Ketä julkkista muistutat ulkonäöltäsi?
Jos on pakko sanoa joku julkkis ketä muistutat?...Pitkän mietinnän jälkeen näyttelijä Matt Damon.
Kommentit (67)
Monesti olen kuullut elämässäni että "näytät ihan siltä Amelielta!" Eli Audrey Tautoulta.
Sanoisin itse, että julkkiksista eniten minun näköiseni on Anna Kournikova.
Sitä Bulgaria-jogurtin naista. Ainakin mun 4 vuotiaan mielestä. Kai seki julkkis on.
Hayley Williamsia, mutta mulla on vaa pitkät hiukset.
https://media1.popsugar-assets.com/files/thumbor/mOkeVJuuU5oS4dhIjervZU…
Kuulemma Liv Tyleria useammankin mielestä, en kyl oikein tajuu miten, sillä olen vaalea. Kuulemma suu on samanmuotonen ja tummas peruukissa oisin yks yhteen :'D
Olen jotain Drew Barrymoren ja Greta Garbon välimaastosta, riippuen laittautumisesta
Vierailija kirjoitti:
Ritva Valkama
näin kauniita ne av mammat siis on..
Näytän kuulemma Jutta Urpilaiselta. Ihan kiva, tykkään Jutasta ja ollaan samanikäisiäkin.
Olin nuorena ihan saman näköinen kuin Tiina Lillak, siis silloin, kun Lillak voitti keihään maailmanmestaruuden. Mua luultiin monesti häneksi. Nykyään ei samaa näköä ole enkä taida muistuttaa ketään muutakaan julkkista.
Vierailija kirjoitti:
Minua on sanottu Charlize Theronin näköiseksi (wtf?!), mutta omasta mielestäni näytän kyllä todella paljon Juuso Myllyrinteeltä. Olen siis nainen.
Kuka on Juuso Myllyrinne? Tarkoitatko Joonas Myllyveräjää?
Mieheni sanoi kerran nuoruudessamme kaverilleen, että minä muistutan Beverly Hills 90210 sarjan Kellyä. Kaverin ilme oli aika veikeä,eikä hän sanonut mitään, kun hän katsoi minua ja yritti löytää yhtäläisyyden minun ja silloin hyvin suositun näyttelijän välillä. Oli ilmeisesti eri mieltä, joten se siitä.
Ainiin ja teneriffalla yksi katukauppias väitti minun näyttävän jenifer lopezilta 😂 Meissä ei kyllä ole yhtään samaa näköä
T. 42