Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on noin 20 tonnin luottokorttivelat enkä haluis et mies saa tietää

Vierailija
20.07.2017 |

Mies on alkanut puhua oman talon ostamisesta. Muten voidaan ryhtyä talon ostoon, ilman että minun velat tulee ilmi? Mies kuitenkin varmaan sen talon maksaa parempituloisena. Mut jossain vaiheessa minunkin taloudellinen tilanne varmaan tulis esiin?

Ei siinä mitään, kyllähän omakotitalo olis ihana!

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo, ei kai mitään 20 000 euron luottorajaa anneta moiselle tuhlurille vai ovatko pankit noin sekaisin?

Vierailija
22/48 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies varmasti ymmärtää, että toisten kauneus vaatii vähän enemmän rahaa ja panostusta, kaikilla se ei tule luonnostaan. Älä siis murehdi raha-asioita! Itseasiassa miehesi voisi vähän avustaa sinua tässä 20 000 kauneusrahastossakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono provo, ei kai mitään 20 000 euron luottorajaa anneta moiselle tuhlurille vai ovatko pankit noin sekaisin?

Ap:n puheita fine diningista Köpiksessä ja koiran hemmottelusta ei usko erkkikään. Mutta lainoja ikävä kyllä saa, vaikka useammasta firmasta yhtä aikaa. Kaikissa hakemuksissa kysytään, onko muita lainoja, mutta mitään ei tarvitse todistaa.

Mistäkö tiedän? Mieheni kerrytti enemmän lainaa kuin ap, minun tietämättäni. Yhteinen asuntolaina oli, otettu ennen noita vippejä ja luottoja. Luotonanto on nyt kiristynyt, mutta sama onnistuu edelleen.

Vierailija
24/48 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli sitä velkaa 2000 tai 20 000, niin luulen, että lainaa hakiessanne, mikäli se on yhteistä, tulee ilmoittaa varat ja velat, koska ne vaikuttavat lainan määrään ja maksukykyyn. Voitaneen puhua velallisen epärehellisyydestä, mikäli et kaikkea rehellisesti ilmoita. Muistaakseni itselläni ainakin asuntolainaa hakiessa piti ilmoittaa kaikki kortit ja korttien velkasaldot eli nollasaldo kortitkin.

Vierailija
25/48 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli sitä velkaa 2000 tai 20 000, niin luulen, että lainaa hakiessanne, mikäli se on yhteistä, tulee ilmoittaa varat ja velat, koska ne vaikuttavat lainan määrään ja maksukykyyn. Voitaneen puhua velallisen epärehellisyydestä, mikäli et kaikkea rehellisesti ilmoita. Muistaakseni itselläni ainakin asuntolainaa hakiessa piti ilmoittaa kaikki kortit ja korttien velkasaldot eli nollasaldo kortitkin.

Tätä just pelkään. Tarkistin juuri ja mulla on lainoja yhteensä 23870 € kun säästötilillä on 30600 €.

En kyl kerro miehelle mitään. Sitäpaitsi tää omakotitalo on miehen juttu enempi. Tai siis olisi ihanaa asua omakotitalossa jossain Espoossa merenrannlla mutta miehen tulot riittää korkeintaan johkin Klaukkalaan..

Ap

Vierailija
26/48 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi v..tu, sun ukkohan onki köyhäkinkö vielä..

Vierailija
27/48 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, niin on. Tai ansaitsee 3800 kuussa netto. Oon yrittänyt tsempata häntä yrittämään enemmän tai ottamaan vaikka toisen työn mut ei.

Ap

Vierailija
28/48 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä just pelkään. Tarkistin juuri ja mulla on lainoja yhteensä 23870 € kun säästötilillä on 30600 €.

En kyl kerro miehelle mitään. Sitäpaitsi tää omakotitalo on miehen juttu enempi. Tai siis olisi ihanaa asua omakotitalossa jossain Espoossa merenrannlla mutta miehen tulot riittää korkeintaan johkin Klaukkalaan..

Ap

Osta sieltä Köpiksestä teltta ja muuta merenrantaan. Menköön juntti Klaukkalaan.

Vierailija
29/48 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on pettämistä. Ennen puhuttiin seksuaalisesta pettämisestä, nykyään taloudellinen pettäminen on enemmän tapetilla. Ja monintavoin vakavampaa.

Vierailija
30/48 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirpa p*rkele ! miten olet ajanut itsesi tuollaiseen tilanteeseen ja vielä julkisesti itket palsoilla

-Otan eron välittömästi

Vierailija
31/48 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on pettämistä. Ennen puhuttiin seksuaalisesta pettämisestä, nykyään taloudellinen pettäminen on enemmän tapetilla. Ja monintavoin vakavampaa.

No eihän ole pettämistä??!!

Ap

Vierailija
32/48 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana! :) Mihin hankintoihin olet sijoittanut nuo rahat? ihanko vain itseesi? Kannattiko?

Lähinnä vaatteisiin ja hiuksiin sekä muihin kauneusjuttuihin ja joihinkin sisustusjuttuihin. Koiraa hemmottelen kanssa, mut ne mies maksaa suuremmaksi osaksi. Tykkään käydä kahvilla ja viinilasilla ystävien kanssa. Sellaseen.

Ap

Kohta paljastuu että ap on sofia tai muu tyhjänpäiväinen suomijulkkis/blokaaja. Noh, Dubain matkallahan noi velat voi kuitata. Siitäkään ei sitten kannata miehelle kertoa. 

Vierailija
33/48 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän ole pettämistä??!!

Ap

Tottakai on jos on avioliitto, tuhlaat yhteisiä rahoja ja ja noista menee vielä mitä lie 40% korkoa vuositasolla. Miten ihmeessä ei olisi taloudellista pettämistä..? Salaatkin vielä tuota käytöstäsi. Eli pakostakin tiedät jossain takaraivossasi että toimit väärin miestä kohtaan.

Vierailija
34/48 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta kysyn, oletko töissä? Ajattelitko siis ettei tuo sinun velkasi tule esiin siinä vaiheessa, kun YHDESSÄ hakisitte lainaa taloon. En tosiaankaan usko, että miehesi yksin on valmis lainan ottamaan taloa varten, jos vielä kaiken lisäksi kuvittelee, että olet hoitanut omat raha-asiasi mallikelpoisesti. Sinuna kuitenkin nyt jättäisin kaiken maailman fine-dining/matkustelu/kampaamoreissut väliin, ota vastuu omista hölmöilyistäsi, tunnusta miehellesi ja ala maksaa omaa velkaasi pois. Ostatte sen talon sitten, kun olet ITSE saanut omat velkasi hoidettua. Kuulostat kyllä siltä, että oletat miehesi maksavan velkasikin ja sinä vaan kerrytät sitä vielä kaiken lisäksi lisää.

Vierailija
35/48 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, niin on. Tai ansaitsee 3800 kuussa netto. Oon yrittänyt tsempata häntä yrittämään enemmän tai ottamaan vaikka toisen työn mut ei.

Ap

Huhuh mies tienaa yli 6 tonnii kuussa ja sitten pitäisi vielä ottaa toinen työ josta puolet menisi veroihin. Vi*ttu mikä akka.

Vierailija
36/48 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahalla saa ja pimpillä pääsöö. tässäkin tapauksessa nössäkkäukko varmasti maksaa viulut. sääliksi häntä käy jo ny

Vierailija
37/48 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullekin Nordea tyrkytti jotain uutta mastercardia 20 tonnin luottorajalla. Palkka n. 2t/kk ja asuntovelkaa 200t.

Vierailija
38/48 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo teki saman. Oli kerryttänyt suunnilleen saman verran velkaa muutamassa vuodessa Zalandoon ja muuhun "tärkeään". Nyt on sitten jatkuvassa erikoistarkkailussa.

Vierailija
39/48 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tämä viimeistään paljasti provoksi. 0/10

Vierailija
40/48 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko erota "hyvän sään" aikana? Jos teillä ei ole vielä lapsia ja asuntolainaa niin nyt olisi oikean tarkastelun paikka.

Vaihtoehdot:

a) Kerrot noista veloista miehellesi. Tulee taatusti "riemastumaan", mutta homma on kaikkien kannalta parempi näin. Joudut samalla tekemään elämäntaparemontin, eli elämään tulojesi mukaan (tämä on joka tapauksessa edessä).

b) Eroatte ja kenties sinun ei tarvitse kertoa noista syistä. Aloitatte uudet elämät ja tämän jälkeen keksit ihan itse millä makselet nuo velat pois. Tokihan voit keikata itsellesi sugardaddyn, mutta tämänkin jälkeen sinun on elettävä tulojesi mukaan.

Suosittelen tuota b-vaihtoehtoa. Näitä sinun kaltaisiasi aivottomia bimboja on nähty jo niin paljon, että parempi kun asiaan ei sotketa enempää juridiikkaa ja pieniä lapsia. Todennäköisesti et tule näkemään enää taloudellisesti rikasta vanhuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä