Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äitini haukkui minua - mikä oikeus on toista haukkua?

Vierailija
20.07.2017 |

En vain ole niin täydellinen kuin hän.

Soitti tässä kerran ja avautu"kun sinäkin olet tuollainen ja sen sun mies on tuollainen".

Siskoni kuoleman jälkeen puhui vain siitä kuinka hyvin sisko oli saanut omaisuutta kerättyä...

Kaikkea paskaa ja soppaa on tullut. Ikinä ei ole kehuttu tai kiitetty. Siskon vanhoissa vaatteissa kuljin 14 v asti. Ja äidilläni oli minkkiturkit ja kaikki mahdollinen.

Miksi tehdä lapsia jos vihaa heitä näin paljon?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit minun lapseni niin minäkin vihaisin sinua. Tuollainen pakkomielteinen kitisijä ja vanhoissa jannaaja.

Vierailija
2/10 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit minun lapseni niin minäkin vihaisin sinua. Tuollainen pakkomielteinen kitisijä ja vanhoissa jannaaja.

Hyvä tietää...ja perustelut vihaamiselleni?

Itse olet luuseri kun kirjoitat b-luokan vastauksia ja varmasti soitat tyttärellesi vihapuheiluita...😄Kun olet niin katkera😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä väsyneenä tulee mieleen myös isäni pahoinpitelyt ja hakkaamiset...kaikki ei ole niin superkatkeria kuin sinä👍

Vierailija
4/10 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, mikä ihme heitä oikeuttaa haukkumaan? Kun useinkaan ei ole mitään perusteluita ja useat eivät pyydä anteeksi. Ja jos näkevätkin käytöksessään väärää, niin selittävät sitä jonkun muun aiheuttamalla käytöksellä. Sekin on tosin minusta aavistuksen vähemmän satuttavaa, kuin ettei näe haukkumista edes vääränä. Siis lähinnä silloin, jos se ei auta mitään, siis saa lasta siivoamaan tms.

Vierailija
5/10 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tehdä lapsia jos he ovat vain kulu? Ja vihan kohde?

Olen äitini mielestä siis ruma, tyhmä, romuluinen, lihava. En ansaitse mitään elämältä. Mutta äidilleni ei riitä mikään.

Vierailija
6/10 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä haukuttiin koko ihminen huonoksi ei pelkästään käytös.

Vierailija
7/10 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep juuri sain kuulla olevani taas hirveä hirveä tytär ja ikää mulla "vasta" 44 v.

Vierailija
8/10 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna räksyttää, ei ne osittain samat geenit anna oikeutta haukkua mutta tässä käsityksessä moni elää. Piti ihan miettiä ketä viimeksi ärsytin olemassaolollani niin anoppihan se haukkui päästä varpaisiin. Mussuttakoon mitä mielii tai hakekoon käräjiltä huoltajuussuhteen poikaansa takaisin.

Vierailija
9/10 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti, muu persoonallisuushäiriö tai mt-ongelma.

Minkälainen tausta äidilläsi on? Entä millainen elämä hänellä on ollut?

Sano hänelle, että et halua kuunnella tuollaista asiatonta puhetta ja lopetat puhelun.

Vierailija
10/10 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisriippuvainen mt ongelmainen.

Mikään puhe ei auta. Vähänaikaa ollaanhaukkumisen jälkeen kunnolla kunnes taas räjähtää. En vaan jaksa. Nyt laitoin taas soitoneston päälle. On se prkl kun ei tässä iässäkään saa elää omaa elämää. Yrittänyt ymmärtää auttaa kestää jatkuvia puheluita mutta mikään ei riitä. En vaan jaksa enää ja sitten tietysti tunnen jatkuvaa syyllisyyttä kun olen se huono tytär.