Mulla on noin 20 tonnin luottokorttivelat enkä haluis et mies saa tietää
Mies on alkanut puhua oman talon ostamisesta. Muten voidaan ryhtyä talon ostoon, ilman että minun velat tulee ilmi? Mies kuitenkin varmaan sen talon maksaa parempituloisena. Mut jossain vaiheessa minunkin taloudellinen tilanne varmaan tulis esiin?
Ei siinä mitään, kyllähän omakotitalo olis ihana!
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on alkanut puhua oman talon ostamisesta. Muten voidaan ryhtyä talon ostoon, ilman että minun velat tulee ilmi? Mies kuitenkin varmaan sen talon maksaa parempituloisena. Mut jossain vaiheessa minunkin taloudellinen tilanne varmaan tulis esiin?
Ei siinä mitään, kyllähän omakotitalo olis ihana!
minä kyllä voin sinua velkojen maksussa auttaa kun omatkin lapset ovat jo menneet pois eikäminunftäällä autoin toistakinkerran aikaisemmin ja sitten olemmeystäviä vaikka ei useinkaan nähdä ,,kun miksi sitä yksin kaiken kun nykyään ollaan itsekkäitä eikä edesveteraa
otatkoyhteyttä
liisameren@e..
Https//asiKopioi
Takaisinmartti
Mummulta jäi nyt viesti vähän kesken :) voisittekohan laittaa yhteystietonne uudestaan niin voisimme jutella :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana! :) Mihin hankintoihin olet sijoittanut nuo rahat? ihanko vain itseesi? Kannattiko?
Lähinnä vaatteisiin ja hiuksiin sekä muihin kauneusjuttuihin ja joihinkin sisustusjuttuihin. Koiraa hemmottelen kanssa, mut ne mies maksaa suuremmaksi osaksi. Tykkään käydä kahvilla ja viinilasilla ystävien kanssa. Sellaseen.
ApOlet varmasti nyt tosi kaunis! Kateellisena täällä sinua mietin.
Ulko kaunis, sisältä ruma
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta kysyn, oletko töissä? Ajattelitko siis ettei tuo sinun velkasi tule esiin siinä vaiheessa, kun YHDESSÄ hakisitte lainaa taloon. En tosiaankaan usko, että miehesi yksin on valmis lainan ottamaan taloa varten, jos vielä kaiken lisäksi kuvittelee, että olet hoitanut omat raha-asiasi mallikelpoisesti. Sinuna kuitenkin nyt jättäisin kaiken maailman fine-dining/matkustelu/kampaamoreissut väliin, ota vastuu omista hölmöilyistäsi, tunnusta miehellesi ja ala maksaa omaa velkaasi pois. Ostatte sen talon sitten, kun olet ITSE saanut omat velkasi hoidettua. Kuulostat kyllä siltä, että oletat miehesi maksavan velkasikin ja sinä vaan kerrytät sitä vielä kaiken lisäksi lisää.
Olen töissä päiväkodissa. Palkka on pari tonnii. Ja siitä maksan 300 vuokraa ja satasen säästötilille. Mies maksaa enempi vuokraa ja säästää enempi koska on isompi palkka.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko erota "hyvän sään" aikana? Jos teillä ei ole vielä lapsia ja asuntolainaa niin nyt olisi oikean tarkastelun paikka.
Vaihtoehdot:
a) Kerrot noista veloista miehellesi. Tulee taatusti "riemastumaan", mutta homma on kaikkien kannalta parempi näin. Joudut samalla tekemään elämäntaparemontin, eli elämään tulojesi mukaan (tämä on joka tapauksessa edessä).
b) Eroatte ja kenties sinun ei tarvitse kertoa noista syistä. Aloitatte uudet elämät ja tämän jälkeen keksit ihan itse millä makselet nuo velat pois. Tokihan voit keikata itsellesi sugardaddyn, mutta tämänkin jälkeen sinun on elettävä tulojesi mukaan.
Suosittelen tuota b-vaihtoehtoa. Näitä sinun kaltaisiasi aivottomia bimboja on nähty jo niin paljon, että parempi kun asiaan ei sotketa enempää juridiikkaa ja pieniä lapsia. Todennäköisesti et tule näkemään enää taloudellisesti rikasta vanhuutta.
Nyt ajattelen myötätunnolla miestä, joka ehkä kovastikin rakastaa vaimoaan. Jos vaimo selittämättä jättää tuossa tilanteessa, onhan se miesparalle ihmeellinen kolaus. Kaikin puolin parempi olisi siis kertoa paha tilanne rehellisesti ja sen jälkeen ehdottaa itse eroa. Jos mies ei silti halua erota, liitto jatkuu ainakin terveeltä pohjalta.
Ap:n mieskö ei yhtään ihmettele miten rouvalla on varaa elää hyvätuloisen elämää matkoineen ja shoppailla se kaikki krääsä? Onko mieheltä mennyt ohi sekin että ap työskentelee päiväkodissa missä kaikilla on huono palkka? Eikö se ihmettele yhtään mistä ne kaikki hepenet tulevat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli sitä velkaa 2000 tai 20 000, niin luulen, että lainaa hakiessanne, mikäli se on yhteistä, tulee ilmoittaa varat ja velat, koska ne vaikuttavat lainan määrään ja maksukykyyn. Voitaneen puhua velallisen epärehellisyydestä, mikäli et kaikkea rehellisesti ilmoita. Muistaakseni itselläni ainakin asuntolainaa hakiessa piti ilmoittaa kaikki kortit ja korttien velkasaldot eli nollasaldo kortitkin.
Tätä just pelkään. Tarkistin juuri ja mulla on lainoja yhteensä 23870 € kun säästötilillä on 30600 €.
En kyl kerro miehelle mitään. Sitäpaitsi tää omakotitalo on miehen juttu enempi. Tai siis olisi ihanaa asua omakotitalossa jossain Espoossa merenrannlla mutta miehen tulot riittää korkeintaan johkin Klaukkalaan..
Ap
Moro vaan trollaaja. Minä asun Espoossa meren rannalla ok-talossa ja se johtuu ihan siitä että tuollaisen tuhlailun sijaan sijoitin joka sentin joka pakollisista menoista yli jäi. Suosittelen samaa sinullekin.
Seuraavaksi ostamme talon Välimeren rannalta nykyisen lomahuoneistomme tilalle ja taas siihen on varaa kun emme käytä rahaa turhuuksiin. Lomahuoneiston laitamme vuokralle tuottamaan meille rahaa 12 kk vuodessa, talo on vuokralla kun olemme Suomessa ja Suomen-talo silloin kun olemme ulkomailla.
minä kyllä voin sinua velkojen maksussa auttaa kun omatkin lapset ovat jo menneet pois eikäminunftäällä autoin toistakinkerran aikaisemmin ja sitten olemmeystäviä vaikka ei useinkaan nähdä ,,kun miksi sitä yksin kaiken kun nykyään ollaan itsekkäitä eikä edesveteraa
otatkoyhteyttä
liisameren@e..
Https//asi
Kopioi
Takaisin
martti