Reaktioni miehen haluttomuuteen on keskittyä 100% oman vartaloni muokkaamiseen treenaamalla ja syömisiä kontrolloimalla
Mikä sinun reaktiosi olisi, jos miehesi ei enää haluaisi sinua?
Kommentit (40)
Tuo pn väärin. Minun reaktioni olisi lähteä. Jos muuttaisin itseäni tekisin sen itseni takia, en minkään pahaisen mieseliön. Voin suoraan sanoa tuon polun kulkeneena että aina kun muutat itseäsi miellyttääksesi toista, menet ojasta allikkoon. Tässä tuskin vika on sinussa, vaan miehessä itsessään. Kukaan tällä planeetalla ei saa oikeutetusti aiheuttaa sinulle oloa että sinun olisi toimittava noin kelvataksesi. Tuo on henkistä väkivaltaa jos mies viekä antaa ymmärtää että näin sinun tulee teh.
Kumppani ei ole mikään keskeneräinen kappale jota muokataan itselle sopivampaan muotoon. Ei ei ei.
Veisin miehen lääkäriin hoidattamaan onhelmaansa. Ehkä jokin lääke auttaisi vahvistamaan heikkoa libidoa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo pn väärin. Minun reaktioni olisi lähteä. Jos muuttaisin itseäni tekisin sen itseni takia, en minkään pahaisen mieseliön. Voin suoraan sanoa tuon polun kulkeneena että aina kun muutat itseäsi miellyttääksesi toista, menet ojasta allikkoon. Tässä tuskin vika on sinussa, vaan miehessä itsessään. Kukaan tällä planeetalla ei saa oikeutetusti aiheuttaa sinulle oloa että sinun olisi toimittava noin kelvataksesi. Tuo on henkistä väkivaltaa jos mies viekä antaa ymmärtää että näin sinun tulee teh.
Kumppani ei ole mikään keskeneräinen kappale jota muokataan itselle sopivampaan muotoon. Ei ei ei.
Miestä ei tippaakaan kiinnosta, mitä syön ja treeananko vai en, eli en tuon miehen takia niin tee vaan nostaakseni absoluuttista markkina-arvoani vaikkei se seksin saantiin oikeasti johtaisikaan. Lähtisitkö siis heti jos pieniä lapsia perheessä? Ap
Odotin että oma seksuaalisuus kuoli pois. Nyt on ihan hyvä. Jotkut hautajaiset voisin pitää.
Vierailija kirjoitti:
Vitsi miten sairasta tekstiä. "Pahaisen mieseliön". Jos vihaat miehiä niin paljon, miksi sinua edes kinnostaa mies-nais suhteet? Ai niin, koska vihaat miehiä, ja haluat oksentaa vihaasi muiden nähtäväksi aina tilaisuuden tullen.
Vierailija kirjoitti:
Toimit oikein.
-Mies
PS. Olettehan keskutelleet syistä?
Miksi toimin oikein? Auttaako toimintani jotain olettamasi mukaan? Ollaan keskusteltu mutta mitä sekään auttaa jos miestä ei vain kiinnosta. Ap
Mäkin sisuuntuisin laihduttamaan ja kun olisin laiha ja mies taas halukas jättäisin miehen. Tosin olen laiha eikä mulla ole sitä miestäkään, että aika epätodennäköinen skenaario mun elämässä.
Minulla sama projekti edessä.
Olen kyllä reilusti ylipainoinen ja nyt kyllä viimeisillään raskaana, mutta synnytyksen jälkeen laihdutan ja treenaan.
Teen sen itseni ja terveyteni takia ja myös näyttääkseni miehelleni että olen kaunis.
Sen verran olen katkeroitunut että jos mies laihtumisen jälkeen alkaa taas minua haluta, niin sanon että ei kiitos. Hoida ensin oma vatsasi timmiksi niin kuin minunkin täytyi tehdä ja katsotaan sitten uudestaan.
Ymmärrän hyvin ja tsemppaan satsaamaan itseesi juuri noin! Se kaikki on vain ja ainoastaan sinulle itsellesi, omaa aikaansaannostasi, eikä kenenkään muun ansiota! Ja ärsyttää joittenkin luulo, että tekisit sen miellyttääksesi tämänhetkistä tai uutta miestä. Ei, kun se olet SINÄ ja sinä nautit itsestäsi. Ja jos joka tuutti huutaa masturboimaan ja etsimään nautintoa itse, niin miksi tälläistä pitkän linjan "kehomasturbointia" ei saisi olla? En tiedä kärsinkö itse jonkinasteisesta aseksuaalisuudesta (joskaan en koe kärsiväni mistään), mutta koen masturboinnin täysin teennäisenä, turhana ajankäyttönä, josta en saa itselleni mitään - vaikka saisinkin sen paljon huudetun orgasmin. Se kestää noin kolme minuuttia, eikä anna sen päälle elämääni yhtään mitään. Terve, hallittu kehoni on jokahetkinen nautinnonantajani hautaan saakka - riippumatta siitä, että ehkä kenties joskus jostain kumman syystä hupsista keikkaa sairastuisin siihen kohta kommentoitavaan yllättävään sairauteen, johon en voi itse vaikuttaa ja plää plää plää. Nauti peilikuvastasi, siitä voit olla ylpeä. Miksi yksi itsetunnon vahvike ei saisi olla oma keho ja sen hallinta mielenhallinnan tueksi? Miten se nautinto voi olla jonkun silmissä niin suuri synti?
Naurettavaa. Miehelläsi on ongelma, joten sinun jumppaamisesi tai ruokavaliosi ei siinä häntä auta. Toivottavasti tämä oli vitsi. Ei kai kukaan ole noin tyhmä? Syötkö myös särkylääkkeet miehesi puolesta jos miehen päätä särkee?
Juuri noin 10, tosin masturboin myös vähintään pari kertaa viikossa koska tulee tarve laueta. Niin miehellekin, muttei minun kanssani. Ap
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa. Miehelläsi on ongelma, joten sinun jumppaamisesi tai ruokavaliosi ei siinä häntä auta. Toivottavasti tämä oli vitsi. Ei kai kukaan ole noin tyhmä? Syötkö myös särkylääkkeet miehesi puolesta jos miehen päätä särkee?
Oletko itse läski? Ei tarkoitukseni ole auttaa miestä, vaan kohottaa omaa itsetuntoani johon vaikuttaa laskevasti se, ettei mieheni halua seksiä kanssani. Helvetin timmi kroppa nostaa kenen tahansa itsetuntoa ja kaikki joilla sellainen on, tietävät tämän faktan. Ap
Jotenkin mukavaa kyllä olla sinkku.
En ole läski, bmi on 21. Tavoitteena bmi 19 ja rasvaprosentti selvästi alle kahteenkymmeneen. Ap
Miehillä(kin) suhteen tila näkyy seksuaalisissa haluissa. Joten joo, oman kropan viilaaminen puolison pahaan oloon kuulostaa tasan yhtä fiksulta kuin hampurilaisen syöminen puolison nenän edessä kun tällä on nälkä.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä(kin) suhteen tila näkyy seksuaalisissa haluissa. Joten joo, oman kropan viilaaminen puolison pahaan oloon kuulostaa tasan yhtä fiksulta kuin hampurilaisen syöminen puolison nenän edessä kun tällä on nälkä.
Minulla on paha olo koska mieheni ei halua minua, miehellä ei ole ja hän tietää saavansa seksiä koska tahansa. Minulla on oikeus kohottaa itsetuntoani edes keskittymällä itseeni ja omaan hyvinvointiini ja ulkonäkööni, koska miestä ei kiinnosta minuun keskittyä. Ap
Oletko 17 sitä mieltä ettei minulla olisi oikeutta saada nautintoa ja itsetunnon kohotusta yhtään mistään siinä tilanteessa, että mieheni ei halua seksiä kanssani? Olisiko parempi luovuttaa ja lihota ja mennä rapakuntoon? Hä? Ap
Vierailija kirjoitti:
En ole läski, bmi on 21. Tavoitteena bmi 19 ja rasvaprosentti selvästi alle kahteenkymmeneen. Ap
Nice! Minun bmi on 26 ja rasvaprosentti 7. Nähdään salilla ;)
Mielestäni sinun kuitenkaan ei kannattaisi pitää bmi tavoitetta niin tarkkana, rasvaprosentti on parempi mittari. Lisää lihasta reisiin, peppuun, vatsaan ja selkään, niistä muodot ja edustava ryhti tulee.
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nice! Minun bmi on 26 ja rasvaprosentti 7. Nähdään salilla ;)
Mielestäni sinun kuitenkaan ei kannattaisi pitää bmi tavoitetta niin tarkkana, rasvaprosentti on parempi mittari. Lisää lihasta reisiin, peppuun, vatsaan ja selkään, niistä muodot ja edustava ryhti tulee.
-ohis
Olet siis mies, mittoja ei voi verrata. Olisin tankki 26 bmi:llä ja 7 on jo epärealistinen rasvaprosentti naiselle. Ap
Toimit oikein.
-Mies
PS. Olettehan keskutelleet syistä?