Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen järkyttynyt miten sotkuisesti vuokralla asuvat elää.

Vierailija
21.07.2017 |

Olen kesän aikana käynyt katsomassa useita myytävänä olevia asuntoja ja ne joissa on vuokralainen, niin hiljaiseksi vetää. Parissa kämpässä en halunnut kylppäriin edes kurkata kun jo keittiö oli yrjöttävässä kunnossa.
Suunnittelin joskus jopa sijoitusasunnon ostoa, mutta ehkä ei kannata.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viitsi yleistää.

Vierailija
2/34 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy vähän paremmissa kaupunginosissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vuokralla asuvat elävät siivottomasti? KÄSITTÄMÄTÖNTÄ!

Onneksi kaikki omistusasunnoissa asuvat ovat siistejä.

Vierailija
4/34 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun omistusasunnossani enkä elä siististi. Olen vaativassa työssä, harrastan ja urheilen ja olen kaikkea muuta, kuin kiinnostunut siivoamisesta. Siivoan silloin, kun alkaa olla liian sotkuista, tai jos joku on tulossa kylään. Ei täällä nyt _saastaista_ ole, mutta pölypalloja pyörii nurkissa ja tavarat ovat sikinsokin. Ei haittaa minua :)

Vierailija
5/34 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin siivottomuus tai siisteys asumismuotoa katsoo, oli sitten vuokralla tai omassa omistusasunnossa asuva. Enemmän ihan siisteyskäsityksistä on kunkin kohdalla kyse.

Mutta mitäpä sitä yksinkertaiselle ihmiselle selvittämään sen enempää.

Vierailija
6/34 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asun omistusasunnossani enkä elä siististi. Olen vaativassa työssä, harrastan ja urheilen ja olen kaikkea muuta, kuin kiinnostunut siivoamisesta. Siivoan silloin, kun alkaa olla liian sotkuista, tai jos joku on tulossa kylään. Ei täällä nyt _saastaista_ ole, mutta pölypalloja pyörii nurkissa ja tavarat ovat sikinsokin. Ei haittaa minua :)

Pitäisikö uratykin ja itsensä hemmottelijan vähän tarkistaa elämänsä prioriteetteja....?

Vierailija
7/34 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan, omistusasujat siivoaa jos joku on tulossa, vuokralla asuja ei edes silloin. Yleistän asian täsmälleen sen perusteella mitä nyt olen viimeaikoina omin silmin nähnyt.

Ap.

Vierailija
8/34 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö uratykin ja itsensä hemmottelijan vähän tarkistaa elämänsä prioriteetteja....?

Miksi ihmeessä pitäisi? Pitäisikö vähentää työssäkäyntiä jotta ehtii pitää kämpän putipuhtaana vaikka pienellä sotkulla ei ole mitään merkitystä?

Vierailija
9/34 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siivoaminen on se nro. 1 ?

Vierailija
10/34 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole asumismuodosta, vaan siitä, että vuokra-asujilla ei ole motivaatiota siivota asuntonäyttöihin toisin kuin omistusasujilla. Ja aika monet6 tosiaan elävät aika sotkuisesti ja likaisestikin.

Vierailija
11/34 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan, omistusasujat siivoaa jos joku on tulossa, vuokralla asuja ei edes silloin. Yleistän asian täsmälleen sen perusteella mitä nyt olen viimeaikoina omin silmin nähnyt.

Ap.

Vuokralla asuessa siivosin vielä enemmän kuin nyt. Eihän ne kämpät omia olleet vaan lainassa. Eikä täällä omassakaan sotkuista ole.

Vierailija
12/34 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä on sekä omistusasunto että vuokra-asunto. Muuton takia, ei ole vielä myyty entistä. Nyt tuli tenkkapoo. Ehkä meillä on omistusasunto siisti ja vuokra-asunto sekainen? 

Vierailija
13/34 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistän asian täsmälleen sen perusteella mitä nyt olen viimeaikoina omin silmin nähnyt.<br />

Ap.[/quote kirjoitti:

Minulla on 30 vuoden kokemus vuokra-asuntojen yksityisenä vuokranantajana ja voin kertoa, että täsmällinen viime aikoihin perustuva yleistyksesi perustuu aivan liian vähäisiin havaintoihin.

Vierailija
14/34 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus vieraillut omistusasunnoissa, joissa asui lapsiperhe ja sieltä oli kyllä siisteys kaukana!nSotkussa joka paikka ja kusen ja paskan haju oli läsnä ympäri asuntoa.

Vierailija
15/34 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asuu vuokralla asunnossa joka myydään alta on tuskin motivaatiota siivota sitä houkuttelevan hienoksi näyttöjä varten :D

Vierailija
16/34 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Kun me asuttiin vuokralla, yksityisiä asuntonäyttöjä saattoi tulla puolen tunnin varoituksella, jos tuli varoitusta lainkaan. Muutamankin kerran huomattiin, että asunnossa oli käyty, kun olimme olleet poissa. Pitkän päälle ei ole kovin paljon motivaatiota pitää asuntoa koko ajan tiptop-kunnossa, etenkään kun suhtautuminen on se, ettei vuokralaisille mitään tartte ilmoitella.

Vierailija
17/34 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taasen ihmettelen miten hitossa ihmiset eivät pysty pitämään huolta pihoistaan ja puutarhoistaan. Puita ja pensaita ei leikata, perennoista pursuaa rikkakasveja, kiveyksien reunoja ei siistitä, ei osata lannoittaa eikä suunnitella. Minä asun vuokralla kerrostalossa ja omistan myös talon maalla, molempien paikkojen pihat ovat tiptop aina, toki sisälläkin on siistiä mutta kesällä keskityn puutarhaan.

Etekö tajua miltä kurja puutarha näyttää ulospäin?

Vierailija
18/34 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mutta mun ne asunnot oli törkyisiä. Ne ihmiset asuu niissä. Ei niin pinttynyttä likaa saa aikaiseksi ihan lyhyessä ajassa. Monessa kämpässä asuu lapsiakin leluista päätellen =(

Ap.

Vierailija
19/34 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taasen ihmettelen miten hitossa ihmiset eivät pysty pitämään huolta pihoistaan ja puutarhoistaan. Puita ja pensaita ei leikata, perennoista pursuaa rikkakasveja, kiveyksien reunoja ei siistitä, ei osata lannoittaa eikä suunnitella. Minä asun vuokralla kerrostalossa ja omistan myös talon maalla, molempien paikkojen pihat ovat tiptop aina, toki sisälläkin on siistiä mutta kesällä keskityn puutarhaan.

Etekö tajua miltä kurja puutarha näyttää ulospäin?

Ihmettelen samaa. Talo saattaa olla 300-400 000e ja piha täysin hoitamaton, nurmikko leikataan kerran viikossa jotenkuten.

Vierailija
20/34 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tämmöinen provo tälle perjantai-illalle. Ylipainoiset, homssuiset naiset on vissiin jo haukuttu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi