Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kasvatin perunaa - naapuri SOITTI POLIISIT!

V*tutus
21.07.2017 |

V*ttu että v*tuttaa aivan s**tanasti!

Luin keväällä eräästä lehdestä ohjeen, miten perunaa voi kasvattaa ihan kerrostalon parvekkeellakin ämpäreissä.

No minähän ensin idätin kaupan perunoita joitakin viikkoja ja sitten laitoin ne kasvamaan ämpäreihin parvekkeelle. Eivät edes olleet mitään siemenperunoita, vaan sitä samaa tavallista vanhan sadon laatua mitä keväällä kaupan laarista sai.

No mitäs, hyvinhän ne kasvoivat, kiitos kysymästä - ja kasvavat vieläkin, kunnes kukkivat ja kukinnan jälkeen koittaa kohta sadonkorjuun aika.

Tosin joku vastapäisen kerrostalon kerrostalokyttääjä halusi lopettaa viljelmäni. Eräänä iltapäivänä ovikelloani tuli soittamaan kaksi poliisia, jotka sanoivat, että heille on ilmoitettu täällä olevan kannabisviljelmä parvekkeella!

Joku naapuri oli kuulemma soittanut hädissään, mutta hänen nimeään eivät poliisit suostuneet kertomaan.

No h*lvetti, minähän päästin poliisit asuntooni, koska minulla ei ole mitään salattavaa. Vein heidät parvekkeelle katsomaan komeasti kasvavia perunoitani ja kysyin, näyttävätkö nämä teidän mielestänne kannabiskasveilta, hmm? Näyttävätkö vai eivätkö ne näytä?

Poliisien oli vaikea pidättää hymyään, ja vastasivat, että perunoitahan nämä ovat. Pyysivät kohteliaasti anteeksi häiriötä ja poistuivat.

Tämä on mahdollista vain Vantaan Hakunilassa.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta syyte kunnian petoksesta

Vierailija
2/69 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos päivän nauruista.:D Uskon kyllä, ettei sinua naurata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tossa häiritsee niin paljon, että tarvitsee kiroilla noin?

Vierailija
4/69 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sä sitten voitkin sitten alkaa kasvattamaan pössyheinää, jos naapuri soittaa uudelleen poliisille, niin ajattelevat että taas se kaistapää keuhkoaa ja eivät tule.

Vierailija
5/69 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa että joudut asumaan Hakunilassa.

Vierailija
6/69 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vikasi. Asut paskalla alueella ja käyttäydyt epäilyttävästi. Miksi edes kasvatat jotain perunaa? Haloo, sitä saa kupasta!!!

Vierailija
7/69 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma vikasi. Asut paskalla alueella ja käyttäydyt epäilyttävästi. Miksi edes kasvatat jotain perunaa? Haloo, sitä saa kupasta!!!

Kupasta saa käsittääkseni jotain muuta kuin perunaa...😅

Vierailija
8/69 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiheeton ilmoitus poliisille häiritsee, mutta huomioi, että en käyttänyt yhtään  kirosanaa. Iloitsisitko sinä, jos poliisit tulisivat ovesi taakse turhan takia? Ap.

Vierailija
9/69 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee poliisille ilmoitus vainoajasta ja kyttääjästä.

Kuulustelevat tuon perunailmoituksen tekijän.

Vierailija
10/69 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kovin pettynyt naapureihini. 15 vuotta olen kasvatellut parvekkeellani kaikenlaisia yrttejä (laillisia toki), missä viipyy poliisit?!

Vierailija
11/69 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee poliisille ilmoitus vainoajasta ja kyttääjästä.

Kuulustelevat tuon perunailmoituksen tekijän.

Sanoo vielä että olet vilaukselta nähnyt hänet ja että olisiko tuo perunailmoituksen tekijä. Pyydät saada tunnistaa.

Vierailija
12/69 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan osaa että joudut asumaan Hakunilassa.

Niin. Kaikilla ei vain ole varaa valita asuinpaikakseen Grankullaa. Voi meitä poloisia. Ap.

Vierailija
13/69 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta, mutsi kasvatti kanssa perunoita parvekkeellaan parissa saavissa. Naapurit ei kuitenkaan ilmiantaneet :)

Vierailija
14/69 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen! Naapurisi vastuullisesti ilmoittivat poliisille mahdollisesta natkomaanista. Kyllä heti pitää tehdä ilmoitus jos on syytä epäillä. Itse olen 3 tapausta ilmoittanut poliisille ja ainakin yksi oli oikea!

Vierailija
15/69 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole onnellinen! Naapurisi vastuullisesti ilmoittivat poliisille mahdollisesta natkomaanista. Kyllä heti pitää tehdä ilmoitus jos on syytä epäillä. Itse olen 3 tapausta ilmoittanut poliisille ja ainakin yksi oli oikea!

Millainen on aito oikea natkomaani?

Vierailija
16/69 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa, en pidä kovin vastuullisena sitä, että ilmoitetaan poliisille _oletetusta_ natkomaanista mielikuvituksen perusteella ja biologian oppitunneilta lintsaamisen perusteella. . Ap.

Vierailija
17/69 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiheeton ilmoitus poliisille häiritsee, mutta huomioi, että en käyttänyt yhtään  kirosanaa. Iloitsisitko sinä, jos poliisit tulisivat ovesi taakse turhan takia? Ap.

"V*ttu että v*tuttaa aivan s**tanasti!"

Ethän ollut tehnyt mitään väärin, naapurisi on valpas ja poliisit tekivät vain työtään. Suututko, jos sut puhallutetaan liikenteessä?

Vierailija
18/69 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska juttuhan toi oli. Älä viitsi olla noin kireä.

Vierailija
19/69 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukka se on perunallakin vai mitenkä se oli.

Vierailija
20/69 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"V*ttu että v*tuttaa aivan s**tanasti!"

Ethän ollut tehnyt mitään väärin, naapurisi on valpas ja poliisit tekivät vain työtään. Suututko, jos sut puhallutetaan liikenteessä?

En tokikaan suutu. Puhallutuksessa kun on otettava huomioon itsekriminointisuoja. Ap.