Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

South Beach Diet: 7 päivää ja -5kg :)

Vierailija
09.07.2008 |

.

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaa itse taas kompastuneensa näppäilyvirheeseen yllä. Jokaisella on ristinsä :)

Vierailija
22/99 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mansikan himo on kova enkä ilman niitä pysty olemaan päivääkään.

Muuten tota diettiä vois kokeillakin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä korjailijat tarvitsevat meitä virheitä tekeviä korostaakseen omaa osaamistaan ja erinomaisuuttaan ja täten saavat oman tyydytyksensä.

Uskon että osaan monia muita asioita paremmin kuin äidinkielen oikeinkirjoitusta. Onnekseni tulen kuitenkin ymmärretyksi virheistäni huolimatta.

Jokaisella on omat vahvuutensa ja heikkoutensa. Onneksi olemme erilaisia.

Vierailija
24/99 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä laihdutusketjuja luulisi lukevan enimmäkseen niiden joilla on paino-ongelmia.

Vierailija
25/99 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nopeasti lähtee laskemaan, nesteitä toki poistuu, sen huomaa kun aineenvauhdunta vilkastuu. Urheilen säännöllisesti, joten sekin puoli on kunnossa. Todella virtapupu olo, ennen oli pakko saada päiväunet töiden jälkeen. Olen muutenkin huomannut ettei leipä ja yleensä hiivalla leivottu sovi minulle, tulee tosi turpea olo ja alkaa närästämään.

Vierailija
26/99 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne oikeinkirjoitusvirheet ihan oikeasti pistää silmään ja valitettavasti antaa kirjoittajasta tietynlaisen kuvan. Ei niitä virheitä tarvi etsiä ja bongailla, ne hyppää häiritsevästi silmään sieltä tekstistä ihan itsestään.

Ja ei, en ole tässä ketjussa enkä kyllä muissakaan toiminut kielipoliisina. Mutta ymmärrän hyvin kielipoliiseja :)

Vierailija
27/99 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtee aina ensin nesteet. Eikä se mitään haittaa, kun maltillisesti laihduttaa, niin lähtee lopulta myös läski.

sh

Vierailija
28/99 |
09.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainatkaa kirjastosta vähähiilariseen ruokavalioon liittyviä kirjoja, esim. Heikkilän kirjoista tykkään itse kovasti. Noita "suuntauksia" on monia, on tämä SBD, Atkins yms yms. Itse en noudata mitään nuista, teen ihan näppituntumalla ja mikä tuntuu hyvältä. Heikkilän kirjoja olen lukenut ja pidän hänen asenteestaan. Ja kotimaisuus kunniaan. Itse en myöskään syö lihaa, ainoastaan kalaa, ja uskon kasvisten voimaan, syön niitä ja marjoja rajattomasti.

Tv. se normipainoinen joka kehui hyväkarppausta, en muista nroa :)

Vierailija
29/99 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitä te syötte aamupalaksi tän ykkösvaiheen aikana?

Vierailija
30/99 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on käynyt niin että - 40 kg joten siihen mahtunee muutakin kuin nestettä.

Normaalipaino lähellä.

se joka oli -25 kg tuossa aiemmin

Vierailija
31/99 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina näitä hehkutuksia saa lukea - ja hyvä niin - mutta kun tarkemmin tutustuu karppaus.infoon, niin löytyy aika paljon porukkaa, jonka paino ei laske edes useamman kuukauden aikana.

Ja mitä lähempänä normaalipainoa olet todennäköisesti sitä vaikeampi sinun on tällä keinolla painoa pudottaa. Itse olen vajaan kuukauden todella tarkkaan noudattanut tätä linjaa, mutta painoa ei ole pudonnut kuin kilon. Olo on ihan hyvä, ei siinä mitään, mutta jos tuloksia ei pian ala syntymään, niin vaihdan kyllä tehokkaampiin keinoihin..

Vierailija
32/99 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on käynyt niin että - 40 kg joten siihen mahtunee muutakin kuin nestettä.

Normaalipaino lähellä.

se joka oli -25 kg tuossa aiemmin

Oletko ollut juuri south beach dieetillä? kuinka mennyt? ajattelin huomenna aloittaa ja nostin tän vanhan ketjun:)

Vierailija
33/99 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut onnittelut onnistuneesta laihdutuksesta!

Vierailija
34/99 |
08.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai vaihtoehtoisesti paistan kinkkusiivuja tai metwurstia munien seuraksi.

Kananmunat paistan vaan toiselta puolelta ja keltuaisen pitää olla löysää.

Hyvä vaihtoehto on maustamaton jogurtti (Ingmanin litranen se punakorkkinen on parasta) ja sen voi maustaa hermesetaksella ja tilkalla kahvia.

Tomaattia kyytipojaksi.

Vierailija
35/99 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka onhan tuosta määrästä pari kiloa pelkkää nestettä ja toinen mokoma suolimoskaa mutta jostainhen sen on alettava.

Itse en millään suostu karppaamaan missään muodossa vaikka kiinnostaisi kovasti. Liian työlään oloinen ja liikaa laskemista ainakin alussa.

Mutta periaatteella syön mitä vain mutta kohtuudella olen laihduttanut 25 kiloa puolessa vuodessa. Mulle tämä on hyvä vauhti ja helpoin keino.

Vierailija
36/99 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä hymyilee,

40 kg keveämäpänä ei vittuilut tunnu missään.

Vierailija
37/99 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en saa aamulla munia ja pekonia alas millään aamulla! Ajattelin että rahka olis hyvää,mutta millä maustaa kun hedelmiä ja marjoja ei saa ekassa vaiheessa syödä:(

Vierailija
38/99 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oikaista , kun satun terveydenhuoltoalalla työskentelemään. Tulee latinankielisstä sanasata cardio, joka tarkoittaa sydäntä. siis kardiologi!

Vierailija
39/99 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa nyt vaan, että ainoa tie pysyvää painonpudotukseen on pysyvät muutoksen ruokavaliossa, ei ihmedieetit.

tv. pari vuotta sitten karppaamalla 10 kg tiputtanut, eikä kiloakaan ole tullut takaisin vaikka palasin "normaaliin" ruokavalioon.

Vierailija
40/99 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin. Silloin päivitellään ja vedetään vastuuseen niitä, jotka kiven kovaan väittävät, että ihmisten pitää nostattaa verensokeriaan monta kertaa päivässä pilviin syömällä leipää, leipää, leipää sekä perunaa, pastaa ja riisiä. Minusta itsestäni tuntuu jo ihan uskomattomalta, että niitä sanotaan terveellisiksi.

Mikään niistä ei ole sikäli myrkkyä, etteikö niitä voisi suuhunsa panna. Mutta niiden varaan ei voi rakentaa koko ruokavaliotaan, kuten nykyään usein tehdään.

Uskon että SDB on hyvä ja tehokas. Itse aloitin Atkinsilla ja nyt olen lähinnä omatekoisella vähähiilihydraattisella ruokavaliolla. Olo on hyvä, väsymykset poissa. paino laskenut vaikka jotakuinkin normaalipainoinen olen koko ajan ollutkin. Ja mikä parasta, herkutteluista tulee vain hyvä omatunto, sillä unelmaherkkuni eivät enää ole keksit, karkit ja jäätelö, vaan esimerkiksi hyvin valmistettu kala, marjat ja juustot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi