Hassuja asioita joita pelkäsitte lapsena?
Minä pelkäsin yhtä muumijulistetta, siinä oli jotenkin synkät värit.
Kommentit (58)
Fröbelin palikoitten se robottibiisi! Muistan hämärästi, kuinka pelottavaa se oli, että robotti hajosi, ja ne äänet! Karkuun ja piiloon piti mennä. (En varmaan ollut edes kouluikäinen silloin).
Sama naapurin poraukset. Muistan kun tarhaan mennessä piti laittaa haalarit jalkaan, mutta en kyennyt, kun porauksen ääni pelotti niin paljon!
Mä pelkäsin punasia, vaikka en tiennyt mitä ne on. Kiitos vaarin sotatraumojen.
Imuria :D Meidän koirat pelkäävät sitä myös ja osaan samaistua asiaan :D
Pelkäsin, että veden alla on hai tai hirviö, joka syö minut.
Yöllä piti pitää peittoa korvilla, ettei korvaan mene matoa, joka syö mun aivot.
Naapurin rekkaa (oli siis rekkakuski) joka oli parkissa tien reunassa. Etenkin talvella pelkäsin että lasken pulkalla sen alle ja jään jumiin.
Minä pelkäsin alta kouluikäisenä vanhoja mummoja, olivat mielestäni jotenkin kammottavia. Joskus yöllä muistan heränneenikin siihen, kun kuvittelin, että nurkassa olisi joku mummo.
Periaatteessa kaikkea ja kaikkia. Kotoa opittu malli...
Pelkäsin huuhkajoita ja pöllöjä, koska niiden silmät ja kulmakarvat saivat ne näyttämään oudoilta ja vihaisilta.
Joku edellä kirjoitti pelänneensä vanhoja mummoja. Minä pidin mahdollisena, että jotkut vanhat mummot ovat noitia, kiitos Grimmin veljesten satujen. Kävin siskoni kanssa kerran erään naapurissa asuvan vanhan mummon luona (olimme kavereita mummon lastenlasten kanssa) ja näin mummon asunnossa evidenssiä siitä, että hän on oikeasti noita-akka.
Vierailija kirjoitti:
Pelle Hermanni
Sama! Se alkutunnari, kun Hermannin naaman osaset lenteli irrallaan pitkin telkkarin ruutua... Hrr...
Pelkäsin meidän verhoja. 70-luvun estetiikkaa parhaimmillaan!
Nostureita. Siis niitä hemmetin isoja ja korkeita. Vielä näin kolmikymppisenä välillä jänskättää mennä sellaisen ohi 😂
Voikukan lehtiä ja kansi auki jätettyjä vessanpönttöjä. :D
Parrattomia miehiä. Lähipiirissä kaikilla oli parta :D Parrattomat oli jotenkin tosi epäilyttäviä.
Irina Milanin laulamaa laulua Piru mieheks.
Sellaisia ihme koristepeikkoja tmv., mitkä on puusta tehty ja verhottu poronkarvalla, ja niillä on silmät jne. En löydä kuvaa tähän hätään.
Child `s play elokuvan Chucky nukkea ja IT elokuvan pelleä