Ketä julkkista muistutat ulkonäöltäsi?
Jos on pakko sanoa joku julkkis ketä muistutat?...Pitkän mietinnän jälkeen näyttelijä Matt Damon.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Näkisinpä tämänkin paikan Richard Geret ja Ryan Goslingit :D n24
Olen siis tietenkin suomiversio Ryanista = en yhtä komea. Kyllä naiset ovat kuitenkin ulkonäköäni kehuneet ja olen päätynyt seurustelemaan aina naisen aloitteesta. Onneksi, koska itse olen sen verran ujo, että huonomman näköisenä olisin jäänyt yksin.
Muistutan lähinnä Winston Churchillia. Tosin silloin kun olen tullut juopoteltua olen selvästi turvonneemman oloinen.
m32
Mieheni väitti, että erästä ranskalaista näyttelijää, joka näytteli tv-sarjassa, en muista nimeä.
Minna Tervamäkeä (jos lasketaan julkkikseksi).
Vierailija kirjoitti:
Mieheni väitti, että erästä ranskalaista näyttelijää, joka näytteli tv-sarjassa, en muista nimeä.
Toivottavasti et tarkoita suosikkiani Gérard Depardieu'tä:
http://cdn.images.express.co.uk/img/dynamic/78/590x/secondary/Gerard-De…
Tarja Smuraa, ainakin sellaisena kuin hän nuorempana oli.
Yksi tuttuni väitti minun muistuttavan Patricia Kaasia. Olen suunnilleen hänen ikäisensä.
Joskus olen miettinyt, että onkohan Martina Aitolehti mun äiti ja isä taas Michael Penttilä. En ole varma, kumpaa muistutan enemmän.
Minun molemmat mummoni sanovat minun olevan ihan "Monacon Carolinen" näköinen. Siis sellainen, kun hän oli nuorena. Saa nähdä, olenko sitten kuusikymppisenä samannäköinen kuin hän on nyt 😄
Tom Hiddlestonea, mikä on aika hyvin siihen nähden, etten ole mies.
Minua on sanottu Charlize Theronin näköiseksi (wtf?!), mutta omasta mielestäni näytän kyllä todella paljon Juuso Myllyrinteeltä. Olen siis nainen.
Kalle Palanderia, paitsi että Kallella on enemmän hiuksia.
Birgitte Bardotea isäni ja koulun kahvilan tädin mielestä 😅
30v sitten kuulin olevani Johanna Raunion näköinen. Nykyisin olen vain keski-ikäinen - vaihdevuosien turvottama nainen 😞
Minua on sanottu Jaana Pelkosen, Penelope Cruzin ja Catherina Zeta Jonesin näköiseksi. En sitten tiedä, omasta mielestäni näytän vain itseltäni. :D