Kävin sokeroinnissa, kiva kun on silkin pehmeät sääret...
Aattelin että saa siistimmän kuin höylällä, ja pitkän tuloksen.
Ai ku kiva loppu tulos. En tiä itkeä vai nauraa.
Mää oon vielä niin hölmö, etten paikan päällä kehdannut sanoa että joko joku muu tulee korjaamaan tai en maksa ainakaan täyttä hintaa. Koko sokerointi tuntui vaivaannuttavalta, sen huomasi ettei hän ollut hyvä siinä ja hän tiesi sen myös itse. En halunnut olla epäkohtelias, vähän säälittikin tämä työntekijä. Otin siis brassin, kainalot ja sääret, kuva säärestä, jalkovälin jälki vielä surkeampaa, ei edes bikiniraja ole siisti, saati muualta, kun tuskin uskalsi pitää ihosta kiinni. Oli kyllä niin kiusallista.
Kehtaanko laittaa palautetta paikkaan, pyytää rahat takaisin tai joku muu siistisi hänen jälkensä. Toisaalta tuntuu pahalta tän työntekijän puolesta, mutta toisaalta en ymmärrä miksi tekee asiakastöitä, jos ei kunnolla osaa. Vielä täydellä hinnalla. Minun olisi tietty pitänyt siinä heti avata suuni, mutta olin hieman vaivaantunut, ja halusin vain äkkiä pois.
Kommentit (18)
Eihän sitä sais, heti kuoria. Vai olenko ymmärtänyt väärin?
En tiedä, mutta ainakin epiloinnin jälkeen iho pitää välittömästi kuoria tai lopputulos on tuo. Laiskuuttani kerran jätin kuorimatta ja kyllä kadutti.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta ainakin epiloinnin jälkeen iho pitää välittömästi kuoria tai lopputulos on tuo. Laiskuuttani kerran jätin kuorimatta ja kyllä kadutti.
Saako sillä nuo loput karvatkin pois.
Outoa kyllä että tuollainen työntekijä. Kyllä ehdottomasti antaisin palautteen. Käy sinne jollekin toiselle työntekijälle sanomassa vaikka, jos ahdistaa saman tyypin kohtaaminen.
Muuten, sokerointi sopii parhaiten kiharalle karvalle ja vahaus suoralle: kainalot ja bikiniraja on parempi sokeroida ja sääret vahata.
Laita palautetta ja kysy, voitko tulla uusintakäsittelyyn jollekin toiselle. Sokeroijan ei pidä olla arkaileva. Ja ongelma kuvan perusteella on se, ettei kaikki karvat ole lähteneet? Kun sokeroinnissa käy säännöllisesti niin iho pysyy sileänä.
Sokerointi on niin kallista, että valitus heti, kun on vielä todiste jäljelle jääneistä karvoista. Yleensähän se iho tosiaan on aivan ihana...
6. Juu ongelma on, ettei karvat todellakaan ole lähteneet. Täytyy yrittää pyytää, jollekin toiselle aika. Juuri nyt ei vain huvittaisi mennä kokeilemaan, minkälaisen käsittelyn tällä kertaa saa.
Valittaisin kyllä. Pahimmassa tapauksessa seuraava asiakas ei saa sitä mitä tilaa eikä viitsi itsekkään sanoa mitään.
Voithan kokeilla, suostuvatko alennukseen tai antamaan jonkun haluamasi tuotteen.
Voi piru tajusin juuri, että jos huomenna soitan sinne, voi se sama työntekijä vastata. Ok voin sanoa hänellekin, että onko mahdollista saada uusi aika, kun jäljelle jäi niin paljon karvaa, mutta saanko sanottua että haluan jonkun muun tekemään sen. Tuntuu niin tylyltä, sanoa ettei sinun työ kelpaa.
Jos ovat kaikki sopimustyöntekijöitä niin kuin kampaajat niin voi olla vaikeampaa päästä toisen henkilön käsittelyyn.
Miten se sokeroija ei tajunnut että pieleen meni? Eihän se voinut itsekään kuvitella että homma on hoidettu ja rahat ansaittu?
Kyllä se vaan kannattaa sanoa suoraan. Voit tehdä sen ystävällisesti. Soitat, että nyt on ongelma. Olit sokrussa ja huomasit kotona, että karvaa on jäljellä paljon, mitä tehdään?
Minä ajattelin sokeroida bikinirajani, mutta mahtaaneekohan onnistua, kun näkyvyys on nolla raskausvatsan ansiosta...
Vau! Hienoa. Elämän tarkoitus on täytetty.
Vierailija kirjoitti:
Miten se sokeroija ei tajunnut että pieleen meni? Eihän se voinut itsekään kuvitella että homma on hoidettu ja rahat ansaittu?
Luulen, että tajusi. Muttei ehkä kehdannut sanoa mitään. Oli kyllä erikoinen kokemus, tuntui että hän halusi myös vain äkkiä pois, kuhan nyt jotenkin selviäisi työstä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vaan kannattaa sanoa suoraan. Voit tehdä sen ystävällisesti. Soitat, että nyt on ongelma. Olit sokrussa ja huomasit kotona, että karvaa on jäljellä paljon, mitä tehdään?
Kiitos,näinhän helppoa se on, kun yksinkertaisesti sanoo. Kirjoitan paperille ylös, etten sekoile sanoissa.
Kuori se äkkiä!