Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

South Beach Diet: 7 päivää ja -5kg :)

Vierailija
09.07.2008 |

.

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa nyt vaan, että ainoa tie pysyvää painonpudotukseen on pysyvät muutoksen ruokavaliossa, ei ihmedieetit.

Vierailija
42/99 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

väitätkö että tämä on ihmedieetti? Ei tosiaan siltä näytä, vaan erittäinkin terveelliseltä ruokavaliolta. Juuri tällaisella ruokavaliolla pystyisin elämään loppuelämäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko lukenut ollenkaan kyseisestä dieetistä se ei ole mikään ihmedieetti ja siinä on kolme vaihetta. Loppuelämää ei tässäkään tarvitse olla ilman mitään tiettyä ruoka-ainetta! Minä olen aloittanut tänään ja kerron teille matkan varrelta miten edistyn:)

Vierailija
44/99 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perehtyisit vähän asioihin ensin.

Vierailija - 7.2.2009 09:37 (ID 1371075)

ja kun lopetat dieetin 7 päivää ja + 5 kg.

Uskokaa nyt vaan, että ainoa tie pysyvää painonpudotukseen on pysyvät muutoksen ruokavaliossa, ei ihmedieetit.

Vierailija
45/99 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naudanlihan tulee olla mahdollisimman vähärasvaista mutta sianlihana saa syödä pekonia????

Vierailija
46/99 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ajatellut myös. Millaisesta painosta lähdet laihduttamaan? Ja kuinka paljon on tavoitteena?

Vierailija
47/99 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

SDB ON HYVÄ JA TERVEELLINEN! Itsellä lähti viikossa vyötäröltä -9cm!!! painoa 3kg.

Olen jtkanut tätä nyt kuukauden ja olo o hyvä. nälkää ei tosiaan ole, ainoa mikä toisinaan tuntuu työläältä on se jatkuva kasvisteb laitto. Helpompaa olis keittää makaroonit :).

Vierailija
48/99 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pituus 178cm eli 15kg jos saisin pois niin olisin tyytyväinen:)

Itse olen ajatellut myös.

Millaisesta painosta lähdet laihduttamaan? Ja kuinka paljon on tavoitteena?

Vierailija
49/99 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa järkeä on lupa käyttää. Rasvaa saan kasviöljystä, teen salaattikastikkeet itse ja useampaa eri sorttia. Majoneesia, sinappi-yrttikastiketta, viinietikkakastiketta, valkosipulikastiketta jne. Kokojyväleipää syön ja se on Realia.

Lihat valitsen vähärasvaisina, jauhelihat paistijauhelihaa.

Tämä on oikeasti huippuhyvä ruokavalio, en ymmärrä miksi joku puoltaa sokeria, valkoista vehnäjauhoa, valkoista riisiä, makaronia joka = valkeaa vehnäjauhoa.

Riisiä syön joskus ja se on tummaa, makaronit jätän väliin. Lautaselle saa kivasti kasviksia, pidän broccolista, porkkanasta, kaalit maistuu myös. En tarvitse perunaa.

terkuin se -40 kg

Vierailija
50/99 |
07.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä jatkuvien vatsavaivojen takia. Ensimmäisen kahden viikon aikana painoa katosi 5 kiloa minullakin. Vatsa, joka ennen tätä ruokavaliota kurisi ja mouri, oli vuoroin löysällä ja kovalla, olikin parin ensimmäisen päivän jälkeen ihan hiljaa ja kunnossa. Parina ensimmäisenä päivänä huomasin toki senkin, että vieroitusoireet hiilihydraateista olivat aika massiiviset mutta menivät nekin ohitse.

En jatkanut tätä ruokavaliota elämäntapana, koska ruokavalio vei nälän ja ruokahalun ihan kokonaan. Minua alkoi vähän huolestuttaa kun ei tehnyt mieli laittaa mitään suuhunsa. Toinen juttu mikä minulla oli ongelmana on se, että verensokeritaso on minulla jo luonnostaan aika alhainen ja tästä se vielä laski vähän alemmas. Välillä tuli aika huono olo, kylmä hiki ja tärinä, joka lähti kun join lasillisen mehua tai söin vähän leipää.

Kaiken kaikkiaan en silti näe tässä ruokavaliossa mitään epäterveellistä ja jos verensokeritaso on normaali tai sen yläpuolella, niin ei tuota minunkaan kohdallani ilmennyttä ongelmaa varmaankaan esiintyne. Sinänsä dieettiä ei ole vaikea noudattaa, koska makeanhimo häviää kokonaan ja syödä saa kuitenkin paljon eikä todellakaan tarvitse kituuttaa.

Vierailija
51/99 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää kokemuksia? mitä syötte vaikkapa koko perheen illallisella, siis jos lapsia jotka eivät ehdoin tahdoin syö kasviksia niin että riittiäisi lapselle ruoaksi? Lihan kera siis.

Vierailija
52/99 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itse syöt aamiaiseksi ne kun tuntuvat minulle olevan vaikeimmat ateriat. Niin helppo on ottaa leipä tai puuro, mutta mitä tilalle?

Olen nyt kolmatta päivää SDB-kuurilla ja olo on aivan mainio:)

Sitten vielä ihmettelen että miksi teidän joita ei tämä kiinnosta niin täytyy tulla avaamaan viesti ja v********aan. Se mikä sopii yhdelle ei sovi toiselle

Vierailija
53/99 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppasin tiukasti kolmisen viikkoa. En laihtunut kuin kilon (kaikesta hehkutuksesta huolimatta on hyvin tavallista, että kaikkien paino ei putoakaan), mutta turvotus kyllä lähti ja olo oli hyvä. Sitten hyvällä omallatunnolla juhlin viikonloppuna viinipullollisen verran. Jo yöllä piti soittaa ambulanssi tarkistamaan tilanne, ja seuraavana päivänä iltapäivällä mentiinkin jo pillit soiden.. Koko vartalo oli krampissa, kouristeli ja puhekykykin meni. Syynä kaikkien mahdollisten arvojen romahdus, joka lääkärien mukaan johtui dieetistä yhdistettynä viininjuomisen aiheuttamaan nestehukkaan.

Vierailija
54/99 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppasin tiukasti kolmisen viikkoa. En laihtunut kuin kilon (kaikesta hehkutuksesta huolimatta on hyvin tavallista, että kaikkien paino ei putoakaan), mutta turvotus kyllä lähti ja olo oli hyvä. Sitten hyvällä omallatunnolla juhlin viikonloppuna viinipullollisen verran. Jo yöllä piti soittaa ambulanssi tarkistamaan tilanne, ja seuraavana päivänä iltapäivällä mentiinkin jo pillit soiden.. Koko vartalo oli krampissa, kouristeli ja puhekykykin meni. Syynä kaikkien mahdollisten arvojen romahdus, joka lääkärien mukaan johtui dieetistä yhdistettynä viininjuomisen aiheuttamaan nestehukkaan.

Mä olen sbd:llä enkä todellakaan syö kermaa,voita enkä pekonia:) katotaan kuinka mun käy!

Vierailija
55/99 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro kokemuksia ja minkälaisia ruokia/määriä päivässä syöt? esim. yhden päivän ruokailut

Vierailija
56/99 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan varmasti toimii, jos sitä noudattaa. Ja se perustuu terveellisiin ruokatottumuksiin, siinä ei itse asiassa joudu luopumaan mistään terveellisestä ja elimistölle hyödyllisestä ravinnosta, vain sellaisesta, joka aiheutta elimistölle huomattavia haittoja. Kannattaa tutustua ennen kuin ennakkoluuloisuuttaan teilaa. Eikä se ole edes mikään "dieetti", vaan tarkoitettu ihan pysyväksi elämäntavaksi.

Vierailija
57/99 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunto ei muuten välttämättä nouse painoa pudottamalla, mutta opettelemalla suomen kielen se saattaa oikeasti nousta, suosittelen!

Vierailija
58/99 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee työtäsi työaikana tai työhösi kuuluvissa kokeiden korjailuissa mutta älä täällä. Unohda työrooli vapaa-aikana niin elät pitempään ja jos nutturaa löysäät niin ilman stressiä muiden virheistä.

Vierailija
59/99 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettet oikeasti nussi pilkkua palkan edestä sillä oikeasti työkseem sitä tekevät eivät ole kiinnostuneita enää vapaa-ajallaan korjailemaan keskustelupalstojen viestien kielivirheitä!

Vierailija
60/99 |
15.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähdin (ekaa kertaa palstahistoriassani) provoilemaan ;)

En ole kukaan noista alkupään kieliopin korjailijoista, halusin vain pienesti kokeilla provoilua sotkeutumalla asiaan.

En ole siis opettaja, vaan oikeasti petiatri. Että näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi