Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä lapsuudenkoti jäljellä?

Vierailija
17.07.2017 |

Siis suvussa jokin talo, jossa olette asuneet lapsena? Vai oletteko asuneet koko lapsuuden samassa talossa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jäljellä, molemmat mummolat myös vaikka isovanhemmat eivät itse niissä enää asu.

Vierailija
2/7 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tallessa, asun täällä nyt oman perheeni kanssa. Asuin koko lapsuuteni myös tässä talossa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
4/7 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tallessa, asun täällä nyt oman perheeni kanssa. Asuin koko lapsuuteni myös tässä talossa. :)

Uskomaton ajatus, sama talo koko lapsuuden... ja siinä aikuisena. Onko hauskaa?

Vierailija
5/7 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mulla ole varsinaista "kotitaloa" kaipa ne suurinpiirtein kaikki talot pystyssä on missä olen lapsena asunut, vanhemmat asuu talossa missä asuin 13-15-vuotiaana, ja samassa pihapiirissä on talo asumattomana missä asuin 6-13-vuotiaana. Alle kouluikäisenä asuin vuokrakerrostalokämpässä ja parissa muussa vuokra-asunnossa, yksi oli kai omakotitalo.

Minä olen muuttanut elämäni aikana aika monta kertaa, eikä tämäkään talo ole varmaan mikään eläketalo.

Vierailija
6/7 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ei mulla oikein olekaan sellaista lapsuudenkotia. Kerkesimme asua 7:ssä talossa / asunnossa mun lapsuuden aikana. Sen jälkeen kun olen muuttanut omilleni, on vanhemmat muuttaneet jo monta kertaa.

Voisin kirjoittaa pitkästikin siitä mitä haittaa on jatkuvasti vaihtuvilla ympyröillä lapsuudessa, mutta en juuri nyt jaksa. Mulla on kyllä hyvät välit vanhempiin, enkä usko että he ovat koskaan edes tajunneet että tuo toistuva muuttaminen on ollut niin haitallista meille lapsille ja osa ongelmista juontaa sieltä juurensa.

Vierailija
7/7 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Kävin 8v sitten sillä tontilla ,oli enää yks seinä ja korsteeni pystyssä. Piha kasvanut umpeen pusikkoo.😢