Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisiko mestari todella ainoa Nato-myönteinen ehdokas 18 presidentinvaaleissa

Vierailija
17.07.2017 |

?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi olla. Ne muut joko sanovat suoraan EI, tai sitten höpisevät että Suomella muka olisi joku "Nato-optio" ja että jäsenyys ei ole "ajankohtainen".

Vierailija
2/7 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voipi olla. Ne muut joko sanovat suoraan EI, tai sitten höpisevät että Suomella muka olisi joku "Nato-optio" ja että jäsenyys ei ole "ajankohtainen".

Eli siinä olisi saumat toiselle kierrokselle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei riitä. Ainakaan minä en JH:ta äänestä, vaikka hän ottaisi avoimen Nato-myönteisen kannan ja vaikka itsekin jäsenyyttä kannatan. Muut seikat, kuten käsitykset EU:sta, estävät minua häntä  äänestämästä.

Vierailija
4/7 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei riitä. Ainakaan minä en JH:ta äänestä, vaikka hän ottaisi avoimen Nato-myönteisen kannan ja vaikka itsekin jäsenyyttä kannatan. Muut seikat, kuten käsitykset EU:sta, estävät minua häntä  äänestämästä.

Sitten jonkun toisen ehdokkaan kannattaa ottaa Nato-kortti käyttöön?

Vierailija
5/7 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mestari? Vähän kuin Führer vai? Minkälainen aikuinen ihminen nimittää toista noin?

Ja vakavasti ottaen, NATOn kannattajat eivät äänestäisi ihmistä, jota putintrollit kannattavat.

Vierailija
6/7 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mestari" kirjoitetaan tässä tapauksessa isolla alkukirjaimella.

Vierailija
7/7 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa Halliskaan Natoa varsinaisesti rakastaa mutta venäjän kielen ja historian tuntijana on ainoa joka oikeasti ymmärtää miten venäläiset ajattelevat ja toimivat.