palstapoliisit selvittäkää tämä :D. Mies ostaa työaikana kahvipaketin, mutta ei tuo sitä kotiin eli minne sen vie?
Koko juttu on ihan älytön. Miehen työnantaja maksaa kahvit mutta silti mies ostaa kuittien mukaan kuukausittain paketin kahvia keskellä työpäivää ja ne paketit ei koskaan ilmesty meille. Mitä arvelette minne menevät? Villejä veikkauksia?
Kommentit (56)
Miksi sinä kyttäät miestäsi noin?
Ostan välillä töihin itse kahvia, koska työnantajan tarjoama kahvi on niin saatanan pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin mies itse sanoo ne kahvit vievänsä?
En ole kysynyt, koska kuulostaa niin oudolta kysyä. Siis oikeasti on varmaan joku hyvä syy.
Ap
Oot kyllä tosi taukki. Kysy, niin ei tarvii ihmetellä!
Se kyttää paikallisellta fb-kirppiksellä löytöjä. Niitä sellaisia, että hae pois ja tuo kahvipaketti vaihdossa.
Mies on jäänyt valheesta kiinni useita kertoja siksi on vaikea luottaa mihinkään. Työpaikalla on kahviautomaatti, ei normaalia keitintä.
Ap
Minun skenaarioni vaatii sen, että anoppisi on ihan kamala, ettekä ole tekemisissä hänen kanssaan. Siis sinun tietääksesi ja mies käy salaa äidin luona kylässä ja vie tietysti vähävaraiselle (toinen olettamus) äidille kahvipaketin mennessään.
Minä ostan töihin omat kahvit parin muun kanssa, kun ne työnantajan kahvit on niin pahoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samalla meidän seksielämä on muuttunut paljon paremmaksi. Mies on oppinut uusia juttuja..
Ap
No niin, selvä juttu. Sillä on päiväpanokaveri tai käy huorissa. Mutta kysymys onkin sitten, että haittaako se sinua, jos kerran lopputulos on, että sinä saat parempaa seksiä? Win-win?
Mutta ostaa vaan kerran kuussa..
Jaa mieskö säästää sulle kaikki kuitit tarkistettavaksi? Porvoo -5/5
Miehesi on oikeasti huumediileri, joka vie kerran kuussa jollain muulla kuin kahvilla täytetyn kahvipaketin aurinkolasipäiselle miehelle salaisessa tapaamispaikassa. Jos kerrot miehelle tietäväsi "noista kahvipakettitouhuista", voit olla suuressa vaarassa! Kyllä sinun nyt pitää mennä poliisin juttusille ja kertoa, että jotain hämärää on selvästi tekeillä ja esität todistusaineistoksi kahvipakettikuitin.
Olethan tarkkaillut myös maitotölkkien määrää jääkaapissa?
halvalla tuntuu irtoavan kun maksuksi riittää kahvipaketti kerran kuussa
Meillä kerättiin yhdessä vaiheessa töissä joka kuukausi pieni herkkukori, joka arvottiin osallistujien kesken joka kuun lopussa. Kuukauden alussa sai ilmoittautua mukaan seuraavan herkkukorin arvontaan ja jossain puolen kuun vaiheissa sovittiin, mitä kukakin ilmoittautunut tuo koriin. Joku toi kahvia, joku teetä, joku suklaata, joku hedelmiä, joku ehkä leipoi jotain jne. Sisältö vaihteli aina välillä sesongin ja porukan toiveiden mukaan, mutta kahvia se sisälsi aina.
Tuollainen mulle tuli mieleen, mutta kaikkein fiksuinta lienee kysyä mieheltä itseltään.
Vierailija kirjoitti:
halvalla tuntuu irtoavan kun maksuksi riittää kahvipaketti kerran kuussa
Nyt on kireät ajat. Vaihtokauppakin on parempi kuin YT:t.
Se käy jossain säännöisesti terapiaryhmässä, jossa eheytetään liiallisen kotikontrolin alla kärvisteleviä ihmisiä. Ovat sopineet, että ostavat kahvipaketin kukin vuorollaan.
Vie työpaikalle? Kyllä meilläkin työnantaja kuulemma maksaa kahvit, mutta silti aina sen paketin joku käy ostamassa, eivät tule mistään tukusta.
Meilläkin on kahviautomaatit työnantajan puolesta. Lisäksi on 'epävirallinen kahvirinki' eli siihen kuuluvat ostavat omalla kustannuksellaa. kahvipaketin tietyin väliajoin ja saavat juoda oikeaa kahvia. Osa juo murukahvia mielummin kuin automaattikahvia (koska se on oikeasti pahaa)
Varmaan ostelee facekirppareilta tavaraa kahvipaketilla
Homsantuu kirjoitti:
Miehesi on oikeasti huumediileri, joka vie kerran kuussa jollain muulla kuin kahvilla täytetyn kahvipaketin aurinkolasipäiselle miehelle salaisessa tapaamispaikassa. Jos kerrot miehelle tietäväsi "noista kahvipakettitouhuista", voit olla suuressa vaarassa! Kyllä sinun nyt pitää mennä poliisin juttusille ja kertoa, että jotain hämärää on selvästi tekeillä ja esität todistusaineistoksi kahvipakettikuitin.
Olethan tarkkaillut myös maitotölkkien määrää jääkaapissa?
😂 Hahaha paras!
Työpaikalle kahvit, kuittia vastaan sitten pyydetään rahat työnantajalta, itse jopa tankkaan firman autoa omalla kortilla ja palautan kuitin kun en jaksa firman korttia aina hakea. Case closed. next
Kun kerran asia noin kovasti häiritsee, niin jätä se ukko. Eihän se nyt sovi laatuunsa, että seksielämä paranee kahvipakettien ostamisella. Vaihtoehtoisesti: Anna sen ostella niitä kahvipaketteja ja nauti hedelmistä.