Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

South Beach Diet: 7 päivää ja -5kg :)

Vierailija
09.07.2008 |

.

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen 66kg ja nyt 61kg.

Vierailija
2/99 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kaikki on ollut vaan nestettä, eli tulee takaisin kun silmä välttää.

Vierailija
4/99 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varmasti on mukavampaa kuin tämä Nutrilett 5-päivän starttiruoka. Itse asiassa se on niin kuvottavaa, että melkein inhottaa.

Kun nyt kuitenkin olen paketin hankkinut, syön sen myös. Ehkä siinä samalla vatsa kutistuu hieman ja voin jatkaa vaikka tällä APn dieetillä.

Vierailija
5/99 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä voisi joskus kokeilla, nyt loppuraskaudesta ei ehkä kannata alkaa kovin diettailemaan.

Vierailija
6/99 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä tulee takaisin on tyhjästä aineellistuvaa rasvaa, jota tulee vielä kolme kertaa enemmän kuin sitä ennen oli. Ja muista, että lihaksia sulla ei enää ole, ne laihtui pois.

Jos olisit oikeasti halunnut laihtua, söisit ihan sikapaljon, mutta terveellisesti. Ja sitten liikkuisit enemmän. Näin pudottaisit painoa kenties yhden kilon puolessa vuodessa, mutta ainakaan se ei tule takaisin (paitsi jos taas alat herkutella) ja lihaksesi ovat säästyneet pienimmältäkään uhalta.

Näin olet myös viisas ja kaikkitietävä ja voit itsekin alkaa jakaa av:lla kommentteja siitä, miten rasva tulee heti takaisin jne jne.

Vierailija
7/99 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tätä diettiä arvostelevat eivät tiedä mistä puhuvat. Tämän on kehittänyt kartiologi l. sydänlääkäri tarkoituksensa saada kolesteroliarvoja parempaan suuntaan sydänpotilailla.

Sivutuotteena diettiä noudattavat potilaat myös laihtuivat.

Kysein kartiologi on kirjoittanut tästä kirjan joka on myös suomennettu.

Dietin ydin on ettei syödä huonoja hiilareita hyviä syödään järkevästi.

Kuka voi väittää että sokeri, valkoinen vehnäjauho, pasta on terveellistä ravintoa, nämä siis jätetään pois samoin riisi ja peruna.

Tilalle valitaan terveellisiä hitaasti imeytyviä hiilihydraatteja ja sokeriarvot ei heilahtele ylös ja alas joka saa aikaiseksi napostelun tarpeen.

Tämä dietti on terveellinen. Minulta on jäänyt pullat ja leivät syömättä, olin turvoksissa hiivastakin jota molemmat sisältää ja nyt on olo hyvä. Lisäksi olin sokerihiiri ja napostelin herkkuja pitkin päivää.

Napostelun tarve on kadonnut. Vieressä saadaan herkutella karkeilla yms. ja minulla ei edes tee mieli.

Vierailija
8/99 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin syön ruisleseitä sekoitettuna maustamattomaan jogurttiin.

Alkuun on kahden viikon starttijakso ja silloin syötävät on rajoitetumpia. Olen nyt kakkosvaiheessa ja elämä on ihanaa.

Siskoni on laihduttanut samalla dietillä jo 30 kg, minä 25 kg ja tämä kuluvana vuonna.

Vierailija
9/99 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nälkää en ole nähnyt ja syön terveellisemmin kuin aikaisemmin. Sokerit pois ja kasviksia tilalle.

Vierailija
10/99 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä diettiä lukuisia kertoja. Olen halunnut jakaa muiden ylipainoisten onneksi tietoa dietistä lukuisilla linkeillä sivustolle joka tässäkin ketjussa on mainittu.

Uskon että moni palstaileva kamppailee ylipainon kanssa, onhan täällä paljon niitä jotka ovat lapsia tehneet ja päässeet lihomaan pikkulapsiaikana.

Ne tuntemani henkilöt jotka on dietin aloittaneet ja (niitä on useita) ovat kaikki onnistuneet tällä dietillä. Monilla heistä on useita kokeiltuja diettejä painonvartioita, pussidiettiä, jojoilua.

Usko tähän ei horju keneltäkään joka tällä dietillä on sillä aiemmissa kokeiluissa ei ole hävinnyt tarve napostella makeaa ja nyt sitä ei edes tee mieli.

Herkkuja olen tehnyt Hermesetas keinomakealla, mm. suklaamoussea tummasta suklaasta (yli 70 % on sallittuja), joten täysin herkuitta en ole ollut. Tummaa suklaata ostan ehkä pari kertaa kuukaudessa ja sitä otan pienen palan kahvin kanssa.

Vierailija
11/99 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

salaatinkastikkeissa tulee rasvaa ihan riittävästi ja ruoanlaitossa käytetään rasvaa.

Vierailija
12/99 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uusi titteli minulle. Mikä se on, kertoisitko nro 8?

Vierailija
13/99 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä tulee takaisin on tyhjästä aineellistuvaa rasvaa, jota tulee vielä kolme kertaa enemmän kuin sitä ennen oli. Ja muista, että lihaksia sulla ei enää ole, ne laihtui pois.

.

3 v sitten laihdutin nopeasti. Eipä vain ole tulleet kilot takaisn. Enkä ole laiha läski ja lihaksetkin vielä tallella.

Vierailija
14/99 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miinukset ja plussat vs. Atkins

Vierailija
15/99 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lue tuo kasin viesti tarkemmin niin siinähän lukee noin

Vierailija
16/99 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisitteko opetella "sivistyssananne" paremmin, jotta muutkin ymmärtää mistä puhutte. Oikea titteli on todennäköisesti kardiologi. Eikä toi ollut kirjoitusvirhe kun se toistui tekstissä samalla lailla väärin.

Kartio on se muoto, josta syötte jäätelötötterönne.

Vierailija
17/99 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalipainoinen, pituus 165 ja paino varmaankin jotain 55kg. En omista vaakaa. Olen nyt ns. hyväkarpannut ehkä kolme neljä kuukautta, eli kiinnittänyt huomiota hiilihydraattien laatuun. Olen siis jättänyt perunan pois (toki olen syönyt muutaman uuden perunan :), pastaa syön harvoin, ehkä kerran kuussa ja senkin täysjyvänä, riisillä sama juttu. Leipaa syön melkein päivittäin viipaleen tai pari näkkäriä, aina täysjyvänä. Rasvaa olen tietoisesti lisännyt ruokavalioon, niin voina, kermana kuin pähkinöinä, öljyinä ja avocadona.

Painoa on tippunut varmaan pari kolme kiloa, turvotus on kadonnut, iho on hyvässä kunnossa ja selluliititkin ovat vähentyneet. Pms-oireet ovat kadonneet ja yleinen mieliala on korkealla. Ennen kärsin verensokerin heittelystä sekä matalasta verenpaineesta, nyt olo on tasaisempi. Ennen söin kyllä terveellisesti, mutta nyt olen lisännyt tuota rasvaa ja vähentänyt hiilareita, voin vieläkin paremmin.

En noudata mitään "dieettiä" vaan tämähän on elämäntapa. Syön tummaa suklaata viikottain, ja en ole totaalikieltäytyjä minkään suhteen, saatan syödä tuoretta vehnästä jos on tarjolla.

Mutta te painon kanssa taistelevat, kannattaa todellakin käydä tutustumassa karppausinfon sivuihin. Olo kohenee, arvot paranevat, ja painokin tippuu. Mikä parasta, tämä ei ole mikään kitukuuri, ei dieetti missä tarvitsee nähdä nälkää. Itse koen että tämä on vain hyvin syömistä, itsestään huolta pitämistä.

Vierailija
18/99 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on dieetti. Mutta hormoni on hormoni, eikä hormooni.

Jos ei osaa kirjoittaa lainasanoja, voi kirjoittaa ihan suomeksi: sydänlääkäri, ruokavalio.

Vierailija
19/99 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täydellistä oikeakielisyyttä.

Eipä ole uutta että ketjuun kuin ketjuun osuu ainakin yksi kielipoliisi. Luulen että asia tuli ymmärretyksi sillekin joka tarttui kartiologi sanaan ja sanaan dietti.

Keskustelupalstat ei ole virallista tekstiä johon tarvitsee tarkistaa oikeakielisyys.

Pyydän ottakaa iisimmin niin elämä on helpompaa kaikin tavoin niin lihavana kuin normaalipainosena tai jopa laihana. Tuollaisesta tiukkapipoisuudesta ei tule kuin itselle harmia ja terveyden päälle se myös käy, kenties verenpaine kohoaa aivan suotta ja myöhemmin sydänvaivat pukkaa päälle.

Onnellinen 8

Vierailija
20/99 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja verenpaineeni ei suinkaan kielioppi- ja kirjoitusvirheistä nouse :D Niistä huomauttaminen on tietysti tarpeetonta ja v-mäistä off topic -touhua, mutta ainahan on mukavaa tunte itsensä hieman paremmaksi kuin muut. Tämä pieni ilo meille sallittakoon ;)

Vaikka keskustelupasltoilla ei kirjakieltä tarvitsekaan kirjoittaa, eikä joka ikisestä typo-errorista välittää, on tietyt oikeinkirjoitussäännöt osattava. Vaikka kirjoitussäännöistä piittaamattomat (=osaamattomat, koska niitä ei tarvitse edes ajatella, jos ne ovat hallussa) muuta haluavat uskoa, antavat virheelliset muodot ihmisestä hieman yksinkertaisen kuvan. Teet itsellesi karhunpalveluksen kirjoittamalla mm. itsekkin, ompa, sydän lääkäri, dietti, hormooni, tavan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi