Kannattaako naisia tavoitella?
Naiset on usein haasteellisia kumppaneita ja miehillä menee muutenkin usein hermot naisten hormonaalisesti epätasaiseen käytökseen.
Kommentit (9)
Asiallinen vastaus provosointiyritykseen:
Jos olet mies, edut parisuhteesta naisen kanssa on huomattavat. Siinä mielessä olet onnekas naisiin verrattuna, joille parisuhde on hyvin usein rasite eikä voimavara. Parisuhteessa naisen kanssa elät pidempään, terveempänä ja onnellisempana kuin yksin. Vastaus kysymykseesi: naista kannattaa miehen kyllä tavoitella, ei naisia.
Ehkä ei kannata. Mutta jos kuitenkin haluaa tavoitella, niin kyllä sitten mielummin yksikössä, ei monikossa!
Olen kerran nähnyt ihan ok kroppaisen naisen alasti. Sen perusteella ainakin kannattaa, jos edes sen tasoisiin naisiin on mahdollisuudet.
Kyllä vaan kannattaa, me ollaan ihania!
Tavoittele vaan kaljatölkkejä lähikaupan alahyllyltä, poika.
T. M36
Ei naisia/naista ole mikään pakko tavoitella, jos ei koe pakottavaa tarvetta. Itsellinen ihminen pääsee helpommalla. Sama koskee miehiä ja naisia. Tee niin kuin itsestä tuntuu parhaalta. Säästät näin paitsi itseäsi myös niitä naisia, jotka joutuisivat pettymään sinuun.
Ei minua ainakaan. Kaunis olen ja mukavakin, mutta haluan elää yksin. :)
En minä anakaan tavoittelisi.
Lopetin sen vuonna 2015. Eli noin kaksi vuotta sitten.
Hyvin on mennyt. 20K tilillä. Maksettu auto. Ja kiva kämppä jossa lainaa.
Cooperissa 3000 rikki ja lihaskunto hyvä.
Naama söpö ja pari hyvää kaveria.
Kiva duuni ja sopivasti läheisiä ympärillä.
Life is good without womens.
Hauskinta oli että suurinosa naisista ketä vikittelin ennen 2015 vuotta oli selkeästi alempitasoisia kaikilta ominaisuuksiiltaan.
Terv, mies 28v