Lue keskustelun säännöt.
Pystytkö ongelmitta heittämään roskiin/kiertoon lasten piirustukset, lelut, pelit, synttärikortit, reissuvihot jne?
17.07.2017 |
Lapset on 15 ja 17v ja tuota kamaa on paljon. Pehmolelujakin on jätesäkillinen. Jokainen niistä on vuorollaan ollut tärkein.
Nyt kerään rohkeutta laittaa pelit ja lelut spr:n konttiin ja piirustukset ja kouluvihot roskiin =(
Jotain säästän toki. Brio-junaradan, muutaman keppihevosen jne. Ja kummallekin lapselle laatikollinen valikoituja muistoja: uimakoulutodistuksia, leiridiplomeita jne
Kommentit (22)
Olen säästänyt joitain piirustuksia ja maalauksia ja puukäsitöitä. Pari maalausta on kehystettynä seinälläkin. Kaikkea ei voi säästää.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minä en haluaisi heittää mitään lapsiini liittyvää pois. Kaikki piirustukset ja käsityöt on säilytetty ja vast ikään käytiin lasten kanssa läpi ne ja mitä he haluavat säilyttää niistä. Kaikki synttäri- ja onnittelukortit on säästetty ja säilötty. Leluja on kyllä viety kirpputorille ja lahjoitettu Fidalle, tärkeimmät ja rakkaimmat on säästetty.
Itselläni on sellainen tausta, että mitään leluja, muistoja tai valokuvia ei ole säästetty minulle. Minulla on vieläkin ikävä rakasta kettu-pehmoani joka vain katosi.