Kasvatin perunaa - naapuri SOITTI POLIISIT!
V*ttu että v*tuttaa aivan s**tanasti!
Luin keväällä eräästä lehdestä ohjeen, miten perunaa voi kasvattaa ihan kerrostalon parvekkeellakin ämpäreissä.
No minähän ensin idätin kaupan perunoita joitakin viikkoja ja sitten laitoin ne kasvamaan ämpäreihin parvekkeelle. Eivät edes olleet mitään siemenperunoita, vaan sitä samaa tavallista vanhan sadon laatua mitä keväällä kaupan laarista sai.
No mitäs, hyvinhän ne kasvoivat, kiitos kysymästä - ja kasvavat vieläkin, kunnes kukkivat ja kukinnan jälkeen koittaa kohta sadonkorjuun aika.
Tosin joku vastapäisen kerrostalon kerrostalokyttääjä halusi lopettaa viljelmäni. Eräänä iltapäivänä ovikelloani tuli soittamaan kaksi poliisia, jotka sanoivat, että heille on ilmoitettu täällä olevan kannabisviljelmä parvekkeella!
Joku naapuri oli kuulemma soittanut hädissään, mutta hänen nimeään eivät poliisit suostuneet kertomaan.
No h*lvetti, minähän päästin poliisit asuntooni, koska minulla ei ole mitään salattavaa. Vein heidät parvekkeelle katsomaan komeasti kasvavia perunoitani ja kysyin, näyttävätkö nämä teidän mielestänne kannabiskasveilta, hmm? Näyttävätkö vai eivätkö ne näytä?
Poliisien oli vaikea pidättää hymyään, ja vastasivat, että perunoitahan nämä ovat. Pyysivät kohteliaasti anteeksi häiriötä ja poistuivat.
Tämä on mahdollista vain Vantaan Hakunilassa.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole onnellinen! Naapurisi vastuullisesti ilmoittivat poliisille mahdollisesta natkomaanista. Kyllä heti pitää tehdä ilmoitus jos on syytä epäillä. Itse olen 3 tapausta ilmoittanut poliisille ja ainakin yksi oli oikea!
Millainen on aito oikea natkomaani?
Natkomaani on perunankasvattaja.
Mikähän tarve joillakin on puuttua toisten asioihin? Minua ei kiinnosta tippaakaan mitä naapurini tai muutkaan kodeissaan kasvattaa ei ole millään tavalla minun asiani. Jos aiheutuu häiriöitä jotka vaikuttavat minun elämääni niin sitten saatan käydä itse asiasta sanomassa.
Ei poliisit turhan takia tee kotietsintää. Huono provo ap.
No jaa, höpsö naapuri, mutta en itse tuollaisesta suuttuisi vaan pitäisin lähinnä huvittavana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole onnellinen! Naapurisi vastuullisesti ilmoittivat poliisille mahdollisesta natkomaanista. Kyllä heti pitää tehdä ilmoitus jos on syytä epäillä. Itse olen 3 tapausta ilmoittanut poliisille ja ainakin yksi oli oikea!
Millainen on aito oikea natkomaani?
Niitä saa varmaan sieltä kupasta :DDD
Perunaa voi käyttää pontikankeittoon. Potentiaalinen rikoksentekoväline siis. Ei ihme, että naapurisi on huolissaan.
Miten te ihmiset jotka olette loputtoman oloisessa vitutuksessa joka asiasta selviätte elämässä? T. Lauheka lammas joka ei ole koskaan vittuuntunut eikä ymmärrä
Ja miksi sinä vittuilit poliiseille joiden on pakko tulla tarkastamaan tilanne? Niin?
Vierailija kirjoitti:
Soita ainakin kymmenen päivässä. Mitä nopeammin näihin turhiin epäilen kasvatuksesta soittoihin kyllästytään sitä parempi. Poliiseilla on oikeaakin tekemistä niin antaa niiden omaan käyttöön kasvattavien olla. Kukaan ei ole niin idari että kasvattaisi parvekkeella myyntiin.
Tarkka naapuri minäkin kirjoitti:
Perunaa voi käyttää pontikankeittoon. Potentiaalinen rikoksentekoväline siis. Ei ihme, että naapurisi on huolissaan.
Myös perunan varsia ja lehtiä voi käyttää päihteenä. Oikeasti.
Tuohan on hauska juttu.
Sitten olisi korvennut, jos poliisi olisi kaatanut saavin tarkistaakseen että varmasti on pottuja.
Sulla on nyt poliisin tarkistamat perunat!
Vierailija kirjoitti:
Vastaavaa on tapahtunut maallakin, tosin aiheena tien laidassa laiduntava ruuna. Naapuriin muuttanut kaupunkilaisfröökkynä alkoi lähetellä valituskirjeitä naapurille, kun lapset näkivät ohi kulkiessaan valtavan "makkaran". Lopulta soitti sekavan puhelun laitokselle ja siellä luultiin naapurin isännän esittelevän vehkeitään. Ja ei kun poliisit oven taakse ja tivaamaan missä isäntä on. Saivat kirjeet luettavakseen ja lähtivät hekotellen fröökkynän luo selvittämään asiaa.
Huh huh! Kerran olen ollut miesten saunavuorolla samaan aikaan, kun saunaan tuli kymmenkunta tansanialaista opiskelijaa. Silloin tuntui siltä, kuin olisin ollut Tapolan makkarafirman mustan makkaran varastohuoneessa. Peittelin käsilläni katkarapuani ja poistuin suihkun kautta ulos. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on hauska juttu.
Sitten olisi korvennut, jos poliisi olisi kaatanut saavin tarkistaakseen että varmasti on pottuja.
Sulla on nyt poliisin tarkistamat perunat!
Jep, ja veikkaan, että olisivat myös takavarikoineet rikosvälineet. Ja syöneet ne pois. Onneksi ei vielä ollut sadonkorjuun aika. Ap.
Olen miettinyt koska minun yrttiviljelmiäni tullaan ratsaamaan :) Höpsöjä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ja miksi sinä vittuilit poliiseille joiden on pakko tulla tarkastamaan tilanne? Niin?
Missä kohtaa AP vittuili poliiseille?
Ole tyytyväinen että vain poliisit tulivat kylään, eivätkä esim. naapuritalon huumeukot himoissaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Otan osaa että joudut asumaan Hakunilassa.
Niin. Otan itsekin osaa. Ap.
Tiedän tapauksen missä poliisi tuli tarkistamaan chilejä... Naapuri oli tehnyt ilmoituksen huumausaineen kasvatuksesta. Toisaalta kun ajatellaan miten muutama vuosi sitten kannabista kasvoi kaupunkin ylläpitämän skeittipuiston vieressä poliisi ei sitä tarkistanut vaikka monet ilmoittivat siitä.
Perunoitahan siinä vain oli.
Sinkkumies
Vastaavaa on tapahtunut maallakin, tosin aiheena tien laidassa laiduntava ruuna. Naapuriin muuttanut kaupunkilaisfröökkynä alkoi lähetellä valituskirjeitä naapurille, kun lapset näkivät ohi kulkiessaan valtavan "makkaran". Lopulta soitti sekavan puhelun laitokselle ja siellä luultiin naapurin isännän esittelevän vehkeitään. Ja ei kun poliisit oven taakse ja tivaamaan missä isäntä on. Saivat kirjeet luettavakseen ja lähtivät hekotellen fröökkynän luo selvittämään asiaa.