Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Stella80 joku " vanha" palstailija?

Vierailija
31.03.2006 |

Kun ne entiset av-vakkarit on hävinny ja stella on jostain ilmestyny, niin aloin miettimään, et olisko se joku, joka on ennen palstaillut jollain toisella nimellä. Yhtä ahkera ja ärsyttävä (kärkäs arvostelemaan muita ja kehumaan itseään) kävijä oli ainakin sodapoppis.

Onko muille tullut mieleen vastaavaa?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä alentu tänne meidän köyhien joukkoon XD

Vierailija
2/14 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satunnaisesti joskus monen vuoden ajan lukenut näitä keskusteluja. Mies oli työmatkalla parisen (?!) viikkoa sitten ja ajattelin kirjautua tänne. Mähän en siis voi vierailija kirjoittaa, muuta kun systerin luona ekat viestit. Koska meillä on noi Norton ohjelmat, jotka estää sen.

En ole kukaan vakituinen, eikä minulla tänne ole aijemmin nimimerkkiä ollut, enkä aijemmin ole tänne mitään kirjoitellutkaan.

Ulkomaalaisilla palstoilla kun keskustellut vuosia, niin välillä tekee hyvää keskustella omalla äidinkielellä suomalaisella keskusteluforumilla.

Sori, jos olen ns leuhkinut, mielestäni en sitä kuitenkaan ole. Ehkä se on jäänyt päälle ulkkariforumeista, että vastata voi rehellisesti, eikä kukaan höykkäydy siitä, että kertoo ostavansa paljon esim farkkuja, koska ei käytä paljon muita housuja.

Mutta Suomesssa, suomalaisessa keskusteluforumissa, eri tavat. Joten tästä lähtien yritän olla vaatimattomampi ja hiirulaisempi.

Hitsit, minun hyvä ystävä on työtön, yh ja muutenkin hänellä asiat keskimäärin huonommin kuin muilla ja silti voin olla hänen kanssaan ihan normi ystävä. Joten miksen voisi olla täälläkin ihan normikeskustelija. En mä arvota ja arvostele sen perusteella ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vastailla ihan normaalisti normaaleihin aloituksiin joissa puhutaan muustakin kuin sinusta. Vois asiat palata nopeammin normaaliin.

Vierailija
4/14 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten mut sun " tyyli" on vaan semmonen että se helposti ärsyttää...ja suoraan sanottuna herättää kateuttakin tuo sinun " täydellinen" elämä... Minulla ei sinusta ole oikeastaan mitään mielipidettä. Toki saa täällä olla oma itsensä mutta ei kaikkea kannata kertoa.

Kiitos silti että piristät päiviämme :)

Vierailija
5/14 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä että on jotain erilaista tässäkin köyhässä porukassa. Täällä näköjään pari elämäänsä kyllästynyttä parikymppistä yh:ta terrorisoi koko foorumia...

Vierailija
6/14 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

stella80:

En ole kukaan vakituinen, eikä minulla tänne ole aijemmin nimimerkkiä ollut, enkä aijemmin ole tänne mitään kirjoitellutkaan.

Vierailija
7/14 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain oikein veri kiehahtaa kun on naama niin vihreenä, että.

Vierailija
8/14 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko stella käynyt Latinassa? Tai Japaniassa?

Vierailija
9/14 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Stella ostaa luomua ja reilua kauppaa Lidlistä :D

Ei hitsi se taitaa oikeasti olla provo.

Vierailija
10/14 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti aijemmin sana on faijan peruja, joka oli pohjoisesta kotoisin. sori jos häiritsee, mutta mä olen ylpeä siitä, että osaan muutakin kuin stadin slangia.

Vierailija:

Vierailija:

Stella ostaa luomua ja reilua kauppaa Lidlistä :D

En ole väittänyt ostavani Lidllstä luomua. Ostan luomua ja reilua kauppa paljon ja kaiken mahdollisen. Mutta jos sattuu päivä niin, etten ennätä käymään esim Citymarketissa, vaan muiden menojen ohella Lidll;ssä niin ostan sieltä vehnäjauhot, banaanit tms. Mutta ikävää on, jos et ymmärrä lukemaasi.

Vierailija
11/14 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

stella80:

En ole väittänyt ostavani Lidllstä luomua. Ostan luomua ja reilua kauppa paljon ja kaiken mahdollisen. Mutta jos sattuu päivä niin, etten ennätä käymään esim Citymarketissa, vaan muiden menojen ohella Lidll;ssä niin ostan sieltä vehnäjauhot, banaanit tms. Mutta ikävää on, jos et ymmärrä lukemaasi.

Yhdessä ketjussa sanoi ostavansa luomua ja reilua kauppaa AINA!!! Sitä varmaan ihmetellään miten Lidlistä niitä saa...

Vierailija
12/14 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

stella80 - 30.03. 16:34

Lidll:ssä on tosi halpoja perus elintarvikkeita ja kauppojen halvat merkit ovat myös jees

stella80 - 30.03. 17:08

MEILLÄ OSTETAAN LUOMUA JA REILUA KAUPPAA AINA!!!!! OLI KYSE 150EURON KUUKAUDESTA TAI NORMIKUUSTA!!!!

LUOMU JA REILU KAUPPA OVAT SITÄ LUKSUSTA; JOISTA EI LUOVUTA!!!!!!!!!!!!

Vierailija:

stella80:

Yhdessä ketjussa sanoi ostavansa luomua ja reilua kauppaa AINA!!! Sitä varmaan ihmetellään miten Lidlistä niitä saa...

Vierailija
13/14 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Lidliä haukkuneille, Saksassa meidän lähikauppa oli Lidli ja oli ainakin Aldia parempi valikoimaltaan. Lidli tosin on Saksassa kallis kauppa, vaikka siellä hinnat ovat Suomen Lidliä alhaisemmat.

Vierailija
14/14 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroopassa asuessa, olisko ollut Saksa. sieltä en päässyt tänne kirjoittelemaan kuin kirjautuneena. Sama Nortton oli käytössä.

Lidliä haukkuneille, Saksassa meidän lähikauppa oli Lidli ja oli ainakin Aldia parempi valikoimaltaan. Lidli tosin on Saksassa kallis kauppa, vaikka siellä hinnat ovat Suomen Lidliä alhaisemmat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä