Sairaanhoitajaa/psykologia paikalla? Apua!
Olen nelikymppinen sinkkunainen. Käyn melko paljon näin lomalla viihteellä ja joka kerta toistuu sama kuvio: alan vikitellä baarissa 60+ miehiä, joista en oikeasti kuuna päivänä olisi kiinnostunut. Annan ymmärtää, että olen... En ole onneksi kertaakaan lähtenyt kenenkään matkaan vaan häivyn aina yhtäkkiä yksin kotiin. Kerrannolin joutua pulaan, kun yksi mies seurasi kotiovelle asti, mutta ymmärsi onneksi lähteä. Mikä mulla on? Kauhea hävetys tästä kaikesta...
Kommentit (21)
Huh, minä jo ehdin pelästyä otsikon perusteella, että tämä on taas se "poltin puoli vuotta röökin jämiä, onhan mulla nyt keuhkosyöpä, onhan pliis?!?!?" -tyyppi.
Miten luulet että tämä olisi sairaanhoitajan tai psykologin asia? Olet vaan kännissä ääliö, ei sen sanomiseen mitään ammattitaitoa tarvita.
Olet epätoivoinen, huomionkerjääjä. Eri juttu jos olisit oikeasti kiinnostunut 60v miehistä. Ovat helppoja höynäytettäviä ja tunnet itsesi sitten niin imarrelluksi.
Sinun tulee pohtia ja tehdä itsellesi selväksi miksi ja minkä vuoksi tällaista kaavaa pyörität ja miten pääset siitä eroon (jos haluat päästä). T palstapsykologi
Nautit siitä seksuaalisesta ym. huomiosta, jonka saat.
Ihan kuin jotain peliä, jossa haet rajoja. Joku saattaa vielä suuttua tuosta. Olet ehkä jäänyt vaille aitoa hyväksyntää lapsena. Nyt sinun täytyy näyttää kerta kerran jälkeen, että kelpaat.
Ei tässä mikään psykologi tarvitse olla ja vielä vähemmän jokin sairaanhoitajakoulutus :)
Haluat nöyryyttää muita.
Miltä luulet tuntuvan, kun ensin näytät vihreistä vihreintä valoa ja juokset nauraen pois. Miehillä on varmasti kurja olo.
Onko joku sinua reilusti vanhempi mies (isäsi?) kohdellut sinua huonosti. Alitajuisesti kostat vanhemmille miehille?
Vierailija kirjoitti:
Tein sen taas! Ap
Paljonko joit?
Kaks pulloa viiniä näin alkuun. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kaks pulloa viiniä näin alkuun. Ap
Olet alkoholisti.
Vierailija kirjoitti:
Huh, minä jo ehdin pelästyä otsikon perusteella, että tämä on taas se "poltin puoli vuotta röökin jämiä, onhan mulla nyt keuhkosyöpä, onhan pliis?!?!?" -tyyppi.
No tämä aloitushan olisi hänen kohdallaan erittäin positiivinen. Kuitenkin kysytään psykologia.
Maksatat ilmeisesti huomasi heillä? Ihan normi meininki nuorilla naisilla.
Ostan itse juomat enkä ole enää nuori. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ostan itse juomat enkä ole enää nuori. Ap
Olet alkoholisoitunut, etkä hallitse itseäsi. Miten olisi AA.
Koska koittaa töihinpaluun aika, ap? Voisi olla hyvä idea alkaa pikkuhiljaa laskettelemaan niitä alkoholiannoksia pienemmäksi. Muuten voi tulla aikamoinen mörköooppera vierailulle kun viime hetken krapulasta aikoo töihin selvitä...
Elokuun alussa töihin. Nyt on kyllä lähdettävä baanalle. Ap
Skeematerapia. Kimmo Takanen:tunne lukkosi -kirja
Vierailija kirjoitti:
Sairaanhoitajat! Mitä teen?
Korkki kiinni pysyvästi.
Sulla on ongelma alkoholin kanssa.