Menkkakivut, muttei menkkoja?
Kenelläkään kokemusta?
Alkoi kivut kuten tavallisestikin, mutta pari päivää myöhässä. Oli yllättävän kovaakin vatsakipua eilen, ei yleensä kovin koske. Luulin siis kuukautisten alkavan, mutta ei oo tullu kuin todella vähän punaisen ruskeaa pyyhittäessä. Ja nyt ei tuu enää mitään. Kaikki tää vuorokauden sisään.
En ole stressannut, lomallakin olen. Voiko ne silti huvikseen heittää häränpyllyä.
Kommentit (4)
Minä nyt vasta aloin ajattelemaan, josko olisinkin raskaana.. en ole varma olisiko se pelkästään ihana asia. Pitää huomenna käydä ostamassa testi, ellei nyt kunnolla ala vuotamaan.
Mikähän ihme on tämmöinen. Aina tulleet ajallaan :o
Ap
Itse kävelin kolme päivää side housuissa kunnes tajusin tehdä raskaustestin.
Tuo on ihan klassinen raskausoire.
Vierailija kirjoitti:
Itse kävelin kolme päivää side housuissa kunnes tajusin tehdä raskaustestin.
Tuo on ihan klassinen raskausoire.
Herttinen!
No nyt en malttais odottaa aamuun, mutta pakko kai se on. Mutta mikäli raskaustesti on negatiivinen tai oikeet menkat alkaa, pitääkö mun käydä lääkärissä tän tiimoilta? Vai antaako vaan asian olla.
Mulla samahomma. Paitsi ei vuoda yhtään mitään. Menkkojen piti alkaa lauantaina. Alko normaaisti jomottamaan perjantaina ja siitä asti ollu menkkamaista kipua ilman mitään vuotoa. Lomareissuun lähtö perjantaina ja ajattelin, että sopivasti kerkeää menkat alta pois.
Mulla menkkakivut menkkojen alettua tosi kovat pari ekaa päivää ja ärsyttää kyllä kovasti jos nyt lomalla vasta alkaa.
Eilen jo varulta ostin raskaustestinkin, vaikka meillä kondomi käytössä. Onneksi se oli nega.