Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies huomautti lihomisestani, "uhkasin" avioerolla.

Vierailija
19.07.2017 |

Siis sanoin että on hänestä itsestään kiinni, jos haluaa hoikan vaimon: avioero ja uusi vaimo.
En saa laihduttettua, vaikka haluaisin ja olisin onnellisempi. Itsekuri ei riitä. JOKA PÄIVÄ aloitan laihdutuksen joka kestää sen 4-6 tuntia.. Menee hermot jossakin asiassa (esim. taapero piilottanut kengät yms. kun pitäisi lähteä nopsaaulos, lapset tappelee/kiukuttelee,) niin dieetti tyssää. Tulee olo että miksi pitäisi vielä kärsiä, syömällä "paskaa" (=kevyesti) muutenkin elä on kärsimystä :D että pitää jostakin saada hyvä olo=ruoka ja herkut.
Jotenkin en osaa ajatella pitemmälle tästä päivästä. Olen kotihoidontuella ja koko ajan jääkaappi lähellä. Kun opiskelin ja olin töissä niin ylipainoa ei ollut. Nyt oikeastaan syön myös tylsyyteen. Mistä itsekuria??

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
20.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen juuri päässyt eroon iltakalsarikänneistä, 3 kertaa viikko 8-12 olutta ja seuraavana päivänä krapula mätöt päälle. Tätä kestänyt koko talven siten, että 1 viikko kuukaudesta ilman juomista. Varmaan 15kg tullut vuodessa.

Ja kiitos neuvoista, ehkä pääsen eroon vielä tästä tylsyys syömisestäkin -ap-

Jaa, olisit heti sanonut että kamppailet alkoholiongelman kanssa. Hyvänä asiana näen että olet onnistunut kanavoimaan alkoholiaddiktion herkkuihin (läheisten kannalta) ja olet selvinpäin. Ehkä kannattaisi hakea hoitoa addiktioon jostain teemaan vihkiytyneeltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi