Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asiakaspalvelijat miten jaksatte kaikki asiakkaiden ilkeydet?

Vierailija
17.07.2017 |

Olen nyt kesätyössä asiakaspalvelussa ja meinaa aina itku päästä töiden jälkeen. Itse tilanteessa olen kuitenkin aina tyyni ja asiallinen eli en ole itku kurkussa.

Melkein joka päivä kohtaan jotain nöyryyttämistä varsinkin kun olen "vain" kesätyöntekijä. Aikuiset ihmiset kuittailevat, osoittelevat ja kaikkien edessä huokailevat. Olempa kuullut monet haukutkin ja uhkaukset.

Teen välillä virheitä kun opettelen ja pahoittelrn ja myöskin korjaan ne. Ymmärrän siis jos asiakas on esim. Pettynyt mutta rajansa kaikella.

Miten käsittelette nämä jutut vai ette mitenkään?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeen tottuu. Kyllähän se fiiliksen toki pilaa hetkellisesti, kun asiakas huorittelee, kun on saattanut ittensä tukevaan humalaan ja joudun kieltäytymään alkoholin myynnistä tms. Suurin osa asiakkaista on kuitenkin mukavia ja pitää muistaa, että maailmassa on paljon mt-ongelmaisia plus kaiken maailman vittupäitä myös. Ei niistä sanomisista nykyisin tule otettua itseensä, alkuun toki, muttei enää. En muista ainuttakaan kertaa, kun asiakas olisi sanonut jotain henkilökohtaista, mikä olisi oikeasti loukannut. Sitä kasvattaa vaan paksumman nahan ja nuo tilanteet ei enää juuri hetkauta. Nykyisin lähinnä säälittää räyhääjät. Onneksi olen töissä isossa marketissa enkä koe olevani uhattuna vaikka asiakkaat menettäisivätkin hermonsa. Vartija on aina napin painalluksen päässä :)

Tsemppiä kesätöihin! Koita jaksaa, ei se aina paskaa ole :)

Vierailija
22/22 |
06.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin kyllä tulee mitään varsinaisia ilkeyksiä.

Jos on ollut tilanne, missä on joku väärinkäsitys jossain, annan toisen osapuolen kuvitella olevansa oikeassa, se kun ei ole minulta mitenkään pois. Ei jaksa alkaa vänkäämään, että näinhän minä sen jo tuossa taannoin kerroin olevan..jne. ja kaikki ovat tyytyväisiä, kun joillakin ihmisillä on kummall tarve aina näyttää "olevansa oikeassa" 😂

Pahantuulisten piikittelyt muuten vain asiasta kuin asiasta jätän täysin huomioimatta. Siis en ilmeellä/eleelläkään osoita kuulleeni sitä - toimii, harvempi jaksaa keskenään natkuttaa, jos huomaa ettei saa vastakaikua.

Ihan suoranaista huutoa/muuta huonoa käytöstä en siedä lainkaan missään asiassa. Kerron vaan, että jos ei osaa olla ihmisiksi, tulkoon myöhemmin uudestaan. Emminä jaksa mitään aikuisia lapsia eikä asiat edes selviä jos toinen osapuoli vauhkoilee 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla