Miten kutsun Tinder-miehen kotiini?
Mies tulee minun paikkakunnalleni drinkille, ekat "treffit" mutta kumpikaan ei etsi vakavaa suhdetta. Yleensä miehet ovat kutsuneet kotiinsa, vaikka molemmat asuisimme lähellä. Nyt mietin, voinko olla aloitteellinen ja sanoa, ettei miehen tarvitse mennä junalla yöksi kotiin? Miten olisin tyylikäs?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on hyvin koulutettu, matkustelee, näyttää mukavalta, tekstaillessa tosi huomaavainen ja ystävällinen. Ja saa minut jo nyt kuumaksi!
Juu, mutta varaudu silti mahdolliseen pettymykseen. Mies voi haista pahalta tai puhua ärsyttävästi tms.
Nyt ärsyttää, että olemme panostaneet jo tekstailuun. Tipahdan itsekin, jos mies tosielämässä torjuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan miten vain.
En kieltäydy.
T. Tinder-miesTätä ei moralisoi kukaan, mutta naista nollataan helpoksi?
Koska vielä vuonna 2017 naisen seksuaalinen halu on pahasta.
Seksuaalinen halu ei sinänsä ole pahasta, jos nainen on ns.Samantha-tyyppiä ja todella etsii vain ja ainoastaan seksiä ja huolehtii ehkäisystä. Tämä olisi ihannetilanne monelle miehelle, ei sitä kukaan todellakaan paheksu. Mutta koska käytännössä moni nainen etsii suhdetta ja moni mies vain panoa, naiselle on siksi eduksi odottaa sänkyynmenoa ja katsoa etsiikö mies samaa kuin itse vai onko miehelle vain patja.
Okei, jos en kutsu? Onkohan hänen oletuksena, että olisin kutsumassa, tulee kuitenkin 100km päähän? Kohtalon ivasta minulla saattaa olla kuukautiset.
Juu, mutta varaudu silti mahdolliseen pettymykseen. Mies voi haista pahalta tai puhua ärsyttävästi tms.