Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomessa on niin kiva saapua hotelliin

Vierailija
21.07.2017 |

kahvintuskissa vain huomatakseen, että automaatista sitä saa ja hintaan 2,70 egeä. Ulkomailla on joka hotellissa, jossa olen yöpynyt, niin saanut kahvia maksutta. Täällä rahastetaan joka asiasta ja hävyttömään hintaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No missä motellissa sä oikein yövyt?

Vierailija
2/6 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isolla kirkolla Cumuluksessa. Onko se motelli? En tiennytkään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon on tullut matkustettua (yleensä kyllä vain 4 tähden hotelleissa) mutta ei kyllä ulkomaillakaan ole likimainkaan joka paikassa ollut ilmaista kahvia tarjolla. Pari kertaa on kyllä sitten saatu ilmaiset tervetuliaisdrinkitkin ja Sveitsissä yhdessä hotellissa sai ilmaiseksi myös mehua ja kivennäisvettä ja jäätelön. Sitten taas olen kyllä Suomessakin majoittunut useassa hotellissa, jossa saa ilmaista kahvia.

Ei tässä siis taida mistää maahan sidonnaisesta jutusta olla kyse.

Vierailija
4/6 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne ajattelee, että jos ihmisellä on vara maksaa se 80-150 euroa hotellista, ei yks kolme euroo hetkauta.

Vierailija
5/6 |
21.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina ollut Suomessa (ja useimmiten ulkomaillakin) hotelleissa, joissa on huoneessa kahvinkeitin ja vedenkeitin ja pussijuomaa.

Paskin kokemukseni on ehdottomasti Tukholman Scandic Hasselbacken, joka mainostaa itseään neljän tähden perhehotellina. Joo ei. En suosittele kenellekään.

Vierailija
6/6 |
27.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omenahotelleissakin on kahvit/teet huoneessa (tai ainakin oli).

Mutra totta, Cumuluksessa ei ollut viime viikonloppuna. Ankeaa säästöä. Aamiaisella tosin oli kannelliset pahvimukit joten silloin kahvia sai otettua mukaan.