palstapoliisit selvittäkää tämä :D. Mies ostaa työaikana kahvipaketin, mutta ei tuo sitä kotiin eli minne sen vie?
Koko juttu on ihan älytön. Miehen työnantaja maksaa kahvit mutta silti mies ostaa kuittien mukaan kuukausittain paketin kahvia keskellä työpäivää ja ne paketit ei koskaan ilmesty meille. Mitä arvelette minne menevät? Villejä veikkauksia?
Kommentit (56)
Työpaikalla ei saa olla kahvinkeittimiä paloturvallisuussyisyä. Automaatti vaan.
Ap
Ehkä se työpaikan kahvi on paskaa ja juo mieluummin jotain muuta merkkiä?
Vierailija kirjoitti:
Työpaikalla ei saa olla kahvinkeittimiä paloturvallisuussyisyä. Automaatti vaan.
Ap
Mut justhan sanoit että ostavat kahvit tukusta? Automaattikahvikoneita ei täytetä itse.
Onko ap ollut koskaan työelämässä? Minulle, kuten 99,999% palstalaisista, vastaus on itsestäänselvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mut justhan sanoit että ostavat kahvit tukusta? Automaattikahvikoneita ei täytetä itse.
Normaalilla työpaikalla ei saa olla, on vaan automaatti. Käy välillä toisessa paikkaa johon ostavat normikahvin tukusta. Mutta ehkä olette oikeassa ja on ostanut tälle toiselle työpaikalle kahvia ja kuittia vastaan saanut rahat. Sanoi vaan kerran ettei saa ostaa muualta kuin tukusta..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ilotyttö ja todellakin on varaa ostaa omat kahvit. Kuolisin nauruun jos asiakas antaisi tipiksi paketin Kulta Katariinaa!
Ehkä miehesi on kuitenkin kyllästynyt automaattikuraan ja hommannut työpöydälleen keittimen, jolla keittää mieleisensä sumpit..
Kateellisena huutelet kun itse et ole tipiksi saanut kahvipakettia. Ilotytölle en kyllä mitään kultakatriinaa vaan purukahvia. Ja kermapurkin jossa itse vatkattua kermaa ;;;;-))))
Ostaako myös hammastikkuja joka neljäs kuukausi,ne kai myös näkyy kuiteissa.
Vierailija kirjoitti:
Huoli pois. Jos sillä ois toinen nainen, ostelis muutakin kuin kahvipaketin. Ellei ole tosi juntti mies.
Miehen rakastajatar on 80-vuotias joka villiintyy ilmaisesta kahvista. Bingojakaan ei enää juuri löydy jossa voisi kahvinhimonsa tyydyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Normaalilla työpaikalla ei saa olla, on vaan automaatti. Käy välillä toisessa paikkaa johon ostavat normikahvin tukusta. Mutta ehkä olette oikeassa ja on ostanut tälle toiselle työpaikalle kahvia ja kuittia vastaan saanut rahat. Sanoi vaan kerran ettei saa ostaa muualta kuin tukusta..
Ap
Mistä mies siis ostaa kahvit? Tukusta vai muualta. Jos tukusta niin hyvin voi ostaa töihin.
Ostaa siis tavallisesta ruokakaupasta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ilotyttö ja todellakin on varaa ostaa omat kahvit. Kuolisin nauruun jos asiakas antaisi tipiksi paketin Kulta Katariinaa!
Ehkä miehesi on kuitenkin kyllästynyt automaattikuraan ja hommannut työpöydälleen keittimen, jolla keittää mieleisensä sumpit..
Kateellisena huutelet kun itse et ole tipiksi saanut kahvipakettia. Ilotytölle en kyllä mitään kultakatriinaa vaan purukahvia. Ja kermapurkin jossa itse vatkattua kermaa ;;;;-))))
:::Dd
Ilotyttö puhui vahingossa 'tipistä', hän tarkoitti dippiä. Eräs ilotyttö halusi säilöä kaikki "dipit" jotta voi sitten dippailla sinne dippivihanneksia. Ilotytöt kutsuvatkin niitä leikkisästi 'tippivihanneksiksi'
Oikeesti hyihelv älkää lukeko tätä viestiä tai vähintäänkin alanuolittakaa :Ddd
Jos noi kebabbipuljutkin hommaavat ravintoloihinsa joitain raaka-aineita lähimarketista eikä tukusta niin luuletko että sen muutaman kymmenen sentin tukkusäästön vuoksi kannattaa ajaa tukkuun kahvipakettia ostamaan, jos sitten firmalla ei ole jotain muuta asiaa jatkuvasti sinne tukkuun.
Elikkä ei tuommoisessa rajoituksessa ole järjen hiventä jos otetaan mm. työajan hinta ja matkakulut huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Jos noi kebabbipuljutkin hommaavat ravintoloihinsa joitain raaka-aineita lähimarketista eikä tukusta niin luuletko että sen muutaman kymmenen sentin tukkusäästön vuoksi kannattaa ajaa tukkuun kahvipakettia ostamaan, jos sitten firmalla ei ole jotain muuta asiaa jatkuvasti sinne tukkuun.
Elikkä ei tuommoisessa rajoituksessa ole järjen hiventä jos otetaan mm. työajan hinta ja matkakulut huomioon.
Kaiken lisäksi tukussa kahvi on paljon kalliimpaa kuin jossain prismassa, joka käyttää sitä sisäänvetotuotteena. Tavallisen tallaajan ei tukusta kannata ostaa kuin pakastimeen pistettäviä teollisuuskokoluokan pakkauksia ja sellaisia tuotteita, joita ei kertakaikkiaan lähikaupasta saa, mutta joita on "pakko" saada. Tukkukortti on ja tukkukin ihan päivätyöpaikkani vieressä, joten tietoa on.
Pelimerkit on nyt sellaiset, että aloittaja on päättänyt, että hänen miehensä harrastaa iltapäiväkahviseuraa ja vie kahvit mennessään. Kertokaa se hänelle, jotta hän saa syyn hankkiutua eroon miehestä, johon hän ei luota. Mikään muu vastaus ei kelpaa. Kaiken lisäksi on molemmille parempi, että tiet kulkevat eri suuntiin, kun kerran luottamus on sillä tasolla, että kauppakuitit pitää syynätä petoksen merkkien löytämistä silmällä pitäen.
Mä haluaisin nyt tietää, että miehen lompakostako ap keräilet niitä kahvikuitteja? Vai peräti tiliotteita pääset lukemaan? Monenko kuukauden ajalta olet seurannut tätä mysteeristä kahvin ostoa?
Nämä olisivat oleellista tietoa, että osataan tämä ratkaista.
Ja onko aina tasan kuukauden välein tapahtunut tämä kahviostos?
Työpaikalla paskaa kahvia niin mies ostaa itse mieleistä merkkiä :)