Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen tapaillut fiksua, koulutettua miestä, joka ei halua käyttää kondomia! Mitä ajatuksia herättää?

Vierailija
16.07.2017 |

Voiko tuollaiseen tyyppiin luottaa? En siis syö pillereitä ja seksi ilman kondomia on ehdottomasti no no. Mutta mies kovasti aina yrittää ilman kondomia. Alkaa mennä maku :/

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys oli mitä ajatuksia herättää. Herää ajatus että mies ei arvosta ihmistä jonka kanssa seksiä harrastaa.

Vierailija
2/69 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yrittää ilman, vaikka tietää ettet halua ja tietää, ettet käytä pillereitä? Jätä välittömästi. Ihan hirveää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei arvosta?

Vierailija
4/69 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku mies edes tekee tuollaista? 

Vierailija
5/69 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mies ei taida olla niin fiksu kuin luulet.

Vierailija
6/69 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä on tapailussa jos ei saa edes harrastaa seksiä ilman kondomia?

Jotenkin tuntuu älyttömältä että tapailisi jotakuta ja silti käyttäisi kondomia. Yhdenillanjutuissa kyllä.

Testeihin vain molemmat ja joku ehkäisy naiselle.

Vierailija
7/69 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 jatkaa, et todellakaan tee itseäsi vastaan ja anna miehen sanella.  Vai onko 'fiksu ja koulutettu' niin uusi ja mahtava juttu ihmiselle, että hän saa olla sinua arvostamaton kusipää? Sori jos kuulostan ilkeältä, suututtaa vaan ajatus tuollaisesta.

Vierailija
8/69 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään halua käyttää kondomia, kun sitä varten olen vasektomiassakin käynyt.

Olen älykäs, koulutettu ja sivistynyt kolmikymppinen mies.

Vierailija
9/69 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei arvosta?

No syitä voi olla esim. että kyseessä voi olla, miten sen nyt kauniisti sanoisi, tietyntyyppinen ihminen, tai sitten häntä itseään on kohdeltu joskus huonosti, eikä ymmärrä ottaa muiden tarpeita huomioon. Lisäksi jos itse annat polkea omia oikeuksiasi, saattaa tuontyyppinen mies ajatella ettei  hänen tarvitsekaan arvostaa.??

Vierailija
10/69 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vasektomiaan ja molempien käynti sp-testeihin.Sitten voi ilman harrastaa huoletta.

Vierailija
11/69 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä alkaisi jo soida hälytyskellot ettei mies ehkä välitä hyvinvoinnistani. Liukenisin vähin äänin suhteesta.

Vierailija
12/69 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies käy sukupuolitautitestit todistaakseen että on puhdas ja suhde on vakava voisin harkita hommaavani pillerit.

Vierailija
13/69 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et hyödy siitä mitenkään, se on td. steriloitu. Pelkkää seksiä. Sulla ei tule olemaan mitään vaatimuksia. Olet mikä olet sille.

Vierailija
14/69 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisen pitäisi uhrautua käyttämään hormoni-ehkäisyä? Kaameita sivuvaikutuksia. Kuparikierukkakin voi aiheuttaa kovia kipuja. Kumi suojaa oikeinkäytettynä raskaudelta ha sukupuolitaudeilta. Eipä taida koulutus taata älykkyyttä kaikissa tapauksissa.

Vierailija
15/69 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdenillanjutuissa kumi on hyvä, mutta eihän sitä nyt kukaan jaksa käyttää jos on seurusteltu pidemmän aikaa ja molemmat puhtaita

Vierailija
16/69 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1 jatkaa, et todellakaan tee itseäsi vastaan ja anna miehen sanella.  Vai onko 'fiksu ja koulutettu' niin uusi ja mahtava juttu ihmiselle, että hän saa olla sinua arvostamaton kusipää? Sori jos kuulostan ilkeältä, suututtaa vaan ajatus tuollaisesta.

Kuulostaa silä että sua ei kyllä kannattais panna edes gondolieerin kanssa :(

Vierailija
17/69 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

FIksu ja koulutettu on pelkkää bluffia. Toi kolmas ominaissuus paljastaa ettei voi olla.

Vähän kuin sanoisi että on aurinkoista ja lämmintä ja kello on 4:00 tammikuussa.

Ei voi pitää paikkaansa jos viimeinen on totta.

Vierailija
18/69 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tuntuu älyttömältä että tapailisi jotakuta ja silti käyttäisi kondomia. Yhdenillanjutuissa kyllä.

No itse naisena en kyllä hormoneja käytä. Joko kondomi tai sitten mies elättää suurperhettä.

Vierailija
19/69 |
16.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse naisena en kyllä hormoneja käytä. Joko kondomi tai sitten mies elättää suurperhettä.

No itse miehenä en kyllä rupea kumin kanssa räpeltämään vuodesta toiseen parisuhteessa. Joko käytät hormoneja tai suksit muille maille.

Vierailija
20/69 |
17.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät itsekin että sana "fiksu" on silloin otsikossa valetta.