Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

maksatteko tv lupaa... miten sen kehtais sanoo irti?

Vierailija
31.03.2006 |

...

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

UK:ssa tv-lupa maksaa talla hetkella 181 euroa. Ei se minusta nyt viela mikaan ihan kamalan suuri summa ole, vaikka toki siita moni valittaakin.

Vierailija
22/30 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten sairaan kallis vuosimaksu kun mä katoin 2-3 kertaa viikossa kympin uutiset.

Suomi on niin takaperoinen ja kommunistinen maa, " kaikkille samalla mitalla, myös tv-maksua" :-(

Mun nykyisessä asuinmaassa saat valita noin 200 kanavasta kuinka monta otat, siis sen mukaan mitkä kanavat kiinnostaa. Meillä näkyy nyt noin 80 meitä kiinnostavaa kanavaa. Ja kun tuon kanavapaketin on valinnut kaapeliyhtiöstä tulee mies kytkemään kotiin kanavat. Ja jos jätät maksamatta kuukausimaksun, telkku pimenee eli kaapeliyhtiö katkaisee yhteyden. Täällä ei siis mitään näy ilmaiseksi. Toisaalta hinnat on myös järkevät.

Tää on mun mielestä oikee systeemi, ei tuo Suomi nyt niin kehityksen kärjessä kulje kaikissa asioissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäväni sanoi että siellä maksaa vielä enemmän ja tarkastetaan jos millä tyylillä kun valittelin laskuja ja mm juuri tätä maksua.

Onko teilläkin siis tuo vuosihinta? Itse maksan neljästi vuodessa niin ei tunnu pahalta.

Vierailija
24/30 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

köyhät kyykkyyn!

Vierailija
25/30 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kun analogiset katoavat, systeemi muuttuu kokonaisuudessaan sellaiseksi, että sinne boksiin ei tule ohjelmaa, ellei ole etukäteen katselusta maksanut (vrt. nykyiset digitaaliset maksukanavat).

Vierailija
26/30 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Yle huolehtii mm. siitä, että täällä saa tuoda televisiossa julki kaikenlaisia mielipiteitä myös niistä yrityksistä, joiden rahoilla pyöritetään tv-mainontaa. Mainostelevisiossa ei voi purra ruokkivaa kättä. Suomessa ei ole mahdollista saada mainosrahalla muuta kuin populaaria hömppää suoltavia kanavia.

Vierailija
27/30 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin se on per televisio, jos olen oikein kasittanyt... En ole varma.

Ja tosiaan noilla satelliittisysteemeilla tarkastavat, jotenkin kiertavat niilla varustettuja pakettiautojen kanssa syynaamassa, missa kaikkialla katsotaan televisiota, ja kone vertaa tata tietoa tiedostoon, josta nakyy kella on lupa ja kella ei.

Vierailija
28/30 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se kommunismi l. sosialismi ole vähän sitä että kaikilta veloitetaan saman verran suhteessa tuloihin, eli parempituloisten pitäisi täten maksaa enempi. Vaan näinhän ei ole, joten kommunismia ei nyt taida tähän tv-lupamaksujuttuun niin hirveasti liittyä.

Vierailija
29/30 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin mainoskanavilta tulee muuta kuin amerikkalaista ohjelmaa tai sensaatiohakuisia dokumentteja?

Vierailija
30/30 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikilla on myös yksi yhteen samat tulot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme