Ylen Nuori paavi. Saako siitä mitään irti jos ei ole katolinen, juutalainen tms. vaan vaikka ihan arkikristitty tai ei edes sitäkään
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Olen Jude Law -fani, minkä takia halusin alun perin tsekata, mistä tässä sarjassa on kyse. Olen nyt saanut loman jälkeen katsottua kaikki Areenassa olevat jaksot ja täytyy sanoa, että älykäs laatusarja on kyseessä. Vaatii katsojalta hieman keskimääräistä enemmän, että hiffaa kaikki jutut. Miehen kanssa on katsottu kimpassa, vaikka alun perin epäilin, josko miestä jaksaa kiinnostaa, mutta näköjään uppoaa häneen yhtä lailla kuin esim. The Crown, jonka katsoimme talvella yhdessä.
Ollaan jo neli-viisikymppisiä, en tiedä jaksaako nuoriso keskittyä tähän sarjaan.
Nuoriso kysyy, että mitkä kaikki jutut on pitänyt hiffata? Kun nuoriso ei tiedä että onko tykännyt epähuomiossa älykkäästä laatusarjasta ymmärtämättä siitä mitään, kun ei ole viisikymppisen kehittyneitä aivosoluja.
Kyllä se näyttää ainakin katolisen kirkon ja sen messun kauneuden. Estetiikka on tärkeällä sijalla katolisuudessa.
Jonkun ateistin antikatolisen sairasta mielikuvitusta. Tarjoillaan populääristi.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ihan ateisti mutta täytyy sanoa että laatusarja on kyseessä.
Onko tämä se ikivanha sarja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ihan ateisti mutta täytyy sanoa että laatusarja on kyseessä.
Onko tämä se ikivanha sarja?
Joo, mutta toimii yhä.
Loistava sarja.
Musiikkisovitukset kohtauksiin huikeita.
- ateisti