Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

APUA! Haluan kuolla

Vierailija
19.07.2017 |

Moi! Olen viimeaikoina alkanut miettimään että minulla olisi masennusta. No silloin minulla oli vain pieniä oireita jotka kasvoivat minulla alko oleen tossa viimeviikolla tosi vakavia ajatuksia. Aloin viiltelemään ja itsemurha ajatukdet tulivat niin vahvoina että en saanut niitä pois. Haluan melkein koko ajan kuolla mutta samalla en halua kuolla. En uskalla puhua asiasta ja muutenkin muut ihmiset jotka näkevät ahdinkoni ahdistavat. Minulla on onneksi niin ihana perhe että he eivät ole huomanneet. Mutta auttakaa mitä tehdä jos itsemurha on askeleen päässä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa odottaa talveen jos vielä tulisi parempia ilmoja.

Vierailija
2/3 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä perheesi vuoksi. Ehkä mielialasi paranee. Mulla ei oo edes perhettä tai ystäviä ja itsemurha pyörii päässä. On vaan koira jonka takia en voi lopettaa elämää. Se on ihana pikkunen. Jos tappaisin itseni niin koirani kuolisi nälkään ja janoon koska kukaan ei kaipaisi minua ennen kuin ruumis haisee rappukäytävässä. En halua ettäkoirani kuolisi sillä tavalla. En myöskään pysty tappamaan sitä tai antamaan pois.

Jos sinulla on edes ihana perhe niin elämässäsi on syy elää. Hyviäkin päiviä tulee vielä. Käy vaikka ostamassa jäätelö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae itsellesi apua. Kerro vaikka tk-lääkärille näistä ajatuksista niin sieltä ohjataan eteenpäin.