Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vanhat miehet kuvittelevat tietävänsä paremmin mistä nuoret naiset tykkäävät?

Vierailija
16.07.2017 |

Jos nuori nainen sanoo tykkäävänsä ikäisistään, niin vanha mies haukkuu nuoret miehet, lyttää nuoren naisen mielipiteen ja väittää, että oikeasti nuoret naiset tykkäävät vanhoista miehistä.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suomalaiset naiset taas yleisesti kuvittekevat tietävänsä ihan tarkkaan mistä miehet pitävät. Ihan kaikenikäiset naiset. Ja saavat sitten itkuraivarin jos joku on heidön kanssaan eri mieltä vaikka kyse on juuri tuon eri mieltä olevan omasta mielipiteestä.

Juuri sen takia en pidä suomalaisista naisista ollenkaan.

Vierailija
2/44 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä autismi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vanhat naiset kuvittelevat olevansa jotenkin parempia ja älykkäämpiä ihmisiä kuin nuoret naiset? Jotkut ajattelevat itsensä myös kauniimmaksi. :D

Vierailija
4/44 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nuori nainen sanoo tykkäävänsä ikäisistään, niin vanha mies haukkuu nuoret miehet, lyttää nuoren naisen mielipiteen ja väittää, että oikeasti nuoret naiset tykkäävät vanhoista miehistä.

Monet vanhat miehet on kasvatettu uskomaan, että naiset vastustelevat näön vuoksi ja sanovat päinvastaistaista kuin tarkoittavat. Heidät on myös kasvatettu luuleman, etteivät naiset itse tiedä, mitä haluavat. Heille on lisäksi uskoteltu, ettei naisia voi ymmärtää. Tämän vuoksi monet vanhat miehet ovat rasittavia, vaikka ovatkin rakkaita vaarejamme.

Vierailija
5/44 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä yhtään paikkaansa ainakaan omalta kohdaltani.

Joten ei yleistetä.

Vierailija
6/44 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisetkin yleensä tietävät, ettei kukaan nainen pidä itseään yli kymmenen vuotta vanhemmista setämiehistä. Tällaisia suhteita ja pitkään kestäneitä avioliittojakin on paljon, olivat syyt niihin mitkä tahansa.

Vierailija
7/44 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs kun olen ollut usein treffeillä itseäni 20 vuotta nuoremman kanssa? Toki monet naiset eivät halua isänsä ikäistä.

T köyhä 40 vuotias mies

Vierailija
8/44 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisetkin yleensä tietävät, ettei kukaan nainen pidä itseään yli kymmenen vuotta vanhemmista setämiehistä. Tällaisia suhteita ja pitkään kestäneitä avioliittojakin on paljon, olivat syyt niihin mitkä tahansa.

Erilaisia pariskuntia on ja eri tavoin syntyneitä. Naiset eivät keskimäärin pidä vanhempia miehiä tavoiteltavina. Ja voi se nainenkin olla pariskunnan vanhempi osapuoli. Joskus vain rakastuu "vääränikäiseen". Toisaalta ikäeropariskuntia on Suomessa prosentuaalisesti hyvin vähän. Kannattaako täällä jankuttaa. Nyt ulos niitä suhteita muodostamaan!

Vierailija
9/44 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs kun olen ollut usein treffeillä itseäni 20 vuotta nuoremman kanssa? Toki monet naiset eivät halua isänsä ikäistä.

T köyhä 40 vuotias mies

Mutta kehittyikö niistä treffeistä mitään?

Vierailija
10/44 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T köyhä 40 vuotias mies

Mutta kehittyikö niistä treffeistä mitään?

Tuskin kehittyi. :D

Vierailija
11/44 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorten naisten pitäisi joskus kokeilla kunnon hopeakettua. Näkemys muuttuisi .   Hehhhheheh :))

Vierailija
12/44 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kutsutaan manspleinaamiseksi. Vanhat ukot tietävät omasta mielestään paremmin, mitä naiset ajattelevat/tahtovat/ovat ja kertovat tätä eteenpäin ikään kuin totuutena maailmasta.

Vierailija
13/44 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erilaisia pariskuntia on ja eri tavoin syntyneitä. Naiset eivät keskimäärin pidä vanhempia miehiä tavoiteltavina. Ja voi se nainenkin olla pariskunnan vanhempi osapuoli. Joskus vain rakastuu "vääränikäiseen". Toisaalta ikäeropariskuntia on Suomessa prosentuaalisesti hyvin vähän. Kannattaako täällä jankuttaa. Nyt ulos niitä suhteita muodostamaan!

Sehän oli akuperäisen viestin aihe. En tiennytkään, että keskusteluketjussa saa olla vain samaa mieltä.

14/44 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos joku tulisi mulle sanomaan, että en mä oikeasti rakasta sitä hoikkaa ja kuulemma "ei niin miehekestä" miestäni, niin lähden baarissa hemmettiin paikalta. Kerran meinasin huitaista, kun mies oikein tarttui kiinni ja sanoi jotain, että tuupa ottaan selvää, millanen oikea mies on. Joo tiedän millanen oikea mies on, mulla on semonen. Jos haluaisin sen vaihtoon, niin laittaisin. Mutta kun en halua!!

Vierailija
15/44 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks me oltu sovittu jotain siitä yleistämisestä, vai päteekö sekin sääntö vain naisista puhuttaessa? Kahdet säännöt jne.

16/44 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2351 kirjoitti:

No jos joku tulisi mulle sanomaan, että en mä oikeasti rakasta sitä hoikkaa ja kuulemma "ei niin miehekestä" miestäni, niin lähden baarissa hemmettiin paikalta. Kerran meinasin huitaista, kun mies oikein tarttui kiinni ja sanoi jotain, että tuupa ottaan selvää, millanen oikea mies on. Joo tiedän millanen oikea mies on, mulla on semonen. Jos haluaisin sen vaihtoon, niin laittaisin. Mutta kun en halua!!

Niin, siis tässä joku joka tuli raskaaksi 40-vuotiaalle ollessaan 25. Ja kyllä, nykyinen mieheni tietää paremmin mistä pidän. Ei se vanhempi mies edes osannut koskea. Se oli jännä. Mainosti, että rakastaa saada naisen nauttimaan, muttei pienintä hajua siitä, miten tehdä se.

Kyllä nykyiseni osaa.

Vierailija
17/44 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorten naisten pitäisi joskus kokeilla kunnon hopeakettua. Näkemys muuttuisi .   Hehhhheheh :))

Mikä saa sut kuvittelemaan harmauden haluttavaksi asiaksi?

Vierailija
18/44 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksen rintaäänellä, koska useimmiten nuoret hepsankeikka raukat eivät edes itse tiedä mitä haluavat. Silloin ystävällinen setä auttaa.

Vierailija
19/44 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat epätoivoisia tai/ja  jäänyt nuoruus elämättä.

Vierailija
20/44 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksen rintaäänellä, koska useimmiten nuoret hepsankeikka raukat eivät edes itse tiedä mitä haluavat. Silloin ystävällinen setä auttaa.

Me "hepsankeikat" tiedetään tasan tarkkaan mitä me halutaan ja mitä ei haluta. Vanhat miehet ovat sitä mitä me ei todellakaan haluta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi