempää satunnaisessa seksissä kun suhteessakaan. Tottakai jos yllätyksenä yhtäkkiä vaatteiden alta paljastuu palanut selkä, niin saattaisi aiheuttaa hämmennystä ja kysymyksiä. Reaktioni asiaan olisi ystävällinen ja asiallinen, eikä mikään "hyi helvetti". Väärien miesten kanssa olet seksiä yrittänyt harrastaa.
Kokemuksesta tiedän että ihon kosmeettiset virheet. Psori, syntymäjäljet, arvet, yms. eivät osu edes silmään pitemmän päälle, kun ajan kuluessa näkee ne vain osana sitä tuttua tai rakasta ihmistä.
M28
Maksua en kehtaa ottaa ja ilmaiseksi halusta jos et anna niin pitää etsiä muuta seuraa. Mä siis voisin naida kanssasi jos nyt olet todellinen etkä porvoosta eli provo. Aika varmasti tykkäisit pitkän kaavan mukaan seksistä.
Se pitää sisällään kaikkea mitä kaksi keksii toisilleen tehdä ja pelkästään mä keksin aika paljon.
Mille tilille se 300 euroa mun pitää laittaa, että päästään touhuamaan?
Miten tuo vaikuttaa seksin saamiseesi? Esitteletkö selkääsi miehille ennen kuin lähdette baarista? Halutessasi voit piilottaa koko selkäsi ja harrastaa seksiä.
Mulla vatsan iho kauttaaltaan täynnä leikkausarpia (15-40cm pitkiä), eikä koskaan ole olleet ongelma. En tosin ole edes osannut ajatella, että olisivat joku ongelma :D
Mä ymmärrän palovammaisena ihmisenä/naisena mistä mättää! Miehet suvaitsee mutta toiset naiset saattavat käyttää jäätävän rumaa kieltä kun sattuvat näkemään esim yleisessä suihkussa... minullekin on tultu voivottelemaan miten kukaan koskaan huolii!
Häh? En todellakaan. Kunhan nyt ei ole ihan tätä luokkaa
https://www.google.fi/search?q=ugly+man&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0…:
Ja mielellään alle 60-vuotias niin olen kyllä hyvin joustava ulkonäön suhteen.
Ap