Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ei olisi rahasta kiinni, kuinka usein tekisit itse ruokaa?

Vierailija
17.07.2017 |

Itse minimoisin ruuan tekemisen itse. Aamupala olisi ehkä usein syötävä, mutta muutoin söisin aina ulkona tai hakisin/tilaisin kotiin.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan koskaan ikinä. Tykkään syödä ennemmin kotona kuin ravintolassa, niin olisi mullakin kokki.

Jotain pikapalaa suostuisin rääpimään kaapista, mutta en laittaisi itse mitään varsinaista ruokaa.

Mä en tykkää ruuanlaitosta, se on hirveetä pakkopullaa. En halua syödä roskaruokia enkä viihdy ravintolassa, niin nykyään on vaan pakko tehdä itse.

Vierailija
22/55 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kynsiäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten pitäisi olla niin paljon rahaa, että olisi oma kokki, paitsi etten erakkona pystyisi niin elämään.

Eli ihan samalla tavalla varmaan söisin neljä päivää samaa kaalipataa.

Vierailija
24/55 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan rehellisesti, että en todellakaan enää ikinä. Kotiäitivuodet ja ruuhkavuodet takana. Aina pitänyt kokkailla ja suunnitella terveellistä ja ravitsevaa ruokaa monta kertaa päivässä. Kiireessä töiden jälkeen lasten kitistessä. Jos olisin rikas, niin lasten ollessa pieniä olisin palkannut kokin ja nykyään kävisin syömässä ulkona sekä lounaan että päivällisen. Nykyään aika usein syönkin ulkona mutten niin usein kuin haluaisin.

Vierailija
25/55 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaankaan muuttaisi tapojani. Laitan mielelläni ruokaa ja vaikka käynkin viikoittain ravintolassa luulisin että alkaisi kyllä näkyä vyötäröllä jos kävisin päivittäin. Kotona teen paljon terveellisempää ruokaa. Eikä kyllä olisi aikaakaan lähteä joka päivä ravintolaan kun siihen menee kuitenkin moninkertainen aika kuin kotona syömiseen.

Vierailija
26/55 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttämättä hirveästi ku oisin palkannu kokin

Vierailija
27/55 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan kuten nytkin. Ei täällä pikkupaikkakunnalla mitään kotiinkuljetuksia ole :D Ja muutenkin vain kinkkiä tai kebabbia. Ei innosta.

Vierailija
28/55 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolaruokaan kyllästyy yllättävän nopeasti, jos sitä syö joka päivä. Siitäkin huolimatta, että on useampi erilainen ravintola lähistöllä, joissa käydä syömässä. Mulla on varaa syödä ravintolaruokaa vaikka aina, mutta  4 kertaa viikossa on ihan maksimi. 

Vierailija
29/55 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Palkkaisin kokin. Teen niin pahaa ruokaa ettei sitä söis ees koirat.

Vierailija
30/55 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön töissä 6,20€ lounaan. Kotona en tee ruokaa. Viikonloppuna on pakko tehdä jotakin ruokaa.

Vierailija
31/55 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti kävisin useammin ulkona syömässä sushia, ja hakisin evääksi valmiin salaatin töihin.

Kyllä silti ruokaa kotona tekisin, kun sitten olisi varaa syödä salaattia, kasviksia, kalaa ja avocadoa vaikka joka päivä! Nami!

Kyllä nytkin pyrin syömään salaattia usein, mutta opintoraha pieneni, ja asumistuki lähti, niin pakko varmaan alkaa spagetti ja keittodieetille.. :(

Vierailija
32/55 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä.

Ruoanlaitto on paskinta hommaa kotona. Bonarina tiskit ja sotku.

Ja oon niin huono kokki että harvassa on ne paikat missä ulkona syödessä pahempaa tai epäterveellisempää ruokaa sais.

Vierailija
33/55 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin huomattavasti nykyistä useammin, jos olisi enemmän aikaa. Eläkkeellä oleva puoliso ehtii useammin, kun mä teen töitä.

Vierailija
34/55 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei olisi ajasta kiinni, laittaisin itse enemmän ruokaa. Jos ei olisi rahasta kiinni, palkkaisin oman kokin. 

Vierailija
35/55 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön ulkona vain silloin kun ruoka-aikana jo valmiiksi ulkona, enkä ole kohta palaamassa kotiin. Kyllästyisin varmaan parissa viikossa niihin muutamaan vaihtoehtoon, joita tästä kaupungista minulle löytyy. Minulla on terveydellisistä syistä todella harvinainen erikoisruokavalio, joten sopivan ruoan löytäminen on vaikeaa, ja sekin on yleensä vain likimain sopivaa. Kun itse tekee, saa mitä tarvitsee.

Vierailija
36/55 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Enkä kävisi ruokakaupassakaan ikinä. Palkkaisin kokin ja tiskaajan tai tilaisin terveelliset gourmet-ateriat ja aamu- ja välipalat kotiin tuotuina (astiatkin tuotaisiin ja vietäisiin). Auttaisi painonhallinnassakin kun ei tulisi tehtyä heräteostoksia ruokakaupassa.

Vierailija
37/55 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa minäkään en tekisi ruokaa enää ikinä. Ehkä voisin joskus leipoa jotain, mutta kokki tekisi mulle terveelliset ruuat joka päivä. Voisin joskus sitten tilata jotain ravintolaruokaa kotiin jos huvittaisi

Vierailija
38/55 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona syömiseenkin kyllästyy. Palkkaisin kokin.

Vierailija
39/55 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaisin kuten tähänkin asti: ulkona syödään max. n. kerran viikossa, muuten teen ruuat itse.

En haluaisi olla ravintolaruuan varassa tässä pikkukaupungissa. Lähellä yksi ok ravintola ja pari pizzapaikkaa, vähän kauempana lisää korkeintaan keskitason ravintoloita. Ravintolaruoka ei myöskään ole kauhean terveellistä- miten sillä saa täyteen yli 500g kasviksia sekä kelvollisen rasva/suolakoostumuksen? Annoskokoakaan ei saa päättää kuin buffetissa.

Ruuanlaitto ei aina ole hauskinta hommaa, mutta kotiruoka on hyvää ja terveellistä paitsi silloin kun tarkoituksella teen herkkuja. 

Vierailija
40/55 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on miehen kanssa lapsettomana hyvätuloisena pariskuntana nyt jo mahdollisuus syödä vaikka joka päivä ulkona jos huvittaisi, tosiasiassa syödään ulkona ehkä kerran kuussa ja lomalla tietenkin sitten enemmän jos ei olla kotikaupungissa. Tykätään laittaa hyvää ruokaa, se on yhteinen hetki ja valitettavasti monesti ravintolasta lähtiessä on sellainen "oltais tehty parempaa". Jos olis rajattomasti rahaa niin sitten palkkaisin kyllä kotiin kokin, joka tekisi terveellisen aamupalan, lounaan ja jotan välipaloja koska niiden tekeminen tuntuu turhalta ajanhukalta ja siksi ruokarytmi on mitä on. Illallista rakastan silti tehdä miehen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi