suutelin taksikuskia!
Nyt en kyllä ymmärrä itseäni, en siis alkuunkaan. Olin tänään taksin kyydissä ja juteltiin niitä näitä mukavia kuskin kanssa. Kuski vaikutti todella symppikseltä, joten hetken mielijohteesta suutelin häntä kyydin päätteeksi. Perhosia lenteli vatsassa ja koko kroppaa kihelmöi. Kuski sen sijaan katsoi minua hölmistynyt virne kasvoillaan. Mikä häpeä tästä seurasi. Onko kukaan muu suudellut täysin ventovierasta ihmistä?
Kommentit (48)
Istuiko ap siis taksin etupenkillä, kun yletti pussailemaan? :O Mä menen aina taksissa takapenkille.
Ystäväni iski naimisissa olevan taxikuskin taxireissulla, ja kävivät panemassa aina taxikuskin työvuoron jälkeen😀 Ei hätää ap eiköhän mies olisi huutanut perään tai tehnyt ahdisteluilmoituksen jos oli niin kauheeta 😀😀
Vierailija kirjoitti:
Minusta on älytöntä että minut tuomitaan täällä tyyliin joksikin seksuaalirikolliseksi. Toisin kuin joku aiemmin kirjoitti, niin en ollut tilanteessa humalassa. Miten ihmiset ovat täällä niin kyynisiä. Ei uskota että mitään hyvää ja romanttista voisi elämässä tapahtua. Tietenkin voi olla mahdollista, että kuski on varattu. Sitten se on, eikä sille voi sitten mitään.
Kiitos vastauksesta aiemmalla taksikuskille, sinusta oli tosi suuri apu. Sain numeron (ainakin kyseisen taksin/yrittäjän) ja tässä nyt pohdin seuraavaa liikettä, jos sellaista teen. Mietin itsekin sitä, että olisiko kuski voinut mennä vähän kipsiin tilannetta. Iloisesti hän kuitenkin toivotti minulle hyvät päivän jatkot. Tässä nyt mietin, mikä voisi olla hyvä tapa ottaa yhteyttä (puhelimella vai viestillä) ja mitä ihmettä minä sanon sille.
Ap.
Kyse lienee jostain "metoo" ilmiöstä. Ei olisi suotavaa tehdä mitään seksuaalissävytteistä (suutelu/suukko on varsin intiimi useille) jollei tiedä toisen osapuolen sitä toivovan. Seksuaalirikolliseksi siitä kuitenkin on vielä matkaa, vaikkakin jossain tapauksessa ahdistelun tuntomerkit täyttyisivät (24v naiskuski ja 40v mies?)
Hmmm....tunnen paljon taksikuskeja..Millä pakkakunnalla tapahtui, ap?
sehän oli sitä häirintää se. tsaijai.
Minua puristettiin discossa etumuksesta ja samalla puhuttiin rivoja
Haaralompsa on naisilla melko yleinen maksuväline taksikuskeille.
Aika vahvasti tässä on tehty oletuksia 😂