suutelin taksikuskia!
Nyt en kyllä ymmärrä itseäni, en siis alkuunkaan. Olin tänään taksin kyydissä ja juteltiin niitä näitä mukavia kuskin kanssa. Kuski vaikutti todella symppikseltä, joten hetken mielijohteesta suutelin häntä kyydin päätteeksi. Perhosia lenteli vatsassa ja koko kroppaa kihelmöi. Kuski sen sijaan katsoi minua hölmistynyt virne kasvoillaan. Mikä häpeä tästä seurasi. Onko kukaan muu suudellut täysin ventovierasta ihmistä?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan oikeasti mietityttää nämä 14 ja 15 kommenttien kaltaiset ihmiset. Millaisia he ovat todellisessa elämässä.
Antavat varmaan taksikuskin tehdä työnsä rauhassa, eivätkä ole luvatta suutelemassa.
Ei v*ttu kukaan ole oikeasti noin pimeä :"D SUUTELEE taksikuskia... voi jumalauta.
Älä nyt ala ottamaan yhteyttä. Kuski olisi ilmaissut kiinnostuksensa jos sitä olisi ollut. Anna jutun olla.
Aloittajankin työpaikalle saa tulla känninen mies tunkemaan kieltä kurkkuun?
Vierailija kirjoitti:
Oon suudellut taksikuskin tyttöystävää, mies oli töissä kuten aina.
Tuosta tuli mieleen erään suuren kaupungin (Suomen mittapuulla) taksissa tapahtunut eroottinen hetki, jota pääsi kuuntelemaan koko paikkaunnan liikenteessä olleet taksit, minä mukaan luettuna.
Se oli sitä aikaa, kun ei ollut vielä turvakameroita, vaan autossa oli hätänappi joka avasi kuunteluyhteyden kaikkiin takseihin hälytyksen tehneen auton tapahtumista auton tapahtumista.
Kun hälytys autosta tapahtui, niin lähimpien taksien oli pakko mennä paikan päälle toteamaan mikä oli tilanne. Näin siis vaikka radiosta olisi selkeästi kuullut, että autossa oli päällä intiimi tilanne.
Näin oli myös sillä kertaa. Hälytyksen tullessa ja kuunteluyhteyden avauduttua kuuli heti mikä oli pelin henki, eli siellä pantiin menemään oikein huolella.
Jokainen siis näki datalta, mikä auto oli hälytyksen tehnyt. Myös hälytystä purkamaan menneet autot näkivät, kuka oli taksikuskin kanssa niin kiihkeään lemmenleikkiin kesken vuoron ryhtynyt, että olivat potkaiseet siinä rytäkässä hälytyksen päälle ja kyseessähän oli erään toisen taksikuskin vaimo:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin ihana juttu:)
Minulle kävi noin rannalla. Yht'äkkiä vaan suutelin jäätelökioskin myyjätyttöä. En tiennyt, että tälläinen vanha setämies sellaiseen pystyy. Arvaa oliko perhosia vatsassa!
Työnnyit siitä myyntitiskin yli? Tyttö varmaan lähti äkkiä perääntymään, katsoi että mikä ihme papparainen tänne jäätelökoppiin yrittää tunkeutua. 😄
Minua suudeltiin viime viikolla väkisin. Ja ihan pistin kovaa vastaan, niskassani ei vaan ollut tarpeeksi voimaa kun mies lisäsi voimaa ja piti päätäni paikoillaan. Koska olin virallisessa tilaisuudessa enkä halunnut herättää enempää huomiota "suostuin" alkukahinan jälkeen, enkä ruvennut tappelemaan. Voin kertoa että oli epämiellyttävä kokemus, vaikka mies selvästikin jäi siihen käsitykseen että se oli molemmille tosi kivaa. Joten älkää naisetkaan ahdistelko miehiä, äläkä vaan ala stalkkaamaan.
Niin minäkin suutelen päivittäin, ja rakastelenkin viikottain taksikuskia. Älä tee mitään, kyllä se fantasia siitä ohi menee kun siitä oma puoliso tulee 😉 Sit pitää vaan keksiä uusia fantasioita, yhdessä sen taksikuskipuolison kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Jäin miettimään, olisiko minulla mitään mahdollisuutta saada tämän kuskin yhteystietoja tietoon. Olisiko aikaisemmin vastanneella taksikuskilla jotain neuvoja?Haluaisin saada kiinni tämän ihmisen. Haluaisin pahoitella tapahtunutta (jos hän tämän tilanteen negatiivisena koki) tai sitten pyytää vaikka kahville. Tämä ihminen on nyt kutkuttanut mahanpohjassa sen verran paljon etten tätä tähän haluaisi jättää roikkumaan. Mitä mieltä taksinkiljettajat on yleisesti siitä että asiakas lähestyy häntä tällä tavoin?
Olin muuten aika ihmeissäni näistä negatiivisista kommenteista. Miksi ihmisillä pitää olla niin ilkeitä toisilleen.
Ap.
Kuitissa on yrittäjän yhteystiedot jota kautta saa yhteyden. Puhelinnumero voi olla auton puhelimen tai yrittäjän puhelimen, eli yhteydenotto sen mukaan. Jos kuitti ei ole tallessa niin asiaa voi selvittää pankin maksutapahtuman kautta, jos olet maksanut käteisellä eikä kuittia ole niin yhteyden saaminen meneekin vaikeammaksi. Keskuksen kautta voi yrittää ja he hoitavat asiaa kiinnostuksen mukaan.
Se kannattaako yhteydenottaminen riippuu paljon kuskista. Itse en pahastuisi jos asiakas yrittäisi ottaa yhteyden pyytääkseen anteeksi, jos olisin kokenut pussaamisen ikäväksi. Jos olisin tykännyt siitä ja mennyt lukkoon tilanteessa ja asiakas ottaisi yhteyttä niin tietenkin olisin erittäin mielissäni.
Vaikka saitkin reilusti alapeukkuja ja monet kommentoivat että jätä kuski rauhaan, niin minä sanoisin että yritä ottaa yhteyttä vaikka vain pyytääksesi anteeksi.
- Aiempi taksikuski
Minusta on älytöntä että minut tuomitaan täällä tyyliin joksikin seksuaalirikolliseksi. Toisin kuin joku aiemmin kirjoitti, niin en ollut tilanteessa humalassa. Miten ihmiset ovat täällä niin kyynisiä. Ei uskota että mitään hyvää ja romanttista voisi elämässä tapahtua. Tietenkin voi olla mahdollista, että kuski on varattu. Sitten se on, eikä sille voi sitten mitään.
Kiitos vastauksesta aiemmalla taksikuskille, sinusta oli tosi suuri apu. Sain numeron (ainakin kyseisen taksin/yrittäjän) ja tässä nyt pohdin seuraavaa liikettä, jos sellaista teen. Mietin itsekin sitä, että olisiko kuski voinut mennä vähän kipsiin tilannetta. Iloisesti hän kuitenkin toivotti minulle hyvät päivän jatkot. Tässä nyt mietin, mikä voisi olla hyvä tapa ottaa yhteyttä (puhelimella vai viestillä) ja mitä ihmettä minä sanon sille.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on älytöntä että minut tuomitaan täällä tyyliin joksikin seksuaalirikolliseksi. Toisin kuin joku aiemmin kirjoitti, niin en ollut tilanteessa humalassa. Miten ihmiset ovat täällä niin kyynisiä. Ei uskota että mitään hyvää ja romanttista voisi elämässä tapahtua. Tietenkin voi olla mahdollista, että kuski on varattu. Sitten se on, eikä sille voi sitten mitään.
Kiitos vastauksesta aiemmalla taksikuskille, sinusta oli tosi suuri apu. Sain numeron (ainakin kyseisen taksin/yrittäjän) ja tässä nyt pohdin seuraavaa liikettä, jos sellaista teen. Mietin itsekin sitä, että olisiko kuski voinut mennä vähän kipsiin tilannetta. Iloisesti hän kuitenkin toivotti minulle hyvät päivän jatkot. Tässä nyt mietin, mikä voisi olla hyvä tapa ottaa yhteyttä (puhelimella vai viestillä) ja mitä ihmettä minä sanon sille.
Ap.
En tiedä oliko kyseinen kuski itse yrittäjä vai renki. Numero saattaa johtaa auton puhelimeen jolloin siihen vastaa sillä hetkellä ajossa oleva kaveri. Jos numero on yrittäjän niin yrittäjä vastaa, joka voi olla suutelusi kohde tai sitten ei.
Suosittelisin ottamaan yhteyttä soitolla tai viestillä, tyylillä "olin kyydissä eilen klo xx ja yritän tavoitella kyseisen kyydin ajanutta kuljettajaa". Jos/kun puhelimen päässä oleva kysyisi mitä asia koskee, niin vastaukseksi riittänee että henkilökohtaisella tasolla asiaa kuljettajalle. Ei siis tarvitse yrittäjälle / kollegalle ruveta selittämään että vähän pussasin ja nyt haluaisin keskustella asiasta. Oma isäntä toimisi tässä ns. soittopyyntö tyylillä, eli antaisi tavoittelijan numeron minulle ja voin itse ottaa yhteyttä häneen jos näin haluan.
Jos/kun saat yhteyden itse seksuaalisen häirinnän kohteeseesi ;) niin esittele itsesi että olen se nainen joka päätti hetken mielijohteesta pussata sua sillon. Olen pahoillani kyseisestä tempusta mutta teit minuun vaikutuksen jne. Sitten tilanteen mukaan utelet että voiko pyytää kahville jne. Eiköhän kyseinen kuski osaa ottaa asian ihan reilusti vastaan vaikka olisikin varattu / ei ole kiinnostunut sinusta. Jos taas on kiinnostunut niin potentiaalinen palkintohan tässä on kummallekkin teistä suuri.
Ajattele asia näin: Joko saat ns. closuren pussailullesi pyytäessäsi toimintaasi anteeksi tai pääset treffeille sinua kiinnostavan henkilön kanssa. Win-win sanoisin minä.
Laitahan updatea tähän ketjuun sitten kun olet kuskiin ottanut yhteyttä, kiinnostaa näin ammattipohjalta :)
- Aiempi taksikuski
Minusta tämä on ainakin mielenkiintoinen tilanne ja mielelläni seuraan, mihin suuntaan etenee :)
Ap:lle neuvoksi. Sinuna laittaisin viestinä jotain, jossa pahoittelisin tapahtunutta ja sitä kuinka yllättäen suutelin häntä. Kertoisin itsekin olevani hieman hämilläni omasta käytöksestä. Sanoisin myös hänelle kutkuttavasta tunteesta ja pyytäisin esimerkiksi sinne kahville :)
Äläkä ap välitä noista negatiivisista kommenteista. Aina kannattaa antaa madollisuus rakkaudelle. Joskus se antaa takaisinkin :)
Tilannepäivitystä nyt tähän. Sain taksikuskin numeron hänen "isännältään" ja laitoin hänelle viestin, jossa kerroin pahoittelin hänelle yllättävää suudelmaa ja kerroin, etten yleensä käyttäydy silleen vieraiden kanssa. Kerroin myös, että hän vaikuttaa kiinnostavalta ihmiseltä ja olisin halukas tutustumaan häneen. Ymmärrän kuitenkin, jos hän ei ole kiinnostunut tai on varattu. Hän vastasi juuri viestiini sanomalla, että suudelma tuli kyllä yllättäen, mutta ei missään nimessä pahastunut sitä. Oli imarreltu.
Sovimme kahvit sunnuntaille, koska hänellä on silloin vapaata töistä :)
Kiitos vielä aiemmalle taksikuskille vastauksista :) Olin jo antamassa kaiken olla negatiivisten kommenttien vuoksi :)
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Tilannepäivitystä nyt tähän. Sain taksikuskin numeron hänen "isännältään" ja laitoin hänelle viestin, jossa kerroin pahoittelin hänelle yllättävää suudelmaa ja kerroin, etten yleensä käyttäydy silleen vieraiden kanssa. Kerroin myös, että hän vaikuttaa kiinnostavalta ihmiseltä ja olisin halukas tutustumaan häneen. Ymmärrän kuitenkin, jos hän ei ole kiinnostunut tai on varattu. Hän vastasi juuri viestiini sanomalla, että suudelma tuli kyllä yllättäen, mutta ei missään nimessä pahastunut sitä. Oli imarreltu.
Sovimme kahvit sunnuntaille, koska hänellä on silloin vapaata töistä :)
Kiitos vielä aiemmalle taksikuskille vastauksista :) Olin jo antamassa kaiken olla negatiivisten kommenttien vuoksi :)
Ap.
Huhhuh. Sehän meni siis juurikin nappiin. Toivottavasti teille tulee vuosisadan rakkaustarina :D
- Aiempi taksikuski
Ihania luettavia tällaiset :D Onneksi ap et "kuunnellut" mollaajia! Hiljaista on nyt heidän puoleltaan ;)
Onnea vielä treffeille, pidetään peukut pystyssä :D
Mitenhän tämän tarinan kanssa on mennyt?
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin ihana juttu:)
Kivempi kuskille kuitenkin kun olisit ottanut ihan poskeen.
Nostan vähän tätä, jos saisi tilannepäivitystä :)
T: utelias kollega :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kenelläkään ole samantapaisia kokemuksia? Nyt tarvittaisiin vähän vertaistukea tähän häpeään.
Ap
Olen taksikuski ja kerran eräs nainen antoi poskipusun, muistelen asiaa lämmöllä.
En nyt tiedä miksi sinun pitäisi suuteluasi hävetä? Kuskia tuskin koskaan tulet enään tapaamaan sattumalta. Suudeltu mitä suudeltu. Kuski muistelee asiaa joko positiivisesti tai negativiisesti, todennäköisesti positiivisesti. Jäät kuljettajalle yhdeksi tarinaksi muiden joukossa, se nainen joka kerran yhtäkkiä suuteli kyydin päätteeksi. Näitä erilaisia tarinoita löytyy jokaiselta taksikuskilta.
Asiaa ei tosiaan tarvitse hävetä.
Tunnen muutaman nuoren taksikuskin ja enemmän kuulee niitä negatiivisia ahdistelutarinoita.
Sinänsä typerää olettaa että kun ahdistelun kohde on mies se pitäisi sitä positiivisena.
Oletimmeko (kaikki) osapuolten sukupuolet?
Myönnän, kirjoitustyylistä voi arvailla asioita, mutta silti.
savetan