Vessapassi-systeemi, ärsyttää kun ihmiset eivät tajua
että vessapassilaisella on etuoikeus vessan käyttöön korttia näyttämällä.
Vaikka kuinka koputtaa ja anelee ei päästetä. Eikä myyjän kehotuskaan auta aina.
T. Melkein kurat housussa hidastelevan pissaliisan takia, näin täällä Lahdessa
Kommentit (154)
Vierailija kirjoitti:
No vessoja pitäisi olla riittävästi julkisilla paikoilla ja jokaisessa ravintolassa ja kahvilassa vielä omansa asiakkaille. Minä kärsin virtsanpidätysongelmasta ja olen menemättä kovin isoihin kauppakeskuksiin ruuhka-aikoina. Tai jos on pakko, niin en ainakaan juo edes kahvia ostosreissullani. Tai ennen ostosreissua en ylipäänsä juo mitään pariin tuntiin. Kyllähän se rajoittaa elämää, että joutuu liikkuessa selvittämään missä ovat vessat, ettei joudu noloihin tilanteisiin.
Mutta entäpä kun kaikki eri tavalla oirehtivat käyvät vaatimaan mitä kukin vaatii. Hajuherkät kieltävät tuoksut, vessavaivaiset etuoikeuden vessoihin, allergiset estävät lemmikkitalouksien asujia kulkemasta samoissa tiloissa jne. Perustetaan pähkinä, -gluteiini,- tupakanhaju, -koira, -kissa,- gebiili... jne. vapaita alueita :O
Suosittelen vaippoja varmuuden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut kyllä tapauksesta jossa vessapassista välittämättä jättäminen on saattanut henkilön rikosoikeudelliseen vastuuteen. Muistaakseni kyseessä oli auttamisvelvollisuuden laiminlyönti, vähän sama jos näet onnettomuuden etkä pysähdy auttamaan. Isot sakot ja vankeutta tuli seuraamuksiksi, tosin ehdollista.
Huh, mitkä sanktiot. Onneksi olen leikannut Pahkasiasta passin, joka oikeuttaa minut rikkomaan lakia ilman mitään seurauksia aina kun huvittaa.
Mikä vtun vessapassi? Työnnä se omaan prseeseesi etuilija.
Tässä ketjussa on paljon älyvapaita tyyppejä kritisoimassa. Mtt olisi oikea paikka.
Just saying kirjoitti:
Ystävälläni on suolistosairaus ja vessapassi oikeastaan oikeuttaa pääsemään vessaan esim. Henkilökunnan vessaan. Vessapassin näyttävä on pääsetettävä jonon ohi vessaan (luultavasti ei kuitenkaan kesken toisen toimituksen) ja kauppa voidaan haastaa oikeuteen jos henkilöä ei päästetä henkilökunnan vessaan, jos kaupalla ei ole asiakasvessaa.
Väärin. Kauppiaat voivat tilata liikkeensä oveen liimattavan ”Meillä käy VESSAPASSI” -tarran, joka kertoo, että vessapassin haltija on tervetullut käyttämään liikkeen vessaa.
Minä haastan oikeuteen kaikki ap:n kaltaiset idiootit, jotka ryntäävät liikkeeeni vessaan ilman minun lupaani.
Mun lapsella on krooninen suolistosairaus. Kiitos (rankan) lääkityksen ja pilkuntarkan ruokavalion, vatsa on kunnossa eikä ripulointiongelmia.
Yksi luulee että pikkukaupan työntekijä ehtii hyvin vahtia suolistovaivaisen vessassa käyntiä.
Itse en tällaisesta vessapassista ole ennen edes kuullut. Eikä pahalla, mutta olisin luullut että kysessä on joku pila tai vastaava. En vaan ole tiennyt että tällaisiakin "passeja" on.
Hyvä puoli tässä on se, että nyt tämän(kin) tiedän, jos tulee tilanne että joku vessajonossa kertoo hänellä olevan vessapassi, niin en loukkaa kyseistä henkilöä jollain kommentilla tai olankohautuksella, vain siksi etten tiennyt asiasta. Voin kuvitella että kyseessä ei ole mikään mukava sairaus.
Joka päivä näköjään oppii jotain uutta.
Vierailija kirjoitti:
Just saying kirjoitti:
Ystävälläni on suolistosairaus ja vessapassi oikeastaan oikeuttaa pääsemään vessaan esim. Henkilökunnan vessaan. Vessapassin näyttävä on pääsetettävä jonon ohi vessaan (luultavasti ei kuitenkaan kesken toisen toimituksen) ja kauppa voidaan haastaa oikeuteen jos henkilöä ei päästetä henkilökunnan vessaan, jos kaupalla ei ole asiakasvessaa.
Väärin. Kauppiaat voivat tilata liikkeensä oveen liimattavan ”Meillä käy VESSAPASSI” -tarran, joka kertoo, että vessapassin haltija on tervetullut käyttämään liikkeen vessaa.
Kukahan senkin tilaisi jotta liikkeen vessassa ravattaisiin ostamatta ja maksamatta mitään?
Ai vessapassilla pitäisi päästä jonon ohi?
Luuleko nämä, että ne ihmiset ihan huvikseen siellä jonossa seisoskelee? On siellä muillakin ilmeisesti kiire vessaan. Kuka muka oikeasti päästäisi ketään edelleen vessajonossa. Ja mitä tekee vessapassilainen, jos muut eivät suostu hänen etuiluunsa? Soittaa poliisille?
No entäs jos jo siellä vessassa olevalla on itselläänkin se paska-passi? Ja vaikka mikä suolisto-lorina?
Hoh. Jos olen vessassa niin varmasti en nouse kesken kaiken vaikka tyrkyttäisit mitä paskannus-lupaa oven alitse.
Miten suolistosairaan, tavallisen ihmisen, elämä on noin vaikeaa? Tarkoitan, että varmasti myös julkisuuden henkilöissä on suolistosairaita. Silti maailma pyörii. Papit toimittavat jumalanpalveluksia pari tuntia eivätkä syöksy välillä vessaan, poliitikot pitävät pitkiä istuntoja ilman keskeytyksiä, lääkärit tekevät pitkiä leikkauksia, urheilijat tekevät huippusuorituksia ja tämä kaikki ilman mitään väliripulointia.
Tavallinen ihminen saa itkupotkuraivarin kun ei pääse sekunnissa siwan henkilökunnan vessaan. Ihmettelen.
vessapassi on tosi kätsy. hommasin itellekin vähä aika sitte.
ei tarvii enään jonottaa hirveesti minnekään joillekin pitää vähän selittää mut kyl ne sit päästää.
ihmettelen miks ei muut oo tajunnu hommata tämmöstä
Mitä te selitätte niille, ketä etuilette?
Mitä teette, kun joku ei suostu?
Just saying kirjoitti:
Henkilökunnan vessaan EI ikinä päästetä ulkopuolisia. Turvallisuuden takia. ja haasta sinä oikeuteen ketä haluat mutta ettet päässyt vessaan. On täällä ihmisillä muitakin sairauksia eikä saa mitään vippikortteja niiden takia. Pitäisi kroonisesta väsymyksestä kärsivän päästä henkilökunnan taukohuoneen sohvalle nukkumaan. Jos ei pääse niin haastetaan oikeuteen?
Ai vessapassisysteemiä noudattamatta jättänyt on joutunut rikosoikeudelliseen vastuuseen?
Mitähän siitä sai rangaistukseksi? Paskaa niskaan ehkäpä?
Vierailija kirjoitti:
Just saying kirjoitti:
Henkilökunnan vessaan EI ikinä päästetä ulkopuolisia. Turvallisuuden takia. ja haasta sinä oikeuteen ketä haluat mutta ettet päässyt vessaan. On täällä ihmisillä muitakin sairauksia eikä saa mitään vippikortteja niiden takia. Pitäisi kroonisesta väsymyksestä kärsivän päästä henkilökunnan taukohuoneen sohvalle nukkumaan. Jos ei pääse niin haastetaan oikeuteen?
Jaa vessapassilla pitäisi päästä ilmaiseksi normaalisti maksulliseen vessaan.
Mites on, pitäisikö diabeetikkojen sitten saada ilmaiset välipalat kahviloista ja muista sellaisista?
Minua ainakin kiinnostaa, mitä se vessapassin omistava tyyppi sitten ihan oikeasti sanoo siinä vessajonossa sille odottavalle äidille, pissahätäiselle lapselle, pahoinvoivalle tytölle tai menkkakipuiselle naiselle selittäessään, että hänen kuuluu nyt saada mennä ensin sinne vessaan asioilleen.
Siis oikeestiko tuut koputtelemaan ja mun pitää keskeyttää istunto vaikka pökäle on puolessa välissä tulossa? Housuunko teen loput?