Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä ?

Vierailija
21.07.2017 |

Me ollaan miehen kanssa sovittu että ei olla missään tilassa kahden vastakkaisen sukupuolen kanssa eikä käydä esim. kahvilla tms . eikä kirjoitella säännöllisemmin somessa ilman toisen lupaa. Tämä lähinnä siksi että oon tyyppinä aika herkästi ihastuva ja flirtti ja sillon kun omassa suhteessa on huonoja aikoja niin herkästi mielessä alan kuvitella vaikka mitä. Ihmettelin kun miehen veli lähti naisen kanssa eteläänkin surffaa kaverina vaikka seurustelee ja nukkuivat samassa teltassa jne. Mites te muut ?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla on ystävinä ja kavereina sekä miehiä että naisia. - Ja jos kumppanini (nainen) vaatisi minun luopumaan, jostain minulle vieraasta syystä kaikista naispuolisista ystvistäni tai kavereistani, niin enemmän kuin todennäköisesti meidän yhteinen parisuhde loppuisi siihen. - Tällainen vaatimus kertoisi minusta liian selkeästi sen, että arvomaailmamme ja/ tai hänen kykynsä tai halunsa luottaa minuun on todennäköisesti hyvin lähellä nollaa. Parisuhde, jossa taas en koe voivani luottaa toiseen, tai jossa koen, ettei toinen luota minuun ei ole parisuhde, jossa haluan olla.  

Vierailija
22/30 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heterot on outoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja miehellä on molemmilla mies - ja naispuolisia kavereita ja ystäviä. (Ollaan 25v pariskunta.) Tavataan niitä yhdessä tai erikseen, miten nyt sattuu asiat menemään.

Vaikka suhteen ihan alkuaikoina oli pettämistä miehen puolelta, ne käytiin läpi ja asiat selvitettiin. Erottiin hetkeksi ja palattiin yhteen. Tajusimme että toisille meidät on tarkoitettu. 😊 Kumpikaan ei halua enää ikinä tehdä pienintäkään säröä tähän yhteiseen kuvioon. Pieni terve mustasukkaisuus on ok, mutta mielestämme kaksi vapaata kokonaista ihmistä yhdessä ja täysin omasta vapaasta tahdostaan on paras yhdistelmä. Kummallakin saa olla sellaiset ystävät mitkä parhaaksi kokevat.

Näin naisena joskus miepuolisen kanssa on helppo jutella ja klikkaa jutut yhtälailla kuin joidenkin naisen kanssa. Samalla tavalla se ystävyys voidaan rakentaa vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa - ilman seksuaalisia ajatuksia.

Tuli pitkä sepustus. Pari viinilasia juotuna ja yksikseni AV:ta selaan 😂

Koitan tässä vain sanoa pitkän kaavan kautta, että toivottavasti kukaan ei "kahlitsisi" toista pelkän olettamuksen tai pelon vuoksi.

Mukavaa ja kaikin puolin hyvää illanjatkoa teille palstalaiset!

Vierailija
24/30 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ja miehellä on molemmilla mies - ja naispuolisia kavereita ja ystäviä. (Ollaan 25v pariskunta.) Tavataan niitä yhdessä tai erikseen, miten nyt sattuu asiat menemään.

Vaikka suhteen ihan alkuaikoina oli pettämistä miehen puolelta, ne käytiin läpi ja asiat selvitettiin. Erottiin hetkeksi ja palattiin yhteen. Tajusimme että toisille meidät on tarkoitettu. 😊 Kumpikaan ei halua enää ikinä tehdä pienintäkään säröä tähän yhteiseen kuvioon. Pieni terve mustasukkaisuus on ok, mutta mielestämme kaksi vapaata kokonaista ihmistä yhdessä ja täysin omasta vapaasta tahdostaan on paras yhdistelmä. Kummallakin saa olla sellaiset ystävät mitkä parhaaksi kokevat.

Näin naisena joskus miepuolisen kanssa on helppo jutella ja klikkaa jutut yhtälailla kuin joidenkin naisen kanssa. Samalla tavalla se ystävyys voidaan rakentaa vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa - ilman seksuaalisia ajatuksia.

Koitan tässä vain sanoa pitkän kaavan kautta, että toivottavasti kukaan ei "kahlitsisi" toista pelkän olettamuksen tai pelon vuoksi.

Mukavaa ja kaikin puolin hyvää illanjatkoa teille palstalaiset!

Hyvin sanottu.. Olen samaa mieltä. Meillä vähän samanlainen tarina taustalla! Mukavaa illanjatkoa sinullekin!

Vierailija
25/30 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on siitä jänniä etteivät halua olla epäviehättävän naisen kanssa edes kavereita. Eli aina on taka-ajatuksia.

Enpä tiedä. Tuskin AINA. Mulla on miespuolinen kaveri, jonka kanssa puhutaan melkein kaikesta - paitsi "siitä". Mitään jännitettä meidän välillä ei mielestäni ole, ollaan vaan kavereita, mutta pidetään tasaisen harvakseltaan yhteyttä, molemmin puolin. Mulla on perhe, samoin hänellä, ja tarkennukseksi to-del-la upeannäköinen vaimo, itse taas aika tavallisen näköinen. En kyllä keksi mikä hänen taka-ajatuksensa voisi olla. Oon vielä reippaasti häntä vanhempikin.

Vierailija
26/30 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa ja kaikin puolin hyvää illanjatkoa teille palstalaiset![/

No hyvä onnea! Olen tämä mustavalkoinen ja haluan vähän kahlita. Kiitos ja anteeksi.

Vierailija
27/30 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On :) ihana kaveri, jonka kanssa voi tehdä kaikkea sellaista, mihin kukaan muu ei lähtisi mukaan. Poikaystäväni on mukava, mutta aika rauhallinen luonne, ja tämän kaverin kanssa voi remuta kaikkea enemmän mulle sopivaa spontaania.

Vierailija
28/30 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tärkeäkin kaveri, mutta ei me ikinä kahdestaan kahvilla olla käyty.

Vierailija
29/30 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmesta läheisimmästä ystävästä yksi on mies ja hänen kanssaan olen myös eniten tekemisissä. Ei haittaa tai vaikuta millään tapaa parisuhteeseeni.

Vierailija
30/30 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tärkeäkin kaveri, mutta ei me ikinä kahdestaan kahvilla olla käyty.

Mustavalkoinen tässä: tämän minä ymmärrän täysin. Esim. työpaikalla joku ihminen saattaa kolahtaa omiin juttuihin täysin ja on mukava olla hänen seurassa. Silloin jos aletaan vapaa ajalle viedä hommaa minusta se haiskahtaa.